Investiční alkohol je na vzestupu
Víno a whisky jsou nejen oblíbenými nápoji, ale i vyhledávanými komoditami pro investory. Oproti akciím či dluhopisům nepodléhají tolik výkyvům finančních trhů a při pečlivém skladování dokážou investory odměnit reálným výnosem. Zejména v prvním čtvrtletí tohoto roku se růstový trend u investičního alkoholu projevil naplno. Hodnota fondu Wine Management, spravujícího portfolio investičních lahví vína a whisky, se za toto období zvýšila o 3,99 %. Za necelé tři roky existence tak fond zhodnotil svá aktiva již o 25,72 %. Číst dále...
Areál Plzeňského Prazdroje se otevírá veřejnosti
Plzeňský Prazdroj se po sedmi měsících opět otevírá pro veřejnost. Už tento pátek 4. 6. uvítají průvodci první turisty na nejoblíbenější prohlídkové trase Pilsner Urquell, otevírá se také Plzeňské historické podzemí a Pivovarské muzeum. Číst dále...
Hard Seltzer jako příležitost pro vinaře
Populární novinka mezi nápoji – hard seltzer, tzv. tvrdá minerálka je ve Spojených státech vyráběna především pivovary z fermentovaného glukózového sirupu. Tento postup volí výrobci proto, že výsledný základ pro nápoj nepodléhá ve Spojených státech spotřební dani. Fermentovaný glukózový sirup je nejlevnějším zdrojem alkoholu pro tento typ nápojů, je neutrální a má obsah alkoholu do 15 %. Číst dále...
Posezení na šalandě ve sklepích Plzeňského Prazdroje
Na chvíli uniknout z všední reality, zmizet z dosahu signálu a prostě si jen v klidu užívat radosti života čas od času prospěje každému z nás. Právě takový zážitek nabízí posezení na šalandě – unikátním místě ukrytém v labyrintu chodeb historických ležáckých sklepů pivovaru Plzeňský Prazdroj. Číst dále...
Česká a Dětská Chuťovka 2021
Již druhým rokem po sobě prožíváme poměrně turbulentní časy, jimž chybí pocit potřebné stability a ukotvenosti, o to víc se ale dokážeme radovat ze všeho, co nám staré dobré tradice naopak připomíná. Svou měrou snad k tomu přispívá i soutěž ČESKÁ CHUŤOVKA, která stále sází na vše, co se v uplynulých dvanácti letech osvědčilo a prokázalo tak svou potřebnost i životaschopnost. V době, kdy jsme už všichni značně unaveni z dění kolem koronavirové krize a s ní související mediální pandemie znepokojujících zpráv, považujeme za důležité přijít také s dobrou zprávou – Česká chuťovka 2021 bude! Číst dále...
Den otců s dárky od Prazdroje
Po květnovém Dni matek kalendář ohlašuje blížící se Den otců. Podle americké tradice se slaví třetí neděli v červnu, letos tedy 20. června. Den otců je vítanou příležitostí potěšit všechny táty poděkováním či dárkem. Číst dále...
Mucha Sekt ICE
Produktová řada Mucha Sektů inspirovaná tvorbou Alfonse Muchy se rozrůstá o ledovou novinku Mucha Sekt ICE. Zákazníci budou moci ochutnat umění ukryté v tomto jedinečném sektu od června, a tak se letošní léto ponese ve znamení svěžích bublinek, díky nimž může ledové umění ochutnat opravdu každý. Číst dále...
Plzeňský Prazdroj povede Dragoș Constantinescu
Dragoș Constantinescu (41) se od 1. června stal novým generálním ředitelem Plzeňského Prazdroje. Ve funkci vystřídal Granta Liversage, který se rozhodl ukončit svou kariéru v pivovarnictví a věnovat se koučinku. Číst dále...
Ovocňák s černým rybízem
Černý rybíz na českých zahrádkách roste, nijak zvlášť oblíbený ale není. Přitom, ať už ho sníte samotný, použijete do marmelády nebo do zmrzliny, získáte osvěžující, zajímavou a komplexní chuť, která se nepřejí. Ví to i česká značka Ovocňák, která ho používá do svých moštů a plátků, kde ho kombinuje s jablky. Tak z něj dělá pochoutku, po které sáhnou děti i dospělí. A taková svačinka je ideální na všechny prázdninové výlety! Číst dále...
Litovel zlatý na European Beer Challenge 2021
Pivní mix Litovel Černý Citron alko získal nejvyšší ocenění, dvojitou zlatou, na soutěži European Beer Challenge 2021. Zlatou medaili vezou ve svých kategoriích i světlý ležák Litovel Premium a tmavý ležák Litovel Premium Dark. Stříbro má Litovel Moravan. Číst dále...
Letní ovocné osvěžení ve Starbucks
První teplé dny jsou tu a s nimi do Starbucks přichází jedinečné ovocné osvěžení v podobě ledových čajů. Příjemné citrusové povzbuzení vám nabídne Lemon Iced Tea, který v sobě spojuje sílu zeleného čaje s citrusovou limonádou. Číst dále...
Na jižní Moravu nejen za vínem
Pohodová atmosféra, zvuk cimbálovky doplněný o cinkání sklenic, hlasitý smích a spousta dobrého moravského vína, to je jižní Morava! Rozmanitá vína vynikají pro svoji svěžest a ovocnou harmonii, ale i širokou škálou vůní a typickou plnou chutí. Kromě vína na vás čeká otevřená náruč místních vinařů, řada cyklostezek, nespočet historických památek, ale i mnoho sportovního vyžití. Už se víte, kam na jižní Moravu vyrazíte? Číst dále...
Je reprezentovat nejvíc? Podle Staropramenu ano
Od roku 2019 je Staropramen partnerem české fotbalové reprezentace. S nadcházejícím evropským šampionátem přichází pivní značka s hrdinskou kampaní „Reprezentovat je pro nás nejvíc“. Protagonisty v novém spotu jsou Hynek Čermák, Jaroslav Šilhavý a smíchovský sládek Jan Špaček. Součástí kampaně je také národní spotřebitelská promoce v obchodech, hospodách a restauracích o ceny s fotbalovou tematikou. Číst dále...
Další limitovaná edice rumu Flor de Caña
Limitovaná edice prémiového rum Flor de Caña, který letos slaví neuvěřitelných 130 let od založení své destilerie, je opět k dostání. Českému distributorovi, společnosti Premier Wines & Spirits, se podařilo zajistit dalších 360 lahví této dvacetileté limitky. Máte tak jedinečnou příležitost opatřit si svůj vzácný kousek a ochutnat kvalitu a tradici tohoto rumu, protože na celém světě je k dispozici pouze 20 000 kusů. Číst dále...
Coca-Cola oslavuje 50 let výroby v ČeskoSlovensku
Od momentu, kdy z výrobní linky přímo v Československu vyšla první láhev nápoje Coca-Cola, uplynulo 50 let. Tehdy byla dostupná pouze jediná varianta – klasický nápoj v ikonické skleněné láhvi o objemu 250 ml. Češi a Slováci dodnes vzpomínají, že nápoj Coca-Cola byl tak mimořádný, že stálo za to si schovat láhev či později plechovku. Za desetiletí se toho ale hodně změnilo. Společnost dala práci téměř deseti tisícům lidí v Česku a na Slovensku, stala se ekologičtější a přinesla 50 let radosti. Číst dále...
Vyjádření ředitele Znojemského městského pivovaru k otevření restaurací
Jsme rádi, že MZČR respektuje rozhodnutí NSS stejně tak, jako my musíme poctivě respektovat všechny zákony, pravidla a nařízení. Bez otevřených vnitřních prostor hospod živoří celé odvětví, a to nejen finančně. Už se nemůžeme dočkat, až hospody otevřeme a nebudeme muset litovat naše štamgasty, kterým je bohužel v současném počasí na zahrádce zima. Číst dále...
Letošní Letní ze Strakonic již v prodeji
Strakonický pivovar Dudák prodává speciální pivo s názvem Dudák Letní. Podle sládka pivovaru Vlastimila Mateje půjde o lehké, světlé pivo s výrazným chmelovým aroma, s obsahem alkoholu 3,0 % obj. Podobné pivo vařil sládek již loni a co se ohlasů i prodeje týká, bylo velice úspěšné. Prodávat se bude samozřejmě v sudech, k tomu litrových lahvích s patentním uzávěrem a nově také v klasických půllitrových lahvích, kam se bude stáčet filtrované pivo. To bude k dostání nejen na pivovarské prodejně, ale také ve vybraných prodejnách COOP. Číst dále...
Stylové oblečení Plzeňského Prazdroje
Život v České republice se pozvolna normalizuje, postupné rozvolňování protipandemických opatření opět otevřelo dveře dárkové prodejny Plzeňského Prazdroje na nádvoří pivovaru. A to je ta správná chvíle osvěžit jarní šatník stylovými kousky za skvělé ceny. Kromě oblečení, pivních sklenic, praktických doplňků do domácnosti a dalších kousků v barvách legendárního zlatého ležáku si v pivovarské dárkové prodejně v Plzni lze zakoupit i nefiltrovaný Pilsner Urquell stočený do patentních lahví nebo growlerů. Číst dále...
Podle čeho si vybíráme alkohol?
Češi si oblíbený alkoholický nápoj vybírají primárně podle chuti, dále pak předchozí zkušenosti, příležitosti, značky nebo ceny. Vyplývá to z průzkumu realizovaného prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos pro Unii výrobců a dovozců lihovin ČR (UVDL ČR). K nejoblíbenějším alkoholickým nápojům patří pivo, bílé víno a lihoviny, ty lidé konzumují spíše výjimečně při oslavách. Naopak pivo si dají klidně i několikrát za týden, a to zejména při posezení s přáteli, k jídlu nebo jen tak na chuť. I přes významně vyšší oblibu piva jsou přitom lihoviny v Česku třikrát více zatíženy spotřební daní. Číst dále...
Ratarova hořká cesta
Značka správně hořkého piva Radegast spustila webovou soutěžní hru Ratarova hořká cesta, která je součástí probíhající kampaně na pivo Radegast Ratar. Cílem hry je za pomoci správných rozhodnutí přežít v divočině. Na vítěze čeká domácí výčepní zařízení nebo roční zásoba piva Radegast Ratar. Soutěž probíhá do 6. června 2021. Číst dále...
[Nahoru ↑]
Reklama