Stock se zapojuje do další iniciativy na podporu restaurací
Společnost STOCK Plzeň – Božkov se necelý týden po spuštění vlastního projektu cíleného na podporu gastronomických provozů s názvem 'Nenecháme vás v tom' rozhodla podpořit projekt 'Zachraň svou hospodu', který má provozovatelům zařízení zajistit příjem v současné situaci, kdy je jejich provoz velmi omezen nebo zastaven. V projektu je aktuálně registrováno více než 2 000 podniků ohrožených ekonomickou ztrátou ovlivněnou omezením provozu a využívají možnost prodávat vouchery pro generování alespoň částečných zisků po dobu omezení. Číst dále...
Bernard před letní sezónou podpoří minipivovary
Rodinný pivovar Bernard před začátkem letní sezóny podpoří minipivovary. Bezmála stovka současných odběratelů dostane zdarma dodávku pivovarských násadních kvasnic. Ty jsou jednou ze základních surovin pro výrobu piva. Číst dále...
Frisco inspirované letními koktejly
Oblíbená značka ochucených ciderů Frisco uvádí na trh dvě novinky, které se skvěle hodí na horké večery. Vsadila na osvěžující příchutě koktejlů a představuje Frisco Mojito a Frisco Bellini. Chuť míchaného nápoje si tak můžete užít i v době, kdy jsou bary a restaurace zavřené. Číst dále...
Novinka Distillery Kleiner: čirá meruňkovice
Novou tříletou meruňkovici Pure Apricot stáčí v těchto dnech v Distillery Kleiner, která je od roku 2017 součástí prostějovské Palírny U Zeleného stromu. Jedná se o první novinku, kterou tato místní palírna zaměřená na ultraprémiové pálenky pro letošek připravila. Číst dále...
Kávové náhražky jsou sladší než káva
Původním smyslem kávovin bylo nahradit drahou nebo zcela nedostupnou kávu. Dnes je ale kávy na trhu dost a cenově se kávoviny vyrovnají lacinějším instantním kávám. Spíš než náhražku tak představují alternativu pro ty, kdo se vyhýbají kofeinu nebo chtějí využít výživově zajímavé látky z čekanky. Spotřebitelský časopis dTest nakoupil v českých obchodech 17 různých kávových náhražek a porovnal jejich složení. Ačkoliv se zdají být všechny stejné, jejich výživové hodnoty se mohou zásadně lišit. Číst dále...
Dudák podporuje výsadbu stromů u Vimperka
Díky strakonickému pivovaru Dudák se budou lesy v okolí Vimperka o něco více zelenat. V létě zde díky pivovaru poroste více než 7000 stromů. Akce s názvem Kup si Krále Šumavy a my zasadíme strom trvala od začátku prosince do konce března a byla reakcí na škody, které ve zdejších lesích způsobil kůrovec. Společnost Městské lesy Vimperk pečující o lesy v okolí Vimperka uzavřela spolupráci se strakonickým pivovarem, který přímo pro Vimperk vaří od roku 2008 dvanáctku s názvem Král Šumavy. Číst dále...
V Den země SodaStream vyzývá o péči o planetu
– Vedoucí světová značka v oblasti výroby perlivé vody SodaStream, která je součástí PepsiCo, dnes oznámila své ambiciózní cíle v rámci svého úsilí o omezení používání jednorázového plastového odpadu během následujících 5 let. Na základě předpovědí vycházejících z trvalého dvojciferného růstu za posledních několik let SodaStream plánuje do roku 2025 snížit počet používaných lahví téměř o 67 miliard*. Číst dále...
Originální stylová sklenice na pivo potěší v každé době
Radosti z posezení u orosené sklenice piva se rozhodně nemusíte vzdávat ani v těchto dnech, kdy v souvislosti s šířením koronaviru platí řada omezení. Namísto oblíbené hospůdky si příjemný zážitek vychutnáte v klidu domova, stačí jen správně vychlazené pivo z lednice či “sedmého schodu“ nalít do originální stylové sklenice. Číst dále...
i heart Prosecco ideální na léto
Dokážete si vůbec představit první hřejivé dny nebo snad celé slunečné léto bez bublinek? Naštěstí můžete tuhle nepříjemnou vidinu hodit za hlavu! Celosvětová značka vín i heart, přichází na tuzemský trh s novinkou i heart Prosecco. Číst dále...
Krušovický pivovar daroval PET lahve na dezinfekci
Pivovar Krušovice poskytl pomoc obyvatelům ve své domovské obci v souvislosti s omezením šíření rizika nákazy koronavirem. Jeden a půl litrové PET lahve, jež jsou běžně plněny pivem, poslouží jako nádoby k distribuci dezinfekce. Mezi občany Krušovic se tak dostane 600 kusů lahví s dezinfekčním roztokem. Číst dále...
Investice do alkoholu v současné situaci
Koronavirová pandemie má zásadní dopad na ekonomiku. Velké společnosti zavírají závody, akcie klesají a je těžké predikovat, kudy se nestálý trh vydá. Jak se situace dotýká investic do vína a destilátů? Roste jejich hodnota i přes očekávanou krizi? Číst dále...
Zachraň hospodu a vyber za týden sedm milionů korun
Iniciativa Zachraň hospodu, kterou na začátku dubna spustil Český svaz pivovarů a sladoven ve spolupráci s pivovary a dalšími partnery, zaznamenala po prvním týdnu ostrého provozu silný zájem hospodských i spotřebitelů. K dnešnímu dni se do ní zapojilo na 2000 hospod a restaurací, kterým lidé přispěli zakoupením voucherů celkem 7 milionů korun. Číst dále...
Pivo vylejte, daň zaplaťte!
Ministerstvo financí chce zaplatit desítky milionů za pivo, které se kvůli zavřeným hospodám musí vylít.
Stát svými opatřeními uzavřel v půlce března hospody a restaurace, a pivovary řeší co se stovkami milionů čepovaných piv, které jsou už vyrobené nebo ve výrobě. Část se snaží prodat u okýnek hospod a pivovarů, ale s ohledem na to, že hospody zůstanou uzavřené minimálně do konce května, budou muset začít čepované pivo v nejbližších týdnech vylévat. Číst dále...
Nová litrová láhev SodaStream je vhodná do myčky
SodaStream uvádí na trh nový typ lahve JET 1 l Black, která je vhodná i do myčky na nádobí. Její používání vám ušetří námahu nejen od tahání těžkých balíků vod, ale zároveň usnadní i pravidelné čištění lahve. Číst dále...
Tipy na grilování od Rotkäppchen
Teplé počasí nás láká stále více ven. Ideální způsob jak trávit volný čas venku s přáteli nebo rodinou je grilování. Rozpálený gril, chutné pokrmy a příjemná atmosféra jsou základ pro úspěšné grilování. Jak se důkladně připravit na grilování? Základem pro skvělý gastronomický zážitek je spolehlivý gril, kvalitní suroviny a dobrá nálada. Číst dále...
Krušovice dočasně mění reklamní sdělení
Marketingová komunikace v době koronavirové krize mění zažitá pravidla. Své o tom ví také značka Krušovice, která ve spolupráci s reklamní agenturou ISOBAR připravila nový televizní spot. Reagují na současnou situaci ve společnosti, která vychází z bezpečnostních opatření v boji s nemocí COVID-19. Uzavření hospod, domácí karanténa a nemožnost reálného sociálního kontaktu radikálně poznamenala život značky i jejich spotřebitelů. Krušovice se obrací na své příznivce s poselstvím, že společně zvládneme cokoliv. Také proto došlo k dočasné změně claimu Tvoje království na Naše království. Číst dále...
Kávový zážitek i v pohodlí domova
Posezení u lahodné kávy v oblíbené kavárně je prozatím v nedohlednu. Vychutnat si jedinečný kávový zážitek ale můžete i doma. Díky kávovým kapslím nebo instantní kávě se totiž může stát baristou každý. Stačí jen trocha cviku a šikovnosti. Číst dále...
V hořkých časech podporuje Radegast hospody
Pivovar Radegast, jehož pivo je na čepu ve stovkách hospod v Moravskoslezském kraji včetně originálních hospod pod názvem Radegastovna, se snaží podporovat hospody i v časech, kdy musí být zavřené. Stejně jaké ostatní pivovary ze skupiny Plzeňského Prazdroje nabízí hospodským možnost výměny piva, konzultace k podnikatelskému úvěru nebo tipy a doporučení z „krizové kuchařky“. Číst dále...
Mattoni Barmanská Výzva
Značka Mattoni je se světem barmanů spjata již dlouhá léta. Je organizátorem Mistrovství světa v míchání nealkoholických koktejlů Mattoni Grand Drink, a je také oficiální vodou České barmanské asociace. Aktuální koronavirová situace se zásadně dotkla i barmanů. Proto se zrodila Mattoni Barmanská Výzva, ve které značka dává barmanům možnost ukázat svou kreativitu a inspirovat k míchání nealko koktejlů doma. Číst dále...
Svijany také zachraňují hospody
Pivovar Svijany se připojuje k iniciativě Českého svazu pivovarů a sladoven Zachraň hospodu!. Na vytvoření a provoz webové stránky, díky níž budou moci lidé přímo podpořit své oblíbené hospody a restaurace a umožnit jim tak přežít současnou katastrofální situaci, přispěje částkou sto tisíc Kč. „Vyzýváme nejen naše fanoušky, ale všechny, kterým záleží na přežití českého pohostinství, tak jak je známe, aby existenčně ohrožené hospody podpořili,“ vyzval veřejnost ředitel Pivovaru Svijany Roman Havlík. Číst dále...
[Nahoru ↑]
Reklama