Kofola s novými příchutěmi a s nižším obsahem cukru
24. únor 2022 České nápoje komentáře (0) 1245 xKofola dlouhodobě dokazuje, že když ji miluješ, není co řešit. A obdobně jako v lásce, tak i při výběru oblíbeného nápoje platí, že méně je někdy více. Letos proto uvádí novou řadu ochucené Kofoly a v ní o 30 procent méně cukru. Reaguje tím nejen na poptávku spotřebitelů, ale i na dlouhodobý trend a závazky, které si vytyčila v rámci udržitelnosti.
Kofola se už několik let zaměřuje na receptury svých nápojů. „Dlouhodobě omezujeme nejen konzervanty, ale také množství přidaného cukru. Před lety jsme se připojili k iniciativě Evropského sdružení výrobců nápojů a zavázali se mezi roky 2015 – 2020 snížit množství cukru na litr nápoje o desetinu. Upravili jsme receptury ochucených vod Rajec, zaměřili se na zvýšení objemu prodávaných nápojů na bázi vody a u tradičních receptur začali vytvářet i varianty se sníženým obsahem cukru,“ vysvětluje Jannis Samaras, generální ředitel skupiny Kofola.
Letos jde firma zase o kus dál. Představuje celou řadu ochucených variant tradiční Kofoly se sníženým obsahem cukru, který nenahrazuje žádnými umělými sladidly ani stévií.
„Reagujeme tak na dlouhodobý trend a poptávku spotřebitelů. Pilotní odlehčenou verzi Kofola Citrus Lehká jsme uvedli na trh loni. Nyní snižujeme obsah cukru o 30 procent ve všech příchuťových variantách a vytváříme novou řadu – Kofola MéněVíce,“ vysvětluje Ľubica Mieresová, manažerka značky Kofola.
Kofola MéněVíce s příchutěmi citrus, meloun, meruňka a malina budou na trhu dostupné v oblíbeném půllitrovém balení, vybrané příchutě pak i v dalších formátech. „Tradiční receptura klasické Kofoly Original se samozřejmě nemění. Oproti jiným kolovým nápojům ale i ta obsahuje o třetinu méně cukru,“ uzavírá Ľubica Mieresová.
Alžběta Malá a Tony Mašek v hlavních rolích víceméně láskyplné romance
Kofola jako již tradičně vsází ve své nové kampani na bezpodmínečnou lásku. Přichází však s novým sloganem „Méně cukrování, více lásky“, který odráží nejen nový produkt, ale i hlavní myšlenku kampaně. Kamil, duší romantik, se cukrování a velkých gest rozhodně nebojí. Klára, srdcem punkerka, si na romantické řečičky moc nepotrpí. Jejich lovestory potvrzuje, že i ve vztazích platí: méně je více.
Márdi v české verzi, Horkýže Slíže ve slovenské
Ani v případě hudby nenechala Kofola nic náhodě. Hlavní melodii spotu zadala osvědčeným domácím autorům „nepřeslazených“ love songů – v Česku tak uslyšíte písničku od Márdiho, frontmana skupiny Vypsaná fiXa, na Slovensku zazní song kapely Horkýže Slíže. „Byli jsme si jistí, že Márdi i Kuko vytvoří autentickou a odvážnou hudbu, kterou jsme pro jarní Kofola kampaň hledali. A nepletli jsme se, obě verze jsou jedinečné a každá má to své, což dodalo oběma spotům správnou šťávu,“ říká Nikola Gschwentnerová, brand manažerka Kofoly.
„Vymyslet úderný refrén, který ve spotu hraje punková kapela, bylo super zadání. Ve studiu, kde jsme spojovali obraz se zvukem, jsme si dokonce společně zajamovali. Mně to zůstalo v hlavě a přišlo mi škoda celou věc nedotáhnout. A tak jsem k refrénu vymyslel i zbytek. Úplně nečekaně nakonec vznikla nekompromisní, plnohodnotná píseň v produkci Dušana Neuwertha. Refrén se rozvinul v song a z méně bylo více," popisuje spolupráci Márdi, frontman kapely Vypsaná fiXa.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
2 hvězdiček / Hodnoceno: 3x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!