Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Rozhýbe Rajec Gaučosedy?

23. červenec 2019  České nápoje   komentáře (0)  1022 x

Agentura The Hive má ve svém portfoliu nového klienta, značku pramenité vody Rajec, která spadá pod společnost Kofola ČeskoSlovensko. V České republice a na Slovensku pro ně zajišťuje dlouhodobou komunikaci pramenité vody Rajec prostřednictvím influencerů. Ti mají motivovat své fanoušky k pohybu skrze společné tréninky a závody a podpořit tak myšlenku kampaně Zavaž se k pohybu.

Rozhýbe Rajec Gaučosedy?Rozhýbe Rajec Gaučosedy?

Pohyb, který je nedílnou součástí zdravého životního stylu, je pro nás, a tedy i pro značku Rajec, klíčový. Již několik let podporujeme běžecké a cyklistické eventy a letos jsme se s pomocí tří influencerů rozhodli oslovit dosud neaktivní sportovce,” popisuje Martina Jašicová, brand manažerka značky Rajec.

Do kampaně Zavaž se k pohybu jsou tak zapojeni herci Roman Vojtek a Michaela Tomešová za Česko a moderátor Milan Zimnýkoval za Slovensko. Všichni tři mapují na svých instagramových profilech tréninky s Rajcem a dokumentují účast na běžeckých závodech, kterých se s spolu s nimi mohou účastnit také jejich fanoušci. „Při výběru influencerů jsme se snažili najít někoho, s kým se běžný člověk dokáže ztotožnit. Hlavní myšlenkou kampaně je totiž zvednutí lidí z gaučů a jejich rozpohybování, takže jsme zároveň potřebovali někoho, pro koho pravidelný pohyb a účast na běžeckých závodech není tak běžný,” vysvětluje Patrik Rychlý, project manager v The Hive, který se o Rajec stará.

Spolupráce s influencery není postavená „jen“ na postech sdílených na sociálních sítích. Influenceři jsou zapojeni i do samotných běžeckých eventů. Na start prvního z nich se postavil 8. června Roman Vojtek, který za hojné podpory fanoušků zaběhl závod Run Tour v Ostravě. Vyvrcholení spolupráce proběhne na podzim tohoto roku, kdy se s influencery budete moci potkat na běžeckých závodech RunTour Praha (12. října) a DM ženském běhu (14. září).

Na letošní kampani Zavaž se pramenité vody Rajec spolupracuje také agentura Konektor Social, která zajišťuje tvorbu obsahu a komunikaci na sociálních sítích značky.

Zdroj: Kofola.cz

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist