Mattoni se stává partnerem tenistky Petry Kvitové
Petra Kvitová, jedna z nejúspěšnějších českých tenistek, aktuálně na 8. příčce celosvětového ženského žebříčku, se stává ambasadorkou proslulé české minerální vody Mattoni. V rámci stvrzené dlouhodobé spolupráce bude Mattoni oficiální vodou Petry Kvitové. Číst dále...
Sedmdesát let Cini Minis
Oblíbená značka snídaňových cereálií Nestlé CINI MINIS® má letos důvod k oslavám. Před 70 lety v roce 1950 vznikl její přímý předchůdce značka Cinnamon Toast Crunch. Na českém trhu značka CINI MINIS® nyní nabízí několik druhů oblíbených skořicových čtverečků, jak ve formě klasických snídaňových cereálií, tak i v podobě cereálních tyčinek. Číst dále...
Na vesnici frčí ležáky, ve městech speciály
Když se v roce 2009 projevila hospodářská krize, omezili lidé i chození do hospod. Některé podniky nepřežily, jiné ale naopak přemýšlely, co nabídnout, aby své hosty přilákaly zpátky. A tak se zrodil v Čižicích, pár kilometrů jižně od Plzně, rodinný pivovar Bizon. Nabízí širokou škálu pivních stylů, např. ležáky, Ale, IPA a další různé speciály. Proto zde používají nejen české odrůdy chmele, ale také zahraniční. Hravé etikety i názvy piv si vymýšlejí sami. Na Vánoce chystají 13° světlý speciál s vůní citrusů. Číst dále...
Online degustace s vítězi soutěže Vinařství roku
Vinařství roku, nejvyšší oborová soutěž, vstoupila letos do 11. ročníku a dala tedy vinařskému světu již 10 vítězů. Epidemická situace kromě všemožných omezení přinesla i nebývalé možnosti pro online, kam se z velké části letošní ročník soutěže přesunul. Formou online rozhovorů a reálných degustací s pomocí speciálního degustačního setu tak připomíná všech 10 dosavadních držitelů titulu Vinařství roku. Vinařství roku pořádá Svaz vinařů ČR za finanční podpory Vinařského fondu. Číst dále...
Prazdroj proti vizuálnímu smogu
Hospody a restaurace bez nadbytečných reklamních poutačů a světelných efektů, opravené fasády s přehledným označením provozovny i čepovaného piva. Plzeňský Prazdroj bojuje s nadměrným vizuálním smogem, tedy agresivní reklamou, která se nehodí do prostředí a ruší lidi v českých městech a vesnicích. Číst dále...
Ochutnejte Vánoce v kavárnách Costa Coffee
Vánoční období klepe na dveře a koledy nás nalaďují na tu správnou notu. Ať už se rozhodnete pro nejoblíbenější nápoj Vánoc Perníkové caffé latte, nebo novinku Medové caffé latte či Čokoládovo-karamelové caffé latte, odevšad se bude linout vánoční pohodová nálada. Tak se zastavte, ochutnejte a užívejte Vánoc v kavárnách Costa Coffee. Číst dále...
Netradiční piva v prodejnách Lidl
Společnost Lidl reaguje na rostoucí trend poptávky po řemeslných a netradičních pivech. V našich prodejnách proto mohou zákazníci zakoupit piva netradičních stylů jako je např. IPA či Stout v rámci exkluzivní řady Steam Brew, s níž se pojí také speciální příběh a hravá grafika. Pro zákazníky byla současně připravena speciální interaktivní webová stránka, která umocní netradiční chuťový zážitek při konzumaci. Číst dále...
Ocenění za design pro rum Serum
Další skvělá zpráva pro všechny, kteří ocení prvotřídní rum v unikátní láhvi.
Slavný časopis The Spirits Business udělil rumům Serum zlatou medaili za design. Číst dále...
Prohlášení Českého svazu pivovarů a sladoven k omezení otevírací doby hospod a restaurací
Vyzýváme vládu, aby přijímala restriktivní opatření na základě dat, respektovala svůj systém PES a neustále ho neměnila podle aktuální situace. Svým pondělním opatřením zasadila další nečekanou ránu hospodám a restauracím. Místo aby se rozhodovala podle skutečných dat a zdravotních rizik, volí mediálně atraktivní opatření. Epidemická situace se sice zhoršuje, nic ale nenaznačuje, že na tom má podíl právě gastronomie. Číst dále...
Vydání románu Karla Klostermanna podpoří i strakonický pivovar Dudák
Spolupráce Spolku přátel Karla Klostermanna a Měšťanského pivovaru Dudák Strakonice úspěšně pokračuje. Od prosince se v reedici prodává Klostermanův román - Ze světa lesních samot. Klostermannův text členové spolku zrevidovali a drobně ho upravili tak, aby byl srozumitelný současnému čtenáři a přitom neztratil patinu autorova rukopisu. Číst dále...
Půlnoční silvestrovský přípitek bude
Nezávislý průzkum pro společnost BOHEMIA SEKT ukázal, že téměř polovina lidí bude letos o Vánocích šetřit. Kvůli obavám z přetlaku zákazníků v prodejnách potravin těsně před Vánocemi 60 % lidí zvažuje dřívější nákup. Aktuální situace zasáhla i plány na pořizování dárků, část Čechů volí jiné než původně zamýšlené dárky. Průzkum dále odhalil, že přípitek je nedílnou součástí Štědrého dne pro 80 % domácností. Přípitek je také to, co dělá silvestra silvestrem, bez něj si novoroční oslavy nedokáže představit téměř 36 % lidí. Průzkum potvrdil, že nejvíce lidí si o půlnoci přiťukne sektem. Aktuální situace se promítla i do znění přípitku. Při cinkotu skleniček zazní letos vedle obligátního „na zdraví“ a klasického přání šťastného nového roku stejně často i přání roku lepšího. Číst dále...
Zavíračka hospod ve 20 hodin nic neřeší, říká Bernard
Rodinný pivovar Bernard se ohrazuje proti usnesení Vlády ČR, které ukládá od středy 9. prosince zavírat restaurace v 20 hodin jako opatření proti šíření koronaviru. Číst dále...
Rum La Hechicera s infuzovaným banánem
Světoznámá kolumbijská značka rumů La Hechicera uvádí na trh svůj druhý produkt ze Série Experimental. Tento destilát, infuzovaný po zrání v dubových sudech dužinou ze zralých banánů, je ódou na um a tradici tří generací rodiny Riascos, která s velkou oddaností vyrábí v Kolumbii své jedinečné rumy přes 20 let. Číst dále...
Prazdroj otevřel dárkovou prodejnu v centru Prahy
Plzeňský Prazdroj otevřel v Praze svou dárkovou prodejnu umístěnou mimo vlastní pivovary. Obchod v nákupní galerii Myslbek v ulici Na Příkopě přivítal první zákazníky ve čtvrtek, kdy se opět otevřely obchody a služby. Kromě klasického kamenného prodeje nabízí také možnost vyzvednout si zboží z e-shopu Prazdroje. Číst dále...
Vánoce se champagne Piper-Heidsieck
Ikonické champagne Piper-Heidsieck je milovaným společníkem při výjimečných událostech nejen pro svou výbornou chuť, ale i pro nezaměnitelný vzhled. Prémiové champagne Piper-Heidsieck je známé také spoluprací s módními ikonami, jako jsou Jean-Paul Gaultier či Christian Louboutin. Nejen, že jde o perfektní doplněk pro jedinečné momenty, ale skvěle se hodí též jako vánoční dárek, a to i díky nezaměnitelným limitovaným edicím. Číst dále...
Svijany uvařily Svijanský Svátek
Dlouho očekávaný konec uzavření restaurací, obchodů a služeb a nadcházející vánoční a novoroční svátky oslaví Pivovar Svijany společně novým pivem Svijanským Svátkem. Stejně jako v případě Svátečního ležáku, který pivovar uvařil u příležitosti červnového otevření restaurací po první vlně koronaviru, jde o sudové sezónní pivo, které bude na čepu ve vybraných svijanských restaurací a hospod jen po omezenou dobu. Číst dále...
Bernard opět vypálil, ALE z jiného piva
Úspěch první limitované edice pálenky z ležáku, která se na e-shopu vyprodala za týden, inspiroval Rodinný pivovar Bernard k pokračování. Tentokrát destiloval svrchně kvašené kvasnicové pivo Bernard Bohemian Ale. Lahodné prémiové pivo si kromě velké obliby u zákazníků vysloužilo například také nejvyšší světové ocenění v soutěži World Beer Awards v Londýně. Číst dále...
Hašlerky jsou s námi už 100 let
Oblíbené anýzové bonbony Hašlerky letos slaví kulaté výročí od svého pojmenování. Přesně 13. prosince roku 1920 dal slavný zpěvák Karel Hašler souhlas k užití svého příjmení pro tehdejší bonbony proti kašli. Hašlerky se dodnes vyrábějí podle originální receptury a lze je na pultech obchodů najít v několika různých baleních i příchutích. Typické černé zabarvení, chuť anýzu a bílé pruhy na modrém podkladu, to vše zůstalo po staletí. Jejich roční produkce činí přes 1 000 tun, tedy 12,6 milionu ks balení, a patří k nejprodávanějším bonbonům v Česku a na Slovensku. Vlajková loď, Hašlerky Originál 90 g, jsou dokonce druhým nejprodávanějším bonbonem v ČR a třetím na Slovensku. Číst dále...
Z jakých léčivých bylinek si uvařit čaj?
Příběh člověka a léčivých bylin se odvíjí už tisíce let a ani v dnešní době moderního lékařství neztrácejí tyto dary přírody na vážnosti. Zatímco první zkušenosti lidstva s účinky rostlin přicházely díky sériím šťastných náhod a fatálních omylů, dnes umíme s vědeckou přesností vysvětlit, která látka konkrétní bylinky tělu pomáhá a proč. Ozdravný čaj si přitom můžeme připravit i z běžných rostlinek, které kolem sebe ani nevnímáme. Které z nich stojí za to si z čajového hrnku vychutnat? Číst dále...
Staropramen nabádá k soudržnosti
Pro závěrečnou kampaň letošního roku oprášila značka Staropramen nejsilnější historický příběh pivovaru známý jako „zazdění varny“. V recyklovaném spotu vybízí diváky heslem „Staropramen, vždycky drží spolu“ k pospolitosti a překonání dnešní těžké doby. Číst dále...
[Nahoru ↑]
Reklama