SodaStream v letní rozhlasové kampani
17. červen 2020 České nápoje komentáře (0) 1995 xSpolečnost SodaStream spouští na tuzemském trhu letní rozhlasovou kampaň, jejímž ústředním bodem je limitovaná edice Jet Love Raspberry a vysoký počet míst pro výměnu bombiček. Od poloviny června 2020 budou na rozhlasových stanicích Frekvence 1, Evropa 2, Radio Kiss a Blaník po dobu čtyř týdnů vysílány tři spoty v rovnoměrné rotaci.
Rozhlasovou kampaní sází SodaStream, světový specialista pro výrobu domácí perlivé vody, na osvědčenou cestu ke zvýšení a podpory prodeje. Manager značky SodaStream v ČR Michal Panis potvrzuje: „Vnímáme, že letošní letní sezóna bude trochu jiná, mnozí z nás letos stráví dovolenou v Čechách a proto posilujeme naše marketingové aktivity i v tomto segmentu..“
První spot představuje limitovanou edici JET Love Raspberry, jejíž součástí jsou kromě nejprodávanějšího modelu výrobníku perlivé vody i dvě opakovaně použitelné lahve s motivem malin a oblíbený malinový sirup. Tento spot bude prezentován ve dvou verzích se stejným textem, ale rozlišným hudebním doprovodem. Tématem druhého spotu je široká síť výměnných míst pro bombičky s CO2 plynem pro výrobníky SodaStream, která už přesáhla 3000 míst. Spot upozorňuje i na možnost dovozu bombičky domů na vybraných místech.
Dvacetivteřinovým spotům propůjčila hlas již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková. Kreativa vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!