Esence od Mattoni je Bez tíže
21. červen 2024 České nápoje komentáře (0) 538 xEsence od Mattoni, jedinečná ochucená minerální voda bez cukru a sladidel přichází s novou vizuální identitou a v odlehčeném designu od Marka Mikovce. Nejnovější příchuť Esence yuzu & okurka si vysloužila prestižní ocenění Volba spotřebitelů 2024 v kategorii minerální vody. Mattoni Esence nyní spouští 360° kampaň, obsahující TV spoty, online propagaci, zapojení influencerů, sampling i OOH kampaň.
TV formáty zahrnují nové 20 a 30sekundové spoty od WMC Grey, ve kterých je unikátní složení esence bez cukru a sladidel zpodobněno levitujícím ovocem, konceptem “Bez tíže”. „Ve složení Esence najdete jen přírodní minerální vodu Mattoni s vyváženým poměrem minerálů a esenci ovoce a bylinek. Neobsahuje žádné cukry, sladidla, barviva ani konzervanty. Je tak ideální pro spotřebitele zaměřené na zdravý životní styl, kteří si chtějí užít svěží ovocnou chuť bez tíže. A to je hlavním poselstvím nového spotu,“ uvádí Eva Straškrábová, senior brand manažerka Mattoni.
Chuť “bez tíže” zaplaví i sociální sítě. Do kampaně jsou zapojení známí influeceři, oblíbení především u mladší cílové skupiny, jako Veronika Vobecká, Lucie Neumannová, Kateřina Fričová, Tereza Švehlová nebo Tom Sean.
S kampaní se lidé potkají také v outdooru, například při každodenním dojíždění do práce, v podobě více než stovky bigboardů a smartboardů a také na kulturních a sportovních akcích, kde budou připraveny ochutnávky pro širokou veřejnost.
S novým designem, který navrhl známý český designér Marek Mikovec, se Esence od Mattoni uvedla v novém, lehčím vzhledu a představila novou originální příchuť yuzu & okurka. "Esence je důležitou součástí našeho portfolia a její obliba neustále roste. Díky své osvěžující nesladké ovocné chuti je tou správnou volbou pro každého, kdo chce doplnit potřebné minerály, osvěžit se a pochutnat si v jednom. S novým designem chceme Esenci ještě více odlišit od ostatních řad a zdůraznit její benefit," shrnuje Eva Straškrábová, senior brand manažerka Mattoni.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!