Stock se zapojuje do další iniciativy na podporu restaurací
27. duben 2020 České nápoje komentáře (0) 1159 xSpolečnost STOCK Plzeň – Božkov se necelý týden po spuštění vlastního projektu cíleného na podporu gastronomických provozů s názvem 'Nenecháme vás v tom' rozhodla podpořit projekt 'Zachraň svou hospodu', který má provozovatelům zařízení zajistit příjem v současné situaci, kdy je jejich provoz velmi omezen nebo zastaven. V projektu je aktuálně registrováno více než 2 000 podniků ohrožených ekonomickou ztrátou ovlivněnou omezením provozu a využívají možnost prodávat vouchery pro generování alespoň částečných zisků po dobu omezení.
Partnerstvím na projektu vloží STOCK Plzeň – Božkov finanční prostředky určené na organizaci celého systému a marketingovou podporu projektu. Cílem společnosti je přispět k zajištění zisku gastronomickým zařízením, které jsou momentálně zcela nebo částečně uzavřené. Projekt dává podnikatelům možnost registrovat se do platformy určené k vytváření voucherů, kterými zákazníci svým nákupem pomohou podniku zajistit alespoň částečný ekonomický přínos a pokrýt tak část provozních nákladů. Tento projekt není jediný, kterým se STOCK Plzeň – Božkov snaží gastronomické podniky v nelehké době podpořit. „Před týdnem jsme iniciovali živou právní poradnu podnikatelům prostřednictvím webináře ve spolupráci s advokátní kanceláří CEE Attorneys. Záznam jsme umístili na stránky fernetstock.cz/webinar pro možnost jejího zpětného zhlédnutí. V rámci projektu 'Nenecháme Vás v tom' se snažíme podpořit i komunitu barmanů prostřednictvím rozhovorů se světovými barmany, které jsou pravidelně publikovány na webu atbars.com. Krom toho jsme se stali partnery iniciativy #zachrangastro fungující pod hlavičkou Storyous, která působí podobně jako projekt 'Zachraň svou hospodu', jehož jsme se stali partnery nyní. Snažíme se ze všech sil podporovat v této nelehké době gastronomické podniky a podpořit příliv alespoň části ušlých tržeb,“ dokumentuje aktuálně probíhající aktivity společnosti STOCK Plzeň – Božkov marketingový ředitel Tomáš Hejkal.
Za projektem 'Zachraň svou hospodu', který vznikl na přelomu března a dubna, stojí Český svaz pivovarů a sladoven, k jehož iniciativě se rázem připojila řada českých pivovarů i dalších partnerů. Jejich finanční podpora zabezpečuje chod celé platformy a prostor pro reklamu. Mimo to se aktivně podílí na komunikaci celého projektu i komunikaci s podnikateli, kteří hledají podpůrné prostředky pro záchranu svých provozoven. Veškeré peníze za nákup voucherů putují od zákazníka přímo na účet vybraného podniku. Vouchery vydané v rámci projektu 'Zachraň svou hospodu' mají platnost do konce roku 2020.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!