Vrchní sládek Ostravaru k současné situaci
Máme za sebou nelehké období. Asi tak jako všichni. V posledních dvou letech před koronakrizí jsme si vedli velmi dobře a nic nenasvědčovalo tomu, že by měly přijít těžké časy. Naše dvanáctka získala nový drajv, Mustang raketově rostl, Speciály ze spilky také, Černá Barbora byla vyhlášena tmavým speciálem roku. K tomu se nám do Ostravy podařilo přivést licenční výrobu amerického piva Blue Moon pro východní Evropu a Asii. Vše se ubíralo správným směrem. Na rok 2020 jsme plánovali velké investice do našich hospod. Když jsme v únoru otevřeli první zahraniční Ostravarnu, přišel koronavirus. Číst dále...
Nová hořká Holba 35
S počátkem května představil Pivovar Holba svou hořkou novinku – pivní speciál s názvem Holba 35. Do otevírajících se hospod a restaurací tak míří limitovaná edice sudového mimořádně vyzrálého piva s vysokým stupněm hořkosti. Číst dále...
Johnnie Walker nabízí na Alkohol.cz etikety na přání
Chcete, aby dárek od vás byl osobní, aby bylo vidět, že na dotyčného skutečně myslíte a že jste výběru dárku věnovali čas i energii? Udělejte radost své rodině, známým či kamarádům díky originální stylové etiketě na přání! Alkohol.cz nabízí ve spolupráci s Johnnie Walker vytvoření vlastní personalizované etikety – a to v jednoduchém programu JOHNNIE WALKER LABEL STUDIO, ve kterém se bez problému vyzná úplně každý! Ozvláštněte oblíbenou skotskou whisky osobním vzkazem, vtipnou momentkou či designovým štítkem a vyrazte svým nejbližším dech. Číst dále...
Prodejů pivních mixů loni rostly, Cool přidává nové příchutě
Ovocné pivní mixy zažívají v posledních letech renesanci. Stále oblíbenější je nealko verze, u které značka Cool, jedna z nejvyhledávanějších na trhu, zaznamenala v loňském roce ještě dynamičtější růst, a to o 32,9 %. Na rostoucí oblibu mixu nealkoholického piva a ovocné šťávy reaguje značka Cool novou příchutí Rybíz a limetka i uvedením celého portfolia ve verzi s obsahem alkoholu 0,0 % obj. Číst dále...
Češi se těší na své výčepní
„Pivo od tebe má perfektní pěnu, Pavle“. „Skvěle chutná, je jedna báseň, Martino.“ „V sobotu vezmu i bráchu, od tebe má hladinku nejradši, Karle.“ Tohle budeme moci už od pondělí znovu slyšet na znovuotevřených zahrádkách. Češi totiž své hospody milují. Nejen kvůli samotnému pivu, ale hlavně proto, že si u něj mohou popovídat s kamarády a známými. Zcela výjimečný pak mají vztah k těm, které zde potkávají nejčastěji – k výčepním. Tykají si s nimi a rádi k nim chodí nejen na pivo, ale také na kus řeči. Potvrzuje to průzkum ppm factum pro Plzeňský Prazdroj. Číst dále...
Zlato pro Proud nealko Hazy IPA
Proud Nealko Hazy IPA uvařená v rámci Pink Boots Collaboration Brew Day získala zlatou medaili na světové pivní degustační soutěži Meininger's International Craft Beer Award. Mezinárodní porota složená z pivovarníků, sommeliérů a dalších expertů v dubnu vybrala z více než 120 nealkoholických piv 30 nejlepších. Číst dále...
Zázvorový čaj s jemnou chutí pomeranče
Když se spojí pikantní zázvor a sladký pomeranč, vznikne úžasná osvěžující chuť, kterou si zkrátka zamilujete. Vyzkoušejte tuto svěží aromatickou kombinaci na vlastní kůži a připravte si čaj TEEKANNE Ginger & Orange! Číst dále...
Slavnosti svijanského piva letos opět nebudou
Slavnosti svijanského piva, na něž se do Svijanského Újezdu v červenci už více než třicet let sjíždějí tisíce hudby a piva milovných návštěvníků z celé republiky, se nebudou v tradičním formátu konat ani letos. Pořádající Pivovar Svijany a obec Svijanský Újezd jsou po zvážení možných rizik v souvislosti s pandemií COVID-19 nuceny je zrušit stejně jako loni. Číst dále...
Letošní počasí vinné révě nepřeje
Počasí posledních dní a týdnů je jako na houpačce. Mrazíky potrápily nejednoho pěstitele, nejinak tomu bylo i u vinařů, kteří bedlivě sledovali stav teploměrů. Zatím poslední obavy panovaly o víkendu, kdy předpovědi hlásily i teploty pod nulu. Ledoví muži, kteří s sebou podle pranostik přinášejí citelné ochlazení a s ním i případné ohrožení budoucí úrody, se podle předpovědi na vývoji počasí podepíšou, teploty by ale pod nulu klesnout neměly. Réva má co dohánět, její vegetace je kvůli nízkým teplotám o dva až tři týdny opožděná. Zásadní je termín kvetení révy. Číst dále...
Zlatý Bažant přiletí s česko - slovenskou kampaní
Slovenská pivná značka Zlatý Bažant predstavila novú TV kampaň, ktorá bude po prvý raz v jej histórii bežať súčasne na slovenskom aj českom trhu. Jej hlavným motívom je dôvera vo vlastné rozhodnutia a transformácia postoja z „Čo ak to nevyjde?“ na postoj „Prečo nie!“. Autorom neobvyklej kampane pre najobľúbenejšie slovenské pivo je kreatívny tím agentúry MADE BY VACULIK. Číst dále...
Vyznáte se v pivních stylech?
Podle průzkumů pije pivo bezmála 6 milionů Čechů. To je bez pochyby impozantní číslo, ale ani s takto silnou základnou stále nemůžeme říci: Co Čech, to pivní znalec. Tak schválně, jak se vyznáte v pivech vy? Číst dále...
Pivovarské muzeum v Plzni zahajuje sezónu
Pivovarské muzeum je opět otevřené od 6. května, každý čtvrtek až neděli, od 10 do 18 hodin pro individuální návštěvníky (samozřejmě s dodržením všech hygienických opatření a dle aktuálních nařízení vlády). „Zveme vás na jedinečnou atmosféru muzea i na jeho poklady, které věřím, že zaujmou návštěvníky každého věku“ říká Anna Peřinová, vedoucí historických sbírek Plzeňského Prazdroje. Číst dále...
Na internetu preferují zákazníci vinné balíčky
Vinaři za uplynulý rok rekordně posílili online nabídku vín. Do prodeje stále častěji uvádějí také tematické balíčky a speciální kolekce vín. Právě o tyto produkty je podle vinařů největší zájem. Spolu s rostoucími prodeji vzrostla i důvěra spotřebitelů v tento způsob nákupu vín. Informace vyplývají z průzkumu mezi členy Vinařské unie ČR. Číst dále...
Holba získala dvě zlata na European Beer Challenge 2021
Hanušovický Pivovar Holba slaví mimořádný úspěch v prestižní mezinárodní soutěži European Beer Challenge 2021, a to se dvěma ležáky, Holbou Šerák a Holbou Premium, které získaly zlaté medaile v kategorii světlý ležák českého typu. Číst dále...
Prazdroj loni v zahraničí mírně rostl
Prodeje Plzeňského Prazdroje v zahraničí loni mírně rostly. Celkově v cizině prodal přes 4,5 milionu hektolitrů piva, to je o jedno procento více než v roce 2019. Číst dále...
S maminkou u kávy
Den matek je pro nás ve Starbucks výjimečná událost. Vždycky máme radost, když v našich kavárnách vidíme, jak se lidé setkávají nad oblíbeným nápojem nebo sladkým dezertem. Posedět u nás v kavárně bohužel stále nemůžete, vaše oblíbené nápoje vám však i v těchto dnech připravíme s láskou a péčí. Můžete si je odnést s sebou, nebo si je nechat dovézt až domů. Číst dále...
Marketing značky Radegast bude mít na starosti Josef Jalůvka
Novým senior brand managerem značky Radegast v Česku
a na Slovensku se stal Josef Jalůvka. Má 10leté zkušenosti na různých pozicích v obchodu i marketingu, především z Plzeňského Prazdroje. Číst dále...
Matcha Tea získala certifikát IFS
Po více než roce a půl příprav se firmě Kyosun s.r.o. podařilo získat certifikaci IFS, která patří mezi nejnáročnější certifikace v potravinářském průmyslu. Jedná se o mezinárodní potvrzení toho, že firma dodržuje přesně předepsané výrobní procesy, vede bezvadnou evidenci příjmu a výdeje zboží, a současně potvrzuje, že Matcha Tea a Kyosun produkty jsou pravidelně testovány a firemní dodavatelé pečlivě prověřováni. Číst dále...
Nový pivovar BadFlash je na dohled
Létající pivovar Bad Flash se po osmi letech usadil a spouští vlastní pivovar v pražských Kobylisích. V nové provozovně, která čeká na kolaudaci, chce sázet na pitelná piva i na osvědčenou spolupráci se zahraničními pivovary. Číst dále...
Fritz-kola dbá na modly udržitelnosti a životního prostředí
Každý z nás jistě někdy slyšel o nápoji jménem kola. A stejně tak se každý z nás jistě setkal s pojmy jako životní prostředí nebo udržitelný rozvoj. Co mají tyto zdánlivě odlišné věci společného? Zkuste originální fritz-kolu, která nejenže oslní skvělou kolovou chutí, ale navíc je vyráběna s důrazem na udržitelnost a přírodní složení. Číst dále...
[Nahoru ↑]
Reklama