Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Tak trochu jiná točená zmrzlina

22. červenec 2019  České nápoje   komentáře (0)  1009 x

Na zmrzlině se dá vydělat už za půl roku, ukazuje koncept stánků "Tak trochu jiná točená". Záleží samozřejmě na atraktivitě místa, dobrém produktu a dodržování propracovaného know-how. To všechno nyní vlastník značky nabízí franšízovým partnerům s cílem rozšířit koncept po celé zemi.

Tak trochu jiná točená zmrzlinaTak trochu jiná točená zmrzlina

"Aktuálně působíme v Opavě, Šumperku a Praze. Hezká místa jsou všude, jenže my o nich nevíme a to je na franšízantech ? objevit potenciál těchto míst a vytěžit ho," říká Ondřej Fréhar, jednatel společnosti FreOn Services, která je vlastníkem konceptu Tak trochu jiná točená.

Vstupní investice představuje jednorázovou částku 550.000, dále už se platí jen roční marketingový a franšízový poplatek dvacet tisíc korun. Na opravdu dobrém místě je možné za jedinou sezonu od dubna do září získat celou investici zpět. Podle zkušeností franšízora i stánek umístěný na nejslabším možném místě má návratnost do dvou a půl sezony.

Před očima zákazníka: kvalita bez barviv a dochucovadel

Tak trochu jiná točená vyniká způsobem přípravy s ovocem a zároveň množstvím kombinací chutí. Zákazník si vybírá jeden ze tří základů (čokoláda, vanilka, banán), nyní firma chystá čtvrtý - jogurtový, a k tomu si přidá některé z pěti druhů ovoce. Kdo má hodně mlsný jazyk, může za příplatek navíc dostat porci Oreo sušenek nebo lentilek.

Zmrzlina se vyrábí před zákazníkem, který vidí každou ingredienci a může se tak přesvědčit, že se do ní přidávají opravdové kusy ovoce bez barviv a dochucovadel.

Kompletní podpora umožňuje podnikat i při zaměstnání

Franšízant dostane ready-made stánek připravený k provozu a vybavený do poslední naběračky. Samozřejmostí je veškerá potřebná dokumentace a školení pro práci s celým stánkem. "Franšízant dostane i přístup ke všem dodavatelům, kde již máme dohodnuté výhodné ceny a může začít podnikat," říká Ondřej Fréhar.

Stánek je pojízdný a nezávislý na přípojce vody (má vlastní rozvod), stačí jen připojení k elektřině. Cestou k úspěchu je navštěvovat akce nebo obsazovat hezká místa, kam si lidé chodí užít svůj čas, případně kombinace stálého místa s návštěvou akcí. Osvědčenými místy jsou festivaly, sjezdy řek, kempy, obecní slavnosti, dětské dny, místo u přehrady, u cyklostezky, v parku apod.

Provozovat stánek lze i při stálém zaměstnání, kdokoli tak může rozjet podnikání bez ztráty jistoty. Pokud má franšízant brigádníky, pak řeší průběžně jen skladování a přívoz a odvoz stánku. Vlastník licence zajišťuje průběžnou podporu a také servis strojů s garancí okamžité výměny při poruše, aby nedocházelo k výpadku tržeb. Po celou dobu spolupráce poskytuje firma konzultace a poradenství týkající se vedení stánku od řízení zaměstnanců, přes veškerou administrativu až po účetnictví a daně.

Pro sezonu 2020 je potřeba uzavřít franšízovou smlouvu před koncem letošního roku, aby se vše stihlo do začátku sezony. Při uzavření smlouvy v měsících srpen, září a říjen sníží vlastník licence franšízantovi vstupní investici díky optimalizaci nákladů na hromadnou výrobu stánků a to podle počtu nových franšízantů na další sezónu.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

3 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist