Aperol má novou láhev i logo
8. duben 2017 České nápoje komentáře (0) 2879 xNový vzhled klade důraz na jedinečný původ a téměř stoletou historii značky a zároveň vzdává poctu zakladatelům, kterým trvalo sedm let, než vytvořili tento nezaměnitelný nápoj. Aperol, kultovní oranžový italský likér, představil novou moderní identitu značky. Nová lahev i logo vzdávají hold stoleté historii značky, která přivedla na svět Aperol, jenž se stal základem celosvětově populárního drinku Aperol Spritz.
Novou etikektu i loga značek Aperol a Aperol Spritz navrhla milánská agentura Robilant Associati.
V logu se nově zvýrazil rok založní značky. Právě v roce 1919 bratři Barbieri po sedmiletém experimentování přivedli na svět oranžový likér Aperol, který si dnes lidé po celém světě spojují s originálním drinkem Aperol Spritz. Lahev prošla drobnými úpravami a zachovala si svůj charakteristický tvar. Nová etiketa pak dostala secesní nádech a oslavuje severoitalskou Padovu. Město, kde Aperol vznikl a kde jej lidé v roce 1919 mohli poprvé ochutnat na místním tržišti.
„Popularita drinku Aperol Spritz na českém i slovenském trhu stále roste, stejně jako v loňském roce i letos očekáváme dvouciferný růst značky. I proto je důležité, abychom drželi krok s dobou a trendy. Jsem tedy ráda, že společnost Gruppo Campari přistoupila k osvěžení značky, které, věřím, osloví skalní příznivce značky i nové spotřebitele,” říká Eva Zakálová, brand managerka značky pro ČR a SR.
Nová lahev Aperolu bude na českém i slovenském trhu k dostání od června 2017.
Zdroj: Tisková práva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!