Pivovarské muzeum Holba v Hanušovicích má nové expozice
Tipů na zajímavé výlety není nikdy dost. Jedním z nich je návštěva naprosto nové expozice Pivovarského muzea Holba v Hanušovicích v malebných Jeseníkách. Je na vás, zda si zvolíte prohlídku s poutavým výkladem, nebo si raději projdete výstavu po vlastní ose. Číst dále...
Metaxa se v kampani vrací k řeckým kořenům
2022 Ikonický řecký nápoj Metaxa má od 1.3. novou kampaň. Vyzdvihuje v ní hlavní atributy jako unikátní chuťový profil a řecký původ, na kterých značka historicky vyrostla a s nimiž̌ je úzce spojena v myslích spotřebitelů. Číst dále...
Heineken vyvrací, že pivo patří jen k mužům
Koniec rodovým stereotypom. Práve týmto motívom sa inšpirovala pivná značka Heineken®, ktorá prišla s novou televíznou kampaňou Cheers to all (Pripíjame na všetkých). Jej cieľom je poukázať na to, že pivo je rodovo neutrálny nápoj, a teda je prežitok prisudzovať pivo len k mužskému pohlaviu. Číst dále...
Hlasujte pro nejlepší novinku v rostlinných produktech
Už počtvrté v historii mají Češi možnost hlasovat v anketě o nejlepší Rostlinný produkt roku. Svého favorita mohou vybírat na webu projektu Rostlinně z celkem čtrnácti nominovaných výrobků, které se na pultech českých obchodů poprvé objevily v loňském roce. Kromě různých alternativ masných výrobků, jako jsou burgery, bezmasé kuličky nebo marinované kousky, mezi vybranými najdeme také rostlinnou zmrzlinu, pomazánky nebo kokosový jogurt. Organizátoři ankety upozorňují na rychle se rozšiřující sortiment rostlinných potravin. Číst dále...
V sobotu zajděte v Praze na piva z minipivovarů
Více než čtyřicet minipivovarů z celé ČR se sejde na benefičním pivním festivalu Drink for Ukraine, který se bude odehrávat tuto sobotu 5. března v pražském Kongresovém centru od 11:00 hodin. Minipivovary na akci darují více než 100 druhů piv a veškerý výtěžek z prodeje půjde na konto neziskové organizace Člověk v tísni pro pomoc lidem zasaženým vpádem ruských vojsk na Ukrajinu. Číst dále...
Mezcal San Cosme
Milovníci specifického mexického nápoje, zbystřete. Možná o tom doposud nevíte, ale na českém trhu je k dostání kvalitní mezcal San Cosme, který si vás během chvilky získá a poskytne vám autentický mexický zážitek. Ochutnejte již nyní tento nápoj destilovaný z agáve! Číst dále...
Volba sládků nabídne v březnu dvě IPy
Volba sládků v březnu poprvé přináší dvě piva najednou. Obě reprezentují styl India Pale Ale (IPA), přesto je každé trochu jiné. Nefiltrovaný Soutock z plzeňského minipivovaru Proud s žitným sladem a plným karamelovým tělem nebo lehčí, velmi dobře pitelné pivo ROG IPA od Radegastu, mohou návštěvníci ochutnat v některém z téměř tisícovky podniků v Česku. Číst dále...
Radegast od března otevře prohlídkovou trasu
Návštěvníkům se po několika měsících opět nabízí příležitost naplno si vychutnat zážitek z prohlídky jednoho z nejmodernějších pivovarů v České republice, přímo u zdroje se osvěžit správně hořkým pivem a nahlédnout do historie i současnosti výroby piva v podhůří Beskyd. Číst dále...
Radegast ROG IPA do celého Česka
Startuje jaro plné hojnosti. V Česku rozkvétá pivní styl Session IPA. Pivovar Radegast posílá do celostátní distribuce svěží pivní speciál s bohatou chutí, Radegast ROG IPA. Postupně se objeví v lahvovém balení ve vybraných obchodních řetězcích a online supermarketech. Číst dále...
Armaňak Lafontan
Výjimečný armaňak Lafontan je opravdovým skvostem ve své kategorii. Pokud jste s jeho pořízením doposud váhali, není důvod své úvahy déle odkládat. Využijte nabídku společnosti Premier Wines & Spirits, která je pro všechny milovníky kvality jako dělaná. Pořiďte si tekutý poklad v podobě armaňaku již nyní. Číst dále...
V Proudu uvaří speciální várku piva Raise Your Glass APA
Růžové holínky jsou nepřehlédnutelným symbolem celosvětové akce Pink Boots Collaboration Brew Day, jejímž cílem je podpořit a oslavit ženy v pivovarnictví. Limitovanou edicí piva Raise Your Glass APA se k mezinárodní iniciativě 8. března připojí také plzeňský minipivovar Proud. Vařit se bude v růžových holínkách, podle receptury zdejší sládkové Lenky Strakové, ze speciální směsi chmelů od Yakima Chief Hops. Číst dále...
Jarní koktejl s Rotkäppchen
Existuje mnoho různých způsobů, jak oslavit Velikonoce. Pro někoho mohou Velikonoce znamenat bohoslužby, velikonoční modlitby nebo jiné rodinné tradice. Pro ostatní je tento svátek především o přivítání jara. Pro mnohé jsou však Velikonoce důvodem, proč se sejít s blízkými a vychutnat si lahodné jídlo a pití. Při plánování velikonočního menu jsou recepty jistě důležité, ale nelze zapomenout ani na vytvoření dokonalého velikonočního koktejlu. Číst dále...
Coca-Cola HBC darovala nemocnicím nápoje v hodnotě 2 milionů
Na 80 zdravotnických zařízení v Čechách a na Slovensku obdrželo od společnost Coca-Cola HBC nápoje pro zdravotnický personál. Celková hodnota darovaných nápojů přesáhla 2 miliony korun. Společnost chtěla tímto krokem povzbudit zdravotníky a vyjádřit jim podporu za jejich obětavou práci v době pandemie. Zároveň pokračovala v podpoře potřebných prostřednictvím potravinových bank, kterým darovala nápoje za více než 2, 5 milionu korun. Číst dále...
Co u vína znamená cuvée?
Už jste někdy dumali nad tím, co znamená, když je na lahvi vína napsáno cuvée, čteno “kivé” ? Nejedná se o odrůdu ani vinařskou oblast, ale označení vína, které vzniklo prastarou metodou mísení. Přečtěte si, proč a jak vinaři používají tuto techniku pro dosažení krásně harmonické chuti vína. Číst dále...
Kofola s novými příchutěmi a s nižším obsahem cukru
Kofola dlouhodobě dokazuje, že když ji miluješ, není co řešit. A obdobně jako v lásce, tak i při výběru oblíbeného nápoje platí, že méně je někdy více. Letos proto uvádí novou řadu ochucené Kofoly a v ní o 30 procent méně cukru. Reaguje tím nejen na poptávku spotřebitelů, ale i na dlouhodobý trend a závazky, které si vytyčila v rámci udržitelnosti. Číst dále...
Matcha Tea již 10 let v Česku
Přesně před deseti lety byl českému trhu představen jemně mletý zelený čaj, který zůstával 800 let vybraným nápojem japonské elity. Z téměř neznámého produktu se za 10 let stala značka s pevnou základnou věrných zákazníků. Číst dále...
Moravská vína ročníku 2021 budou kvalitní a bohatá na přívlastky
Moravská vína z loňské sklizně už několik měsíců zrají ve sklepích a vinařům pomalu odhalují svůj charakter. Podle průzkumu Vinařské unie mezi vlastními členy bude ročník 2021 mimořádně kvalitní s vysokým podílem přívlastkových vín. Číst dále...
Kampaň Coca‑Coly se soutěží o Playstation 5
Společnost Coca‑Cola se ve své nejnovější kampani zaměřila na virtuální zážitky, které mladí lidé zažívají při hrách či sledování a streamování videí. Kampaň Screetime se orientuje na osvěžení v podobě ledově vychlazeného nápoje, ale především na spotřebitelskou soutěž, ve které mohou lidé vyhrát herní konzoli či televizor a další skvělé ceny. Číst dále...
Rodinná čokoládovna z Opavska
Létající talíře, UFO nebo Marťany chtějí občas lidé od rodinné firmy, která v Hrabyni na Opavsku pod značkou MoonChocolate vyrábí špičkové čokolády bean to bar - od bobu až po tabulku. Ve skutečnosti nedělá žádné UFO, ale čokoládové Ufonky. Všechno, co se v malé čokoládovně vyrobí, je nějak spojeno s Měsícem, Mléčnou dráhou a vesmírnými objevy. V nabídce je tak třeba Červený trpaslík, Moře hojnosti, Calypso, Vega nebo Galaxie Sombrero, čokoláda oceněná čerstvě dvěma hvězdami z prestižní mezinárodní soutěže Great Taste v Londýně. Ta je považována za potravinářského Oskara. Číst dále...
I v únoru si hlídejte pitný režim
Vydržet měsíc zcela bez alkoholu si letos vyzkouší až dva miliony Čechů. Motivuje je k tomu iniciativa „Suchej únor“, jež je zejména mezi mladými lidmi stále oblíbenější. Podle průzkumu*, který pro značku přírodních pramenitých vod Natura uskutečnila agentura Ipsos, se do této akce plánuje zapojit dokonce každý třetí člověk ve věku 18-26 let. Průzkum však zároveň ukázal, jak moc lidé podceňují dodržování správného pitného režimu, a to zejména v zimě. Alespoň dva litry tekutin denně v zimním období vypije jen 40 % respondentů. Číst dále...
[Nahoru ↑]
Reklama