Výročí dvaceti let na trhu slaví Vinařství Mutěnice
6. prosinec 2017 České nápoje komentáře (0) 1792 xV charitativním duchu se nesou oslavy 20. výročí působení Vinařství Mutěnice na tuzemském trhu. Pro tuto příležitost vinaři z malebné jihomoravské obce připravili limitovanou edici 20 tisíc lahví se dvěma dlouhodobě nejoblíbenějšími druhy vína. Slavnostní kolekci tvoří lahodné bílé víno Pálava 2016 a červené Frankovka 2015, které pro tento výjimečný okamžik zrálo v sudech.
"Z každé prodané lahve poputuje 10 korun na Konto Bariéry, s nímž jsme navázali spolupráci. Na jeho aktivity tak přispějeme 200 tisíci korunami," dodává jednatel Vinařství Mutěnice Jindřich Robek. Pro zákazníky bude mít víno punc výjimečnosti i z dalšího důvodu: nese podpis patronky mutěnického vinařství, zpěvačky Lucie Bílé. Lahve s výraznou etiketou jsou již k dostání v prodejnách řetězce Billa.
První lahev, kterou Vinařství Mutěnice v roce 1997 dodalo na tuzemský trh, bylo dovozové víno. V prvních letech společnost do tuzemských obchodů distribuovala produkty jiných vinařských závodů. Postupem let přibyly vlastní plnicí linka, vinifikátory či skladovací prostory a vinařství kladlo stále větší důraz výrobu moravského vína.
Po roce 2012 do vinařství vstoupil strategický partner, který umožnil další strmý rozvoj výroby vína. Jen v uplynulém roce Vinařství Mutěnice, které se stalo součástí Vinařské skupiny VINIFERA, s náklady několika desítek milionů korun pořídilo novou stáčecí linku, rozšířilo výrobní a skladovací kapacity, rekonstruovalo lahvovnu nebo postavilo novou halu s novými, nerezovými tanky na zrání vína.
Kvalitu oblíbeného moravského vína z Mutěnic, která je kontrolována vlastní laboratoří, potvrzují pozitivní reakce koncových zákazníků i ocenění z celé řady vinařských soutěží. Vína z Mutěnic uspěla na prestižních přehlídkách jako IWC San Francisko, AWC Vienna, Salon vín nebo Král vín. Letos je rozšířila další dvě ocenění - Volba spotřebitelů a Česká chuťovka.
Vinařství Mutěnice svými produkty zásobuje celou maloobchodní síť a nechybí ani v jednom super- či hypermarketu. Stejnou pozici si v posledních letech vydobylo i se Svatomartinským vínem. Patří k největším dodavatelům tohoto mladého vína. Letos tak k nedočkavým zákazníkům putovalo 320 000 lahví s odrůdami moravského zemského vína Modrý Portugal, Műller Thurgau a Zweigeltrebe Rosé.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!