Budvar zvýšil výstav piva a dosáhl rekordních tržeb
Národní pivovar Budějovický Budvar má za sebou úspěšný rok. Výstav piva se loni meziročně zvýšil o 3,6 % a dosáhl objemu 1,602 mil. hektolitrů. To je druhý nejvyšší výstav během 123 let existence podniku. Tahounem růstu byly ležáky, jejichž prodej vzrostl meziročně o 7 %. V roce 2018 tak pivovar uvařil nejvíce ležáku ve své historii a jeho podíl na celkové výrobě pivovaru dosáhl téměř 75 %. Číst dále...
RC Cola se vrací ke kořenům
Kofola ČeskoSlovensko a WMC Grey přicházejí s novou kampaní pro značku Royal Crown Cola. Po úspěšném loňském rebrandingu je komunikace opět založena na autenticitě a jižanském pomalém životním tempu. Veškeré materiály včetně 60vteřinového televizního spotu vznikaly přímo v místě zrodu značky, tedy na jihu USA. Číst dále...
Bohemia Sekt loni prodal 18 milionů lahví sektů a šumivých nápojů
V roce 2018 prodala společnost BOHEMIA SEKT na českém trhu v kategorii sektů a šumivých nápojů více než 18 milionů lahví, meziročně o 12 procent více. Nejoblíbenějším šumivým vínem stále zůstává Bohemia Sekt demi sec, kterého se prodalo téměř 7,5 milionu lahví. Výrazný meziroční nárůst o bezmála 20 procent zaznamenala také řada Bohemia Sekt Prestige, šumivá vína vyráběná tradiční metodou kvašením v lahvi. Číst dále...
Nový TV spot vody Rajec vás provede zasněženou Rajeckou dolinou
Kofola ČeskoSlovensko ve spolupráci s agenturou Kaspen/Jung von Matt připravila nový televizní spot na podporu pramenité vody Rajec. Kreativní zpracování navazuje na dlouhodobý koncept “tichých” spotů, avšak přináší nový příběh v nezvyklých přírodních kulisách. Liška, hlavní hrdinka spotu, odhaluje divákům kouzlo a nedotčenost Rajecké doliny zahalené do bílé zimní peřiny. Číst dále...
V sobotu 23.února historickým motorákem do Pivovaru Radegast
Retro jízda výletním motoráčkem, prohlídka výrobními pivovarskými prostory, škola čepování piva... Slezský železniční spolek a pivovar Radegast Vás zvou v sobotu 23.února na výlet historickým motoráčkem Hurvínkem na prohlídku pivovaru se školou čepování piva. Radegast expres se podle mimořádného jízdního řádu vydá v 9:20 z Ostravy střed přes Ostravu Kunčice, Havířov, Albrechtice a Český Těšín přímo na pivovarskou vlečku do Nošovic. Tam si pasažéry převezmou pivovarští tovaryši a zasvětí je do tajů výroby legendárního, správně hořkého piva Radegast. Číst dále...
Do Salonu vín na vína od VOC Znojmo
V sobotu 2. února se v historickém sklepení valtického zámku milovníkům vína otevřela degustační expozice Salonu vín 2019. V té se pro letošní rok představí 101 nejlepších moravských a českých vín, která z 2 199 hodnocených vín dostalo zlatou medaili. Degustovat je tu bude možné až do prosince. Mezi nimi najdete i tři vína VOC Znojmo. Číst dále...
Deset vítězů Beefeater & Plymouth Gin Hub Challenge
Od poloviny prosince známe jména dvaceti finalistů Gin Hub Challenge a od včerejšího večera i deseti nejlepších, kteří se v květnu vypraví na čtyřdenní výlet do Velké Británie a navštíví tam spoustu zajímavých míst spojených s historií i současností ginu, samozřejmě včetně palíren Plymouth a Beefeater. Vybráni byli v rámci poměrně náročného celodenního finále, které mimo jiné i za přítomnosti ginové legendy, mastera distillera Desmonda Payna, hostil vršovický Endorfin. Číst dále...
Hoop Polska bude patřit pod Ustronianku
Ustronianka, přední polský výrobce minerálních vod, konkrétně její majitel, firma ZMB Capital, a Kofola ČeskoSlovensko, jeden z největších výrobců nealkoholických nápojů v Evropě, podepsali smlouvu o koupi 100 % akcií společnosti Hoop Polska. Pro dokončení celého procesu je třeba splnit několik podmínek na obou stranách a získat souhlas od místního antimonopolního úřadu UOKIK. Uzavření transakce se očekává na jaře tohoto roku. Po tomto kroku získá společnost Hoop Polska důvěryhodného a stabilního vlastníka, který díky svým bohatým zkušenostem bude i nadále rozvíjet její dosavadní podnikání. Číst dále...
Nepasterovaný Staropramen nyní v restauracích
Čeští konzumenti kladou stále větší důraz na kvalitu čepovaného piva. Kromě desítek milionů, které v posledních letech pivovar Staropramen vložil do technologií spojených s dokonalou péčí o čepované pivo, investoval také přes 15 milionů korun do nového mikrofiltračního zařízení. To umožňuje do hospod a restaurací distribuovat značky Smíchov, Jedenáctku a Ležák pouze jako nepasterizované. Staropramen tak touto novinkou započal rok 2019 jako rok oslav, neboť v září oslaví 150. výročí od založení pivovaru. Číst dále...
Naši vinaři přivážejí z Texasu 48 medailí!
Na první mezinárodní soutěži tohoto roku vybojovali naši vinaři úctyhodných 48 medailí. Na Texas International Wine Competition 2019 získali v konkurenci vín z 12 zemí světa 6 velkých zlatých, 8 zlatých a 34 stříbrných medailí. Číst dále...
Ledové Kaštany i s mléčnou čokoládou
Tradiční čokoládová tyčinka přichází s novinkou, Ledovými Kaštany v mléčné čokoládě. Ty staví na hodnotách, které jsou pro Ledové Kaštany typické již od roku 1966 – kvalitní čokoládě, typické kakaovooříškové náplni, která se pomalu rozpouští na jazyku, a ikonickém tvaru. Číst dále...
Vysoce oceňované jsou itineráře palírny Kavalan Distillery
„Nejinovativnější lihovarnická trasa" - mimo LA - se podle magazínu Drinks International nachází v domácí oblasti whisky Kavalan, v I-lanu na Tchaj-wanu. Číst dále...
S umělou inteligencí na Svijanské pivo
Uvítací pivo zdarma v některé ze zhruba tří tisíc svijanských restaurací čeká na zájemce díky nové společné veřejné kampani Pivovaru Svijany a společnosti Cool Ticket. Vouchery na pivo zdarma mají k dispozici v mobilní aplikaci Cool Ticket, která jim rovnou také pomůže vyhledat nejbližší dostupnou svijanskou restauraci. Díky zapojení umělé inteligence pak aplikace v restauraci rozpozná objednanou sklenici svijanského piva a peníze v hodnotě voucheru pošle přímo na bankovní účet uživatele. Číst dále...
Jameson Black Barrel, ideální na oslavte sv. Patrika
Whiskey Jameson Black Barrel je třikrát destilovaná míchaná irská whiskey s extra bohatou a jemnou chutí, která je vyráběna v palírně Jameson v Midletonu pouze jednou ročně. Následně pak dozrává ve dvakrát vypalovaných sudech po bourbonu a sherry, čímž získává svojí ojedinělou chuť. Číst dále...
Heineken Slovensko má nového generálního ředitele
Novým generálnym riaditeľom HEINEKEN Slovensko sa stal Rene Kruijt. Vo vedení spoločnosti od januára nahradil Odina Goedharta, ktorý ku koncu minulého roka oznámil svoj odchod zo Slovenska. Číst dále...
Kozel lidem podpoří projekty rozvoje regionu
Příspěvek až do výše sto tisíc korun mohou letos získat neziskové organizace z grantového programu Kozel lidem, který je určený na zlepšení kvality života a podporu komunit v okolí pivovaru ve Velkých Popovicích. Pivovar zvýšil maximální možnou výši podpory pro jednotlivé projekty o třicet tisíc korun, aby ještě výrazněji podpořil aktivity, které budou mít dlouhodobý pozitivní přínos pro region. Přihlášky projektů mohou podávat neziskové organizace od 1. února až do 15. března. Číst dále...
Hollandia spustí reklamní kampaň, i v televizi
Česká mlékárna Hollandia během února mediálně podpoří svou řadu Selských jogurtů. Kampaň se ponese v duchu hesla „Kvalitu neoklameš“. Cílem je vyzdvihnout benefity Selských jogurtů, které se vyrábějí podle tradiční receptury a obsahují jen čerstvé mléko, jogurtové kultury a opravdové ovoce. Pro Hollandii se jedná o historický mezník. Vůbec poprvé se objeví jejich reklama v televizi. Číst dále...
Vánoční kamion Coca-Coly rozdal statisíce korun
Coca‑Cola a její vánoční kamion mají za sebou další úspěšné turné, při kterém rozvážela vánoční atmosféru téměř po dvou desítkách měst celé ČR. Legendární červený truck rozdával při akci Vánoční kamion radost nejen návštěvníkům, kteří si užili Santu Clause a jeho skřítky, ale také místním dobročinným organizacím a komunitám. Těm Coca‑Cola darovala výtěžek z prodeje svých vánočních předmětů, a aby byl pozitivní dopad akce co největší, zdvojnásobila vybranou částku a věnovala tak na dobročinné účely více než 204 tisíc Kč. Číst dále...
Roman Trzaskalik se stal novým marketingovým ředitelem Prazdroje
Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal Roman Trzaskalik (43). Vystřídal Granta McKenzieho, který během více než šesti let ve funkci získal několik odborných ocenění a povýšil na post marketingového ředitele mateřské společnosti Asahi Breweries Europe. Číst dále...
Byla zahájena konference Pivo Bier Ale Forum
„Konference je určena majitelům pivovarů, sládkům i další odborné pivovarnické veřejnosti. Tematicky se zaměří na pestrost pivních stylů, výběr kvalitních surovin pro výrobu piva, pivní sommelierství nebo fenomén craftových pivovarů. Konference tohoto typu jsou pro pivovarnictví jako obor velkým přínosem. Obzvlášť pro české pivovarnictví je důležité držet krok s aktuálními světovými trendy,“ říká Pavel Borowiec, organizátor konference Pivo Bier Ale FORUM 2019 Číst dále...
[Nahoru ↑]
Reklama