Litovel Gustav Regionální potravinou Olomouckého kraje
Nefiltrované polotmavé pivo Litovel Gustav 13° z produkce Pivovaru Litovel opět získalo značku Regionální potravina Olomouckého kraje. V soutěži, které se zúčastnilo přes 78 produktů od 31 výrobců, uspělo v kategorii alkoholických a nealkoholických nápojů. Číst dále...
Holba Šerák slaví již 35 let
Jméno mu daly Jeseníky a dnes je jejich symbolem. Ikonická jedenáctka Holba Šerák letos slaví 35 let. V roce 1984 se v hospodách pila především desítka, taky osmička a ležák. Pivo, které by bylo lepší než desítka a přitom levnější než dvanáctka, zjevně chybělo nejen v sudech, ale i jako lahvové v obchodech. Číst dále...
Světové vinařství bude soutěžit na jižní Moravě
Jihomoravský kraj bude v roce 2020 hostit nejprestižnější mezinárodní soutěž vín Concours Mondial de Bruxelles (CMB). Smlouvu o spolupráci při její organizaci podepsal hejtman Bohumil Šimek a generální ředitel CMB Thomas Costenoble. Česká republika se tak zařadila mezi významné vinařské země, které tuto putovní soutěž měly čest hostit v minulosti. Číst dále...
Grilování na Formance v Prazdroji
Bohaté degustační menu připravené zkušeným šéfkuchařem a servírované pod širým nebem, k tomu pivo přímo od zdroje… Není mnoho lepších způsobů, jak si dosyta užít letní večer, než na Grilování na Formance přímo v areálu pivovaru Plzeňský Prazdroj. Grilování na Formance si můžete vyzkoušet v rámci festivalu Léto v Prazdroji 10. srpna nebo si jej objednat jako soukromou akci – třeba coby nevšední rodinnou oslavu či letní party pro přátele. Číst dále...
Krkonošské pivní slavnosti ve Vrchlabí již tuto sobotu
Lahodné pivo ze dvanácti pivovarů, rozličné kulinářské dobroty či bohatý hudební a kulturní program pro velké i malé. To vše nabídne 22. ročník Krkonošských pivních slavností, který se uskuteční na vrchlabském náměstí v sobotu 10. srpna od 12 hodin. Číst dále...
Tradice 160 let sektů Rotkäppchen
Sekt je nápoj, který je možné konzumovat při každé příležitosti. Snadno zvládne roli ideálního „welcome drinku“ na večírcích, je nezastupitelným při křtu nových produktů, samozřejmě je součástí oslav a setkání s přáteli. V podobě dárku slouží jako výraz úcty či je spojený s romantickou atmosférou. A jakou má tento perlivý nápoj značky Rotkäppchen historii? Číst dále...
Kvalitní limonády na léto
Načerpejte inspiraci na skvělé letní nealko nápoje. Vychutnejte si kvalitní německou Fritz-kolu, která vás nakopne, ochucený tonik Thomas Henry Cherry Blossom, s nímž se přenesete do rozkvetlých sadů, či přírodní okurkovo-mátovou limonádu Belvoir. Číst dále...
Spojením coly a espressa vznikl vítězný drink
To tu dlouho nebylo. Mladá baristka z Costa Coffee se nejspíše řídila heslem: „přijet, vidět, zvítězit“. Naďa Krejčíčková pracuje v Costa Coffee teprve 2 roky, ale baristický talent nezapře. Za tuto dobu stačila vyhrát soutěž Barista roku 2018 a zároveň i soutěž Lagardere Foodservice Championship 2019. Vítězný kávový drink, který v poslední soutěži namíchala, je spojením Coca-Coly Zero a espressa. Je tak dobrý, že jej kavárny Costa Coffee zařadila do letní nabídky svých kávových nápojů. V nabídce kaváren se tak objeví nápoj, který připravila jejich baristka. Přijďte tedy ochutnat nápoj, který dobyl svět. Jeho jméno je Espresso cherry cola. Číst dále...
V sirupech a koncentrátech je málo ovoce
Ovocný sirup naředěný vodou byl pravděpodobně nejběžnějším domácím nápojem předrevolučních let. Prodeje sirupů meziročně klesají, přesto v mnoha domácnostech mají své čestné místo dodnes – za uplynulý rok české domácnosti vypily 40 miliónů litrů kupovaného sirupu. Velké rozdíly jsou v cenách i ve složení těchto výrobků. Číst dále...
Národní soutěž vín 2019 proběhne v srpnu
Národní soutěž vín 2019, největší a nejvyšší soutěž vín v České republice, se přesouvá na Moravu. V reprezentačních prostorách Centra Excelence ve Valticích proběhne postupně seriál hodnocení všech čtyřech podoblastí vinařské oblasti Morava. Národní soutěž vín pořádá Svaz vinařů ČR za finanční podpory Vinařského fondu a technického zajištění Národního vinařského centra. Číst dále...
Mezinárodní den přátelství ve Starbucks
Předposlední červencový den patří celosvětové oslavě přátelství. Ve Starbucks jsme se však letos rozhodli oslavovat přátelství hned celý týden, a tak v termínu od 30. července do 6. srpna můžete pozvat svého kamaráda na 1+1 nápoj zdarma ve všech kavárnách Starbucks. Pozvěte své přátele do Starbucks, užijte si společné chvíle a vychutnejte si některou z osvěžujících letních novinek! Číst dále...
Král vín začal hodnotit česká a moravská vína
KRÁL VÍN České republiky, jedna z největších soutěží vín u nás, která již 14 let hodnotí a představuje nejlepší česká a moravská vína začala v pondělí 22. 7. 2019 hodnotit přihlášená vína. 173 českých a moravských vinařů přihlásilo rekordních 1370 vzorků vín, které ohodnotí odborná komise v následujícím týdnu v kongresovém sále hotelu Clarion Congress Ostrava. Je to poprvé, kdy je takto významná soutěž hodnocena na severu Moravy. Číst dále...
Višňový destilát od Distillery Kleiner získal stříbro v Německu
Distillery Kleiner se raduje z dalšího velkého mezinárodního úspěchu. Její destilát z odpeckovaných višní Kleiner Sour Cherry by Sherry získal na mezinárodní degustační soutěži Meiningers International Spirits Award stříbrnou medaili. Číst dále...
Naše hospoda od Staropramene v Liberci
Společnost Pivovary Staropramen otevřela před prázdninami v Liberci novou restauraci Naše hospoda. Jedná se o desátou restauraci tohoto konceptu, který dlouhodobě zvyšuje kvalitu českých hospod a nabízí profesionálně ošetřené tankové pivo i dobré české jídlo. Hosté z řad milovníků zlatavého moku i kvalitní gastronomie naleznou Naši hospodu Pivovarský dvůr v centru města na adrese Papírová 123/12. Číst dále...
Semtex představuje tři druhy energie
Značka energetických nápojů SEMTEX přichází s čerstvou kampaní, ve které představí novou specializovanou řadu tří produktů – HIGH, LONG a FLOW – vytvořených se zřetelem na různé potřeby zákazníků v různých momentech, které potřebují zvládnout. Za kreativou stojí agentura WMC/Grey. Číst dále...
Lišák bez sadu a bez včel?
Slovenský sajder Lišiak zo sadu, ktorý je súčasťou portfólia spoločnosti HEINEKEN Slovensko, sa teší veľkej priazni. Alarmujúca situácia, ktorá posledné roky trápi nielen slovenských včelárov, môže v budúcnosti ohroziť aj výrobu tohto obľúbeného nápoja. Ako by mohol pravý slovenský sajder vyzerať a chutiť o pár rokov? Heineken Slovensko sa postavil pred túto výzvu a predstavil „sajder budúcnosti“ – Lišiak bez sadu. Zároveň sa rozhodol podporiť projekty trojice domácich neziskových organizácií, ktoré sa venujú problematike ochrany včiel. Číst dále...
Den otevřených sudů Kitl neměl o návštěvníky nouzi
Prohlídky výroby, ochutnávka limonád a koktejlů, ale i křest nové knihy Doktor Kittel, koncerty, divadlo a hry pro děti. To vše čekalo v pátek odpoledne návštěvníky Dne otevřených sudů. Akce, kterou už tradičně pořádá ve svém areálu jablonecká společnost Kitl, se zúčastnilo přes tisíc lidí. Číst dále...
Rozhýbe Rajec Gaučosedy?
Agentura The Hive má ve svém portfoliu nového klienta, značku pramenité vody Rajec, která spadá pod společnost Kofola ČeskoSlovensko. V České republice a na Slovensku pro ně zajišťuje dlouhodobou komunikaci pramenité vody Rajec prostřednictvím influencerů. Ti mají motivovat své fanoušky k pohybu skrze společné tréninky a závody a podpořit tak myšlenku kampaně Zavaž se k pohybu. Číst dále...
Slováci přinesli do netradičních povolání lidové zvyky
Láska k Slovensku, ľudovým tradíciám a hodnotám. To všetko spája netradičné povolania ako tatérka, fast-foodista či ejlista, ktoré síce vznikli v rôznych kútoch sveta, no šikovní Slováci ich začali robiť doma. A pekne po našom! Talentovaná tatérka s vášňou tetuje na telo ľuďom výšivky a čipky, fast-foodista zase zo štýlového autíčka servíruje tradičné šúľance s makom a ejlista varí pivo inšpirované Anglickom so slovenskou iskrou a vášňou. Všetci sa zhodujú, že originálna slovenská receptúra je to, čo ľudia čoraz viac oceňujú. Zároveň tvrdia, že slovenskosť a tradície nie sú len aktuálnym trendom, ale že Slováci sú na svoj pôvod hrdí vždy a všade. Číst dále...
Tak trochu jiná točená zmrzlina
Na zmrzlině se dá vydělat už za půl roku, ukazuje koncept stánků "Tak trochu jiná točená". Záleží samozřejmě na atraktivitě místa, dobrém produktu a dodržování propracovaného know-how. To všechno nyní vlastník značky nabízí franšízovým partnerům s cílem rozšířit koncept po celé zemi. Číst dále...
[Nahoru ↑]
Reklama