Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Jednou z hvězd slavnostního zahájení pražského fashion weeku bylo šampaňské MUMM

6. září 2018  České nápoje   komentáře (0)  950 x

Letošní zahajovací večer pražského týdne módy se odehrával v impozantních, do ruda nasvícených prostorách Clam-Gallasova paláce v centru Prahy. Červená se nesla celým večerem především díky nepostradatelnému exkluzivnímu doplňku v podobě nepřehlédnutelných červených skleniček, ze kterých si více než pět set pozvaných hostů vychutnávalo exkluzivní šampaňské MUMM. Zahajovací party, která přinesla nezapomenutelný zážitek si nenechaly ujít herečky Jitka Schneiderová, Kateřina Kaira Hrachovcová, Hana Vágnerová a Anna Linhartová, či výrazné osobnosti modelingu, jako Martina Šmuková či Aneta Vignerová. Zahájit prestižní módní akci přišli i David Kraus a Adam Mišík.

Jednou z hvězd slavnostního zahájení pražského fashion weeku bylo šampaňské MUMMJednou z hvězd slavnostního zahájení pražského fashion weeku bylo šampaňské MUMM

Velkou pozornost hostů si získala speciální světelná instalace, ve které si každý mohl zachytit jedinečnou atmosféru večera i to, jak si vychutnává svůj MUMM. Šampaňské je k dispozici po celý fashion week nejen ve VIP Lounge, ale také pro všechny návštěvníky v unikátním automatu na šampaňské MUMM Champagne Machine. Celou filozofii domu G.H.MUMM lze shrnout do známého sloganu Georgese Hermanna Mumma „Jen to nejlepší”. Všechny lahve šampaňského jsou hrdým nositelem rudé stuhy, symbolu prestiže a kvality, proto toto šampaňské nechybí na významných akcích, kterou největší módní událost v České republice bezesporu je. Ve čtyřech přehlídkových dnech představuje tvorbu současné české a slovenské módní scény na sezónu jaro/léto 2019 prostřednictvím 13 show, po nichž budou následovat tři dny showroomů, prezentací, workshopů, a nebude chybět ani filmová premiéra. „Šampaňské MUMM je úzce spjato s módním světem. Ať už se jedná o společnou vášeň, příběh za každou láhví, či um mistrů, kteří se na výrobě podílejí. Naším cílem je, aby si milovníci módy vychutnali inspirativní a nezapomenutelné zážitky spolu se skleničkou šampaňského, a měli tak šanci ocenit jeho harmonickou chuť a jemné perlení,“ říká ke spolupráci Kateřina Vondrák Hvězdová, Brand Manager Prestige Jan Becher Pernod Ricard.

Zdroj: Pernod Ricard.cz

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist