Coca-Cola kupuje výrobce vod Toma
27. srpen 2019 České nápoje komentáře (0) 1140 x– Coca-Cola HBC Česko a Slovensko dnes oznámila akvizici společnosti Toma, výrobce pramenitých vod Toma Natura. Od společnosti Karlovarské minerální vody, a.s. v rámci transakce přebírá produkční závod se třemi výrobními linkami, včetně 51 zaměstnanců a klientských či dodavatelských smluv. Smlouva je účinná od 1. září 2019.
„Mám velkou radost, že do našeho portfolia přidáváme místní a udržitelný zdroj velmi kvalitní vody,” říká Maria Anargyrou-Nikolić, generální ředitelka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, a dodává: „Kvalita vod z artéského pramene z Národní přírodní rezervace Adršpašsko-teplických skal je výjimečná, certifikovaná pro řadu produktů včetně kojenecké vody, a my se těšíme, až ji i zaměstnance společnosti Toma přivítáme v naší rodině Coca-Cola HBC.“
„Jde o logický krok v rámci naší strategie 24/7, která má za cíl nabízet zákazníkům i spotřebitelům kompletní portfolio těch nejlepších nápojů pro každou příležitost. Připojení dalšího výrobního závodu v České republice je také v souladu se strategií posilovat lokálnost našeho byznysu prostřednictvím velkých investic, které jsme v posledních třech letech realizovali,“ vysvětluje Maria Anargyrou-Nikolić, generální ředitelka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
Pramenitá voda Toma je plněna do lahví v moderním závodě v Teplicích nad Metují, který má dvě plnící linky na PET lahve a jednu na skleněné lahve. Závod byl postaven v roce 1993, aby produkoval místní, vysoce kvalitní pramenitou vodu pod názvem Natura. Zdejší výroba byla v roce 1997 sloučena pod soukromou značku Toma a následně v roce 2000 prodána společnosti PepsiCo CZ. Coca-Cola HBC akvizicí získá právo na užití značky Toma pro vody a ledové čaje na období pěti let. Strany se dohodly na nezveřejnění ceny transakce.
Minas Agelidis, regionální ředitel skupiny Coca-Cola HBC, uvedl: „Rozšíření produkce v Česku a na Slovensku podtrhuje naši touhu vyhledávat kvalitní lokální nápoje a rozšiřovat různorodost našeho portfolia. Jde to také ruku v ruce s naší strategií pitného režimu, která má za cíl nabízet širokou škálu osvěžujících nesycených nápojů, které doplňují naše sycené portfolio, zatímco zvyšujeme lokální význam společnosti pro zákazníky. Klíčovým faktorem v našem rozhodnutí byl také fakt, že tato voda pochází z oblasti, která je známá svou nedotčenou krajinou.“
Toma byla vlastněna společností Karlovarské minerální vody, a.s. (KMV). Prodej proběhl na základě požadavku Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, který souvisel s akvizicí licence PepsiCo pro Českou republiku společností KMV.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!