Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Facebook Fangalo mění vnímání na rozlévaná vína

11. duben 2019  České nápoje   komentáře (0)  1915 x

Agentura Česká produkční Social Media převzala od dubna tvorbu facebookového obsahu pro rozlévané víno Fangalo od House of Wine. Cílem komunikace je přinést nový standard do segmentu rozlévaných vín, ve kterém chybí značky a produkty nemají valnou pověst. V rámci budování komunity představí agentura Fangalo jako víno se stálou kvalitou, u kterého se po jedné skleničce nedostaví bolest hlavy.

Facebook Fangalo mění vnímání na rozlévaná vínaFacebook Fangalo mění vnímání na rozlévaná vína

Česká produkční Social Media se při facebookové komunikaci rozlévaného vína Fangalo zaměří především na budování komunity. Kromě odlehčeného zábavného obsahu, cíleného především na ženy, bude komunikovat také kvalitu a původ vína Fangalo. Zároveň bude komunikovat také to, kde lidé Fangalo již dnes najdou. Bude od nich také zjišťovat, kde by si skleničku tohoto vína, které není k dostání v běžné obchodní síti, rádi dali.

„K Fangalu patří lehká konverzace. Jednoduše je symbolem toho, když si chtějí kamarádky zajít na skleničku a jak se říká - poklábosit. Nyní chceme takové klábosení přenést i na Facebook, protože se k tomu skvěle hodí. Propojíme tak virtuální i reálný svět Fangala,” říká Jaroslav Novotný, ředitel agentury Česká produkční Social Media.

Fangalo není jediným alkoholickým nápojem, který má Česká produkční Social Media ve svém portfoliu. Stará se o multibrand Palírna u Zeleného stromu, pro který mimo jiné zajišťovala komunikaci 500letého výročí. Nyní pro Palírnu spravuje také facebookovou komunikaci značky Stará Myslivecká.

Společnost House of Wine si propagaci Fangala připravovala sama, nyní se ji rozhodla svěřit specializované agentuře. „Když jdete na pivo, tak si můžete říct, že si dáte určitou značku. U rozlévaného vína to tak zatím nefunguje. Můžete si vybrat, zda to bude červené nebo bílé, ale za kvalitu vám už nikdo neručí. Chceme u cílové skupiny změnit toto vnímání rozlévaného vína a představit jim odlehčenou formou Fangalo jako záruku standardu - vína, které příjemně chutná, známe u něj místo původu a vinaře, který je na něj patřičně hrdý. Navíc je to víno, u kterého po jedné skleničce nehrozí bolest hlavy,” uvádí Miroslav Jersák, jednatel House of Wine.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

3.33 hvězdiček / Hodnoceno: 3x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist