Marketérem roku také Vinařský fond
24. květen 2017 České nápoje komentáře (0) 1759 xV 12. ročníku prestižní soutěže Marketér roku 2016 získal Zvláštní cenu prezidia České marketingové společnosti Vinařský fond ČR. Ocenění Duhový delfín si vysloužil za strategii posilující hodnotu produktů a značek tuzemského vinařství.
Na slavnostním vyhlášení převzal ocenění ředitel Vinařského fondu Ing. Jaroslav Machovec: „Každé ocenění potěší, zde ale těší o to více, neboť se České marketingové společnosti podařilo naprosto přesně vystihnout podstatu naší činnosti. Vinařský fond nevyrábí, ani neprodává víno, ale snaží se, troufám si říci úspěšně, o posilování jeho hodnoty. Hodnoty emocionální, tedy aby lidé měli moravská a česká vína rádi a měli k nim vztah, ale i hodnoty ekonomické, tedy aby byli ochotni za jejich kvalitu také utrácet.“
Soutěž Marketér roku vyhlašuje každoročně prezidium ČMS a oceňuje v ní osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji firmy či instituce a na všeobecném rozvoji marketingu. Pro vítěze jsou připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!