Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Esence od Mattoni je Bez tíže

21. červen 2024  České nápoje   komentáře (0)  392 x

Esence od Mattoni, jedinečná ochucená minerální voda bez cukru a sladidel přichází s novou vizuální identitou a v odlehčeném designu od Marka Mikovce. Nejnovější příchuť Esence yuzu & okurka si vysloužila prestižní ocenění Volba spotřebitelů 2024 v kategorii minerální vody. Mattoni Esence nyní spouští 360° kampaň, obsahující TV spoty, online propagaci, zapojení influencerů, sampling i OOH kampaň.

Esence od Mattoni je Bez tížeEsence od Mattoni je Bez tíže

TV formáty zahrnují nové 20 a 30sekundové spoty od WMC Grey, ve kterých je unikátní složení esence bez cukru a sladidel zpodobněno levitujícím ovocem, konceptem “Bez tíže”. „Ve složení Esence najdete jen přírodní minerální vodu Mattoni s vyváženým poměrem minerálů a esenci ovoce a bylinek. Neobsahuje žádné cukry, sladidla, barviva ani konzervanty. Je tak ideální pro spotřebitele zaměřené na zdravý životní styl, kteří si chtějí užít svěží ovocnou chuť bez tíže. A to je hlavním poselstvím nového spotu,“ uvádí Eva Straškrábová, senior brand manažerka Mattoni.

Chuť “bez tíže” zaplaví i sociální sítě. Do kampaně jsou zapojení známí influeceři, oblíbení především u mladší cílové skupiny, jako Veronika Vobecká, Lucie Neumannová, Kateřina Fričová, Tereza Švehlová nebo Tom Sean.

S kampaní se lidé potkají také v outdooru, například při každodenním dojíždění do práce, v podobě více než stovky bigboardů a smartboardů a také na kulturních a sportovních akcích, kde budou připraveny ochutnávky pro širokou veřejnost.

S novým designem, který navrhl známý český designér Marek Mikovec, se Esence od Mattoni uvedla v novém, lehčím vzhledu a představila novou originální příchuť yuzu & okurka. "Esence je důležitou součástí našeho portfolia a její obliba neustále roste. Díky své osvěžující nesladké ovocné chuti je tou správnou volbou pro každého, kdo chce doplnit potřebné minerály, osvěžit se a pochutnat si v jednom. S novým designem chceme Esenci ještě více odlišit od ostatních řad a zdůraznit její benefit," shrnuje Eva Straškrábová, senior brand manažerka Mattoni.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist