Wine Food a Košík.cz se spojují v online prodeji
11. září 2018 České nápoje komentáře (0) 986 xE-shop s potravinami Košík.cz navázal další exkluzivní spolupráci s význačnou gastronomickou značkou. Nově zařadí do nabídky 300 produktů Wine Food, který pro české zákazníky dováží z Itálie lokální potraviny a delikatesy od stovky místních farmářů a maloproducentů. Zákazníci Košíku si tak domů mohou nechat přivézt vína či světově proslulé grappy, nejlepší italské sýry, mléčné výrobky, salámy a sušené šunky, uzeniny, těstoviny a antipasti. Důležitou skupinou budou i extra panenské oleje, káva nebo alkohol.
I díky Wine Food se Košík stane prvním e-shopem s potravinami, který nabídne přes tisícovku produktů od zahraničních malovýrobců, farmářů nebo rodinných firem a také největší portfolio potravin s evropským chráněným označením původu. U samotného Wine Food má chráněné označení původu více než polovina výrobků. Lokální delikatesy si nachází cestu na český stůl stále častěji - jen na Košíku stoupla poptávka meziročně o desítky procent.
„Nic nedokáže konkurovat lokálnímu výrobku, který farmáři připravují především pro sebe a svůj domácí trh. Přivézt je z malé farmy do Česka je pochopitelně výrazně složitější než sáhnout po velkých, globálně zavedených značkách. Ale o to větší radost máme, když se to nadšencům, jako jsou ti ve Wine Foodu, tak skvěle podaří,“ uvádí Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Nikdy jsem v tomto ohledu nepodceňoval naše zákazníky, dobře vím, že rozdíl v kvalitě poznají. Že nezapomněli, jak chutnají poctivě připravované potraviny.“
Pro Wine Food je exkluzivní spolupráce s Košíkem skvělým způsobem, jak dostat pečlivě vybrané potraviny čerstvé ke čtyřem milionům zákazníků po celé České republice.
„Za více než deset let existence na českém trhu jsme vybudovali nadstandardní vztahy s více než stovkou našich dodavatelů, řada z nich se stala našimi dobrými přáteli a jsou součástí naší ‚Wine Food rodiny‘. Proto nám udělá radost, když je a jejich produkty budeme moci nabídnout milovníkům dobrého a kvalitního italského jídla nejen v Praze,“ doplňuje Roxana Pfeffermannová, marketing director Wine Food. „Produkty, se kterými obchodujeme nebo vyrábíme, jsou vysoce kvalitní, originální, navíc vyráběné s ohledem na životní prostředí. Při výběru obchodního partnera pro nás bylo důležité, aby nároky na kvalitu vnímal stejně. Věříme, že s Košíkem si v tomto ohledu budeme rozumět.“
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!