Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Nová ekologická kampaň SodaStream

20. listopad 2018  České nápoje   komentáře (0)  1122 x

Společnost SodaStream International LTD. představila novou video kampaň zaměřenou na ekologické škody způsobené v důsledku využívání umělohmotných lahví na jedno použití. Hlavní postavou videoklipu je zpívající mořská želva, která apeluje na lidi, aby ve svém životě udělali drobnou, ale důležitou změnu a přešli na lahve, které lze použít opakovaně. Ve videoklipu se objevuje metaforický motiv zelených kopců a modrého oceánu, obojí postupně zamořuje plastový odpad.

Nová ekologická kampaň SodaStreamNová ekologická kampaň SodaStream

Umělé hmoty se v poslední době staly globální hrozbou – jejich dopad na lidské zdraví zatím není definitivně vyhodnocený, ale už teď je jasné, jak ničivý vliv mají na oceány a život v moři,“ konstatoval Daniel Birnbaum (CEO). „V kampani jsme se rozhodli dát prostor právě mořským živočichům a společně s nimi apelovat na lidi i velké firmy, aby přestali používat umělohmotné předměty na jedno použití a dali přednost produktům, jež lze použít opakovaně.
Videoklip je k vidění zde.

Hlavní postavu mořské želvy namluvil a nazpíval sir Rod Stewart. V klipu dále vystupuje populární islandský herec Thor Bjornsson zvaný The Mountain čili Hora, případně čím dál tím populárnější herečka Sarah Catherine Hooková. Sbor lidí i mořských zvířat, které trpí plastovými odpadky v oceánu, v klipu zpívá píseň Ocean of Change, napsanou na objednávku společnosti SodaStream přímo pro tuto kampaň. Hlavním poselstvím textu je myšlenka, že se neveselá situace dá změnit, je to jen a jen v lidských rukou.

Moře a mořské živočichy mám nesmírně rád, proto jsem se do kampaně zapojil s velkou chutí,“ prohlásil sir Rod Stewart. „Pokud to lidi osloví a přiměje je to k tomu, že přestanou používat lahve na jedno použití, udělá mi to ohromnou radost.

Souběžně s videoklipem SodaStream představuje novou webovou stránku www.FightPlastic.com, kde rovněž apeluje na zákazníky, aby jednorázové plastové lahve nepoužívali.

„S každou SodaStream lahví na opakované použití nahradíme tisíce těch jednorázových. Pokud ale chceme skutečně účinně bojovat proti globálnímu znečištění, chce to víc než jen lahve. Je zapotřebí přestat používat jednorázová brčka, kelímky i igelitové tašky,“ pokračuje Birnbaum. „Společnost SodaStream doufá, že k téhle změně novou kampaní přispěje. Je to v našich rukou.

Pokud i vy chcete přispět ke změně, navštivte stránky www.FightPlastic.com a dozvíte se více o tom, jak SodaStream průběžně bojuje proti plastovému odpadu.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist