Kláštorná Kalcia: V jednotě je síla
18. červen 2024 České nápoje komentáře (0) 525 xZnačka minerální vody Kláštorná Kalcia z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko přichází s novou komunikační kampaní. Ta se opět nese ve středověkém duchu, tentokrát ale představuje nové hrdiny. Příběhem dvou bratrů, pojmenovaných Kalcius a Magnesius, komunikuje hlavní produktový benefit, což je obsah vápníku a hořčíku. Tím ukazuje, že skutečná síla se skrývá v jejich spojení. Kampaň z dílny agentury VML odstarovala 1. června a objeví se kromě televize také online, na venkovních plochách a v obchodech.
„Kláštorná Kalcia chce zahýbat trhem minerálních vod. Upravili jsme celý marketingový mix, změnili komunikační strategii a nebáli jsme se exekučního vymezení vůči konkurenci. V dosavadní komunikaci značka zdůrazňovala především přínosy vápníku, hlavního minerálu ve vodě Kláštorná Kalcia. Ta však nabízí mnohem více a do jejího příběhu proto vstupuje také hořčík, který se v ní nachází také v dostatečném množství,“ říká Veronika Slováková, senior brand manažerka značky Kláštorná Kalcia.
Nová kampaň s názvem V jednotě je síla navazuje na magickou komunikaci značky od jejího znovuuvedení na trh v roce 2019. „V nové komunikaci hovoříme o produktových benefitech typickým jazykem značky, který se vyznačuje středověkým prostředím a emočně ji propojujeme s poutavým příběhem dvou bratrů pojmenovaných podle minerálů. V ději spotu nechybí ani naše čarodějka, zosobňující magickou sílu pramene. Právě ona je ta, která nabádá oba bratry již od jejich útlého věku k nerozlučnému spojení, protože v jejich spojení se skrývá skutečná síla,“ popisuje Veronika Slováková.
„V našem příběhu vědomě pracujeme s archetypy a výraznými symboly, podobně jako tomu bývá v legendách. I když jsme odstoupili od rytířů, chtěli jsme udržet onen mystický středověký motiv, který ke Kláštorné Kalcia jednoznačně patří,“ doplňuje Tomáš Novotný, Executive Creative Director agentury VML.
Kampaň V jednotě je síla začíná na Slovensku i v České republice v sobotu 1. června 2024. Komunikace zahrnuje nový televizní spot, sérii kratších online videí, aktivity na sociálních sítích, OOH a komunikaci v místě prodeje.
Součástí kampaně je také webová stránka značky, která hlavnímu tématu kampaně věnovala samostatnou podstránku https://www.klastorna.cz/ve-spojeni-je-sila/
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!