Televizní kampaň SodaStream
25. březen 2020 České nápoje komentáře (0) 1184 xZnačka SodaStream zahájila v březnu prvním spotem televizní kampaň, která poběží na stanicích skupiny Nova a Prima Group. Televizní kampaň potrvá celý rok a SodaStream v ní sází na osvědčené akcentování domácího pohodlí při přípravě perlivé vody bez tahání lahví.
Světový specialista na výrobu domácí perlivé vody uvedl první ze série spotů. Ten má za cíl originální a hravou formou poukázat na jednoduchost přípravy perlivé vody s výrobníky SodaStream a její benefity, které dává do kontrastu s nepraktickým nákupem balených vod.
„Strategie, při níž zdůrazňujeme komfort domácího prostředí a ušetření námahy, se naší značce dlouhodobě osvědčila a sázíme na ni znovu. Již několik let přináší značce SodaStream stabilní růst prodejů na mnoha evropských trzích. Domníváme se, že i kvůli aktuální komplikované době se podaří oslovit zákazníky připomenutím alternativy k návštěvě obchodů,“ říká Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR.
Spoty vznikají v Izraeli, ústřední postavou je herečka a zpěvačka Sarah Catherine Hook, kterou můžeme u nás znát např. z hororového snímku V zajetí démonů. Hlas české verzi propůjčila René Slováčková.
První je patnáctivteřinový spot:
Druhý má délku 20 vteřin a jeho nasazení je plánováno na duben:
Hlavní postavou obou spotů je mladá žena, která ukazuje, že prostřednictvím jednoduchých kroků lze skloubit téměř nemožné – potěšit velkou skupinu dětí i získat čas pro sebe sama. Se spoty SodaStream se budou televizní diváci setkávat na stanicích skupiny Nova a Prima Group během celého roku.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!