Na značku Bohemia Sekt jsou Češi náležitě hrdí
4. prosinec 2017 České nápoje komentáře (0) 1325 xAgentura Gfk uskutečnila ve spolupráci se sdružením CZECH TOP 100 začátkem letošního listopadu reprezentativní studii na online české populaci ve věku 18 – 70 let. Ze šetření vyplynulo, že Češi jsou nejvíce hrdí na značky ČEDOK, České dráhy a Bohemia Sekt.
„Výsledky studie nás velice potěšily, z mnoha výzkumů nám vychází, že Bohemia Sekt je silnou a velice oblíbenou značkou. To, že ji respondenti zařadili mezi tři, na které jsou Češi nejvíce hrdí, pokládám za odměnu za naši dlouhodobou práci nejen v oblasti výroby sektů, ale také jako ocenění za dobrý marketing a péči o značku,“ okomentoval výsledky studie ředitel společnosti BOHEMIA SEKT Ondřej Beránek.
Výzkum Česká značka se uskutečnil již podruhé. Zjišťuje, která z českých značek se svým nezaměnitelným způsobem nejvíce zapsala do paměti národa, které české značky považují Češi za tradiční a na které jsou nejvíce hrdí. Obecně Čechy v pozitivním slova smyslu zaujala za posledních 12 měsíců značka Kofola, Škoda a AirBank.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!