Starlino, to jsou osvěžující italské drinky
Přichází doba, kdy se z obýváků přestěhujeme na balkóny či zahrady. K příjemnému večeru pod hvězdami, s dobrým jídlem a ve skvělé společnosti pak už chybí snad jediná maličkost: vynikající osvěžující drink. Letos si můžeme pochutnat na zajímavé novince z italského Turína. Značka Starlino přichází se třemi novými nápoji z řady aperitivů a vermutů, které najdou místo v každé domácnosti milovníků kvalitního pití. Číst dále...
Novinka z Litovle: nealko Řezaný Citron
Pivovar Litovel rozšiřuje svou rodinu úspěšných pivních mixů s citronem. Pivovarníci pod vedením sládka Petra Kosteleckého uvařili míchaný polotmavý nápoj Řezaný Citron. Nové řezané nealko v plechovce se právě dostává na pulty obchodů, k dispozici bude například v obchodech Kaufland nebo Penny po celé republice. Číst dále...
Marketingovým ředitelem Pivovarů Staropramen se stal David Zappe
Marketing ve společnosti Pivovary Staropramen má od března na starost nový ředitel David Zappe. V předchozích letech působil jako marketingový ředitel ve společnosti Heineken. Pozici ve vedení (Country Leadership Team) a kompletní řízení marketingových aktivit převzal po Vladimíře Formánkové. Číst dále...
Pivní pálenka Bernard i v roce 2021
Rodinný pivovar Bernard uvedl na trh nový ročník své pivní pálenky. „Když jsme loni v září představili pálenku poprvé, byl to trochu experiment. Reakce zákazníků byla skvělá, rychle se vyprodala první a pak i následující edice z pivního speciálu Bohemian Ale. A tak rádi pokračujeme,“ říká spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard. Číst dále...
Grilujeme se Spakem
Teplé počasí již neodolatelně láká k prvnímu grilování v pohodlí domova. Vychutnejte si vaše oblíbené pochoutky doplněné kvalitními grilovacími omáčkami Spak, které skvěle obohatí váš pestrý talíř o paletu chutí. Ušetřete si čas a práci s přípravou lahodných omáček a vychutnejte si příjemné slunečné momenty s vašimi blízkými při grilování doma. Číst dále...
Výrobním ředitelem společnosti Bohemia Sekt se stal František Drahonský
Ředitel vinařství Víno Mikulov, František Drahonský, postupuje v hierarchii společnosti BOHEMIA SEKT a stává se výrobním ředitelem společnosti. Vedle vinařství Víno Mikulov tak nově zodpovídá za výrobu všech moravských vinařství patřících do skupiny BOHEMIA SEKT. Číst dále...
Speciály pivovaru Proud stařené v sudech po víně a whisky
Plzeňský minipivovar Proud rozšiřuje nabídku pivních speciálů o čtyři novinky z exkluzivní řady Barrel-aged. První tři piva pocházejí ze sudů po červeném víně z oblasti Bordeaux, jde o silnější svrchně kvašená piva typu ale – Red Ale, Pale Ale a Brut IPA. Čtvrtým pivem je poměrně netradičně spodně kvašené světlé pivo, které dozrávalo v sudu po nakuřované whisky Trebitsch – jde o výsledek spolupráce Proudu s TREBITSCH Whisky, českou společností specializující se na výrobu prvotřídní whisky z tuzemských surovin. Piva z limitovaných várek budou v prodeji v e-shopu pivovaru Proud a ve vybraných pivotékách. Číst dále...
Spak Master Ketchupy v kuchyni
Oceňovaná řada ketchupů Spak Master získala oblibu díky své vysoké kvalitě a vynikající chuti. Tento výjimečně jemný ketchup je vyráběn z kvalitních rajčat a zcela bez aditiv, jako je přidaný škrob, aromata, barviva či konzervanty. A nenajdete v něm ani žádné jiné přídavné látky. Díky vysokému obsahu zralých rajčat, preciznímu zpracování a důrazu na každý detail Spak Master Ketchup skvěle doplní celou škálu pokrmů. Číst dále...
Jak správně připravit čaj?
Jarní období znamená velkou změnu nejen pro přírodu, ale i pro lidský organismus. Časté změny počasí, prodlužování dne i změna času mají nejednou za následek pocit únavy a vyčerpání. S doplněním energie dokáže pomoci třeba šálek vhodně vybraného a správně připraveného čaje. Číst dále...
Zvýšení spotřební daně z lihovin státu více peněz nepřineslo
Stát na spotřební dani za lihoviny vybral o 466 mil. Kč méně ve srovnání s rokem 2019. Za poslední tři roky vůbec nejméně. I přes významné zvýšení spotřební daně na lihoviny o 13,2 % počátkem roku 2020 tak sektor lihovin do státní kasy více peněz nepřinesl. Souvisí to s nižší konzumací lihovin během koronavirové pandemie (meziročně pokles prodejů o 4,3 %). Spotřeba lihovin navíc i dlouhodobě mírně klesá.1 Zatížení lihovin spotřební daní je přitom téměř 3 krát vyšší ve srovnání s pivem při porovnání běžně konzumovaných porcí (0,5 l u piva a 0,04 l u 40% lihoviny). Inkaso spotřební daně za alkoholické nápoje bylo meziročně o 5,3 % nižší. Číst dále...
Nápoje PepsiCo jako sirupy od SodaStream
SodaStream International s.r.o., přední světová značka perlivé vody, divize společnosti PepsiCo (NASDAQ: PEP), začala v loňském roce uvádět své příchutě PepsiCo do prodeje v Evropě. Po Norsku, Švédsku, Německu a Francii společnost v letošním roce pokračuje v expanzi na nové trhy, jako je Rakousko, Itálie, Maďarsko, Slovensko a samozřejmě Česká republika. Řada Pepsi od SodaStream nabídne na českém trhu celkem 6 oblíbených příchutí - Pepsi, Pepsi Max, 7 up, 7 up Free, Mirinda a Mirinda Diet. Produkty budou k dispozici od 1. června 2021. Číst dále...
Těšíte se, až se sousedy vyrazíte na pivo?
Češi nepociťují, že by se kvůli koronavirové krizi nějak výrazně odcizili svým sousedům. Vyplývá to ze zjištění pivovaru Starobrno. Průzkum, který si nechal zhotovit a v němž zjišťoval dopad pandemie na vztahy v sousedství, dále ukázal například to, že 86 % lidí by se nezdráhalo nabídnout svému sousedovi pomocnou ruku a 75 % respondentů plánuje zajít se sousedy na pivo, hned jak to půjde. Číst dále...
Zlatý Bažant 0,0% v Tokiu podpoří Slovenský olympijský tým
Zlatý Bažant 0,0% podporí slovenských olympionikov na ceste za vytúženou účasťou na olympijských hrách v Tokiu, ktoré sa uskutočnia na prelome júla a augusta. Obľúbená značka nealkoholických radlerov a pív sa stala hrdým parterom Slovenského olympijského tímu a hlavným partnerom projektu Pripravení na Tokio. V súvislosti s týmto partnerstvom predstavila novú kampaň a v spolupráci so Slovenským olympijským a športovým výborom pripravuje mnohé zaujímavé aktivity pre fanúšikov športu. Číst dále...
Palírna Kavalan získala ocenění Icons of Whisky
Palírna Kavalan porazila konkurenci a získala dvě prestižní ocenění Icons of Whisky (Ikony whisky) na rok 2021. Palírna Kavalan získala cenu za „přitažlivost pro návštěvníky (Visitor Attraction)" a Kaitlyn Tsai získala cenu pro „nejlepší světovou ambasadorku značkové whisky (World Whisky Brand Ambassador)". Číst dále...
Černý Bernard dvakrát zlatý
Tři zlaté a jednu stříbrnou medaili získala piva z produkce Rodinného pivovaru Bernard na prestižní mezinárodní degustační soutěži The Concours International de Lyon ve Francii. Číst dále...
Doušek přírody s bylinkovými čaji Teekanne
Bylinkové čaje od TEEKANNE umí povzbudit organismus i pohladit po duši báječnou chutí. K rychlejšímu uzdravení vám pomůže kvalitní čaj TEEKANNE Šalvěj a k dobré náladě zase lahodná směs květů Nature’s Best. Číst dále...
Nové Bubble Pop Frappuccino od Starbucks
Každé jaro Starbucks již tradičně uvádí novinku v podobě limitované nabídky Frappuccino. Letos tomu nebude jinak a od 13. dubna zavítá do kaváren jedinečné Bubble Pop Frappuccino, které s sebou přinese kopec zábavy. Číst dále...
Prodeje baleného piva od Prazdroje rostou
Místo čepovaného piva s kamarády v hospodě jedno lahvové z ledničky doma na gauči nebo vychlazená plechovka na chatě. Pandemie na čas proměnila běžné zvyklosti milovníků piva, kteří mnohem více než dříve nakupují balené pivo. Plzeňský Prazdroj přitom hlásí jeden nečekaný výsledek: ačkoli prodeje jeho piv v obchodech během koronakrize (od poloviny března 2020 do poloviny března 2021) vzrostly o devět procent, podařilo se mu výrazně snížit dopady používaných obalů na životní prostředí. Největší úspory se týkají plastů – Prazdroj jich spotřeboval o téměř čtyřicet procent méně než v roce předchozím. Konkrétně tak uspoří přes tisíc tun plastů ročně. Číst dále...
Novinka Proud Yuzu Pale Ale
Plzeňský řemeslný pivovar Proud obohatil sezónní pivní nabídku pozoruhodnou novinkou: Yuzu Pale Ale – osvěžující pivo s lehkým citrusovým aroma a příjemnou hořkostí je ideálním nápojem pro přívětivé jarní a letní dny. Číst dále...
Nový design rumu Pampero Aniversario
Prvotřídní rum z venezuelské palírny Pampero změnil po letech svůj design. Zakulacenou láhví a ikonickým koženým vakem výrobce odkazuje na své dědictví, inspiraci svobodnými kovboji Llaneros a jejich zvyky a také vychází vstříc ekologickým požadavkům současné doby. Číst dále...
[Nahoru ↑]
Reklama