Sekt 1876, stříbrný Král vín 2019
V pátek 5. dubna zasedla odborná komise a zhodnotila pro KRÁLE VÍN České republiky 2019 přihlášená vína v kategoriích šumivé a perlivé. Do soutěže se přihlásilo celkem 27 vinařství se 70 vzorky šumivých a perlivých vín. Náš Sekt 1876 si s 84,43 body vybojoval krásnou stříbrnou medaili. Číst dále...
I když chcete žít zdravě, láká Vás fast food
Chtěli bychom žít zdravěji, ale nemáme na to čas. To potvrzuje nový průzkum značky UGO na 525 respondentech. Z průzkumu plyne, že polovina z Čechů míří minimálně jednou měsíčně na jídlo do řetězců rychlého občerstvení, každý čtvrtý se zde stravuje dokonce každý týden. Číst dále...
Novináři si vybrali Pilsner Urquell
Výsledky novinářské ankety Naše pivo 2019 ovládl již po páté v řadě Pilsner Urquell. Druhé místo obsadil stejně jako v loňském roce Bernard a na třetí příčku se po roční odmlce vrátily Svijany. Pivní preference českých novinářů zjišťuje Český svaz pivovarů a sladoven (ČSPS) od roku 2001. Číst dále...
VOC Znojmo zatřídilo 40 nových vín
VOC Znojmo se rozrostlo o neuvěřitelných 40 nových vín s označením vín originální certifikace. „Ročník 2018 přál ryzlinkům a veltlínům. Vína vynikají svěžestí, ovocnými tóny, jsou extraktivní a kořenitá s výrazným potenciálem zrání na láhvi. Sauvignony si zase zachovávají svoji typickou ovocnost,“ charakterizuje nově zatříděná vína František Koudela, předseda VOC Znojmo. Číst dále...
Českého piva se loni uvařilo zase o trochu více
České pivovarství má za sebou úspěšný rok. Celkový výstav v roce 2018 vzrostl o 4,7 % a dosáhl rekordních 21,3 milionů hektolitrů. Za výsledkem stojí zejména posilující export, který se meziročně zvýšil o 11,8 %. Posílila i tuzemská spotřeba, konkrétně o 2,9 % na 16,5 milionů hektolitrů. Čepovaného piva se ale v českých hospodách a restauracích vypilo zase o něco méně a jeho podíl na celkové konzumaci meziročně klesl o dva procentní body na 36 %. Číst dále...
S očistou organismu Vám pomohou jarní koktejly
S prvním teplým dnem a paprsky slunce si říkáte, že už byste neměli být unavení. Právě naopak – na jaře, kdy příroda ožívá a zelená se, přichází jarní únava. Vaše tělo reaguje na výrazné změny - teplotní i vizuální. Uvolňujete se po tom, co jste zvládli energeticky náročnou zimu. V chladném období tělo přirozeně touží nabírat potřebnou energii a tím pádem jste konzumovali více těžkých potravin, které organismus déle zpracovává. Číst dále...
Na 1. máj si připijte cavou Anna de Codorníu Love
Romantický svátek zamilovaných 1. máj již klepe na dveře. Den lásky jistě tradičně oslavíte pod rozkvetlou třešní. Není však nad to doplnit polibek přípitkem kvalitním šumivým vínem. Osvěžující cava Anna de Codorníu pro tyto speciální chvíle plné lásky představila jedinečnou limitovanou edici Love. Číst dále...
Radegast Mistrem Výčepní 2019 se stala Denisa Kubíčková
Vítězkou 5. ročníku prestižní soutěže Radegast Mistr Výčepní 2019 se stala Denisa Kubíčková z brněnské restaurace Tusto Titanium. Druhé místo putuje do Nového Jičína Petru Jeřábkovi z restaurace Boss a na třetím místě skončil Martin Kružík opět z restaurace Tusto Titanium. Soutěž, která oceňuje nejlepší výčepní správně hořkého piva Radegast, se uskutečníla ve Starých Koupelnách - BrickHouse v Dolních Vítkovicích. Vítězka soutěže ukáže své výčepní umění třeba na akcích Colours of Ostrava nebo Radegast den. Číst dále...
Champaňské MUMM bylo ozdobou pražského týdne módy
Jarní edice pražského fashion weeku přinesla stálice české módní scény i nové tváře, které představily kolekce pro nadcházející sezonu. MBPFW podporuje lokální kreativitu, vyhledává nové talenty a inspiruje. Každý rok se ho účastní významné mezinárodní osobnosti módního průmyslu a již druhým rokem je součástí této módní události exkluzivní šampaňské MUMM. Móda je záležitostí okamžiku, ale styl a osobitost zůstává. Módní svátek svou osobitost určitě má a každým rokem je nedílnou součástí kulturního a společenského dění v Praze. Číst dále...
Kofola říká, že lásky je dost pro všechny
Ve spolupráci s WMC Grey přichází Kofola ČeskoSlovensko s novou kampaní, která navazuje na dlouhodobou láskyplnou komunikaci. Tentokrát se ale inspiruje básní Máj Karla Hynka Máchy a rozvíjí příběh tří hrdinů - Hynka, Viléma a Jarmily. Číst dále...
Bohemia Sekt vysadí dalších 13 hektarů vinic
Vinařství Pavlov ze skupiny BOHEMIA SEKT vysadí tento týden ve vinařské obci Pavlov 13 hektarů nových vinic. Číst dále...
Aluna - čistá čokoláda z kolumbijských kakaových bobů
Luxusní tabulková čokoláda Aluna (bean to bar) je zhmotněným snem milovníků a znalců čokolády. Pečlivě zpracovaná od bobu až po tabulku (jak ostatně předznamenává její název). Zabalená do originálního papírového obalu s motivem kolibříka. Povznášející do netušených čokoládových dimenzí. Stačí ochutnat a uvěříte… Číst dále...
Ostravar loni uvařil největší počet druhů piv
V roce 2018 zaznamenal pivovar Ostravar nárůst 6% prodejů značky Ostravar včetně svých speciálů, což je nejvyšší meziroční růst za posledních 10 let. Rok 2019 bude ve znamení vylepšené tradiční dvanáctky, kterou v pivovaru nově uvařila mladá talentovaná generace sládků. Číst dále...
V květnu se bude konat Festival vína VOC Znojmo
11. ročník Festivalu vína VOC Znojmo, ve kterém se snoubí víno, folklor a gastronomie, se blíží! Ve středu 8. května budou moci návštěvníci Horního náměstí ve Znojmě ochutnat nově zatříděná vína vinařů VOC Znojmo, se skleničkou v ruce se budou moci potulovat i v odrůdových ulicích a ti největší šťastlivci si z festivalu odnesou opravdu lákavou cenu – roční vinnou rentu. Pro jarní květnové dny si nemůžete vybrat lepší místo než právě Znojmo! Číst dále...
Zlatý Bažant Radler 0,0% má nové příchutě
Privítajte jar s novými ovocnými príchuťami produktovej línie Zlatý Bažant Radler 0,0%. Stretnutie s priateľmi, športový výkon alebo domáce leňošenie si teraz vychutnáte v spoločnosti 100% prírodných radlerov: tmavého s príchuťou višne alebo s exkluzívnou edíciou s príchuťou čučoriedky a šalvie. A keďže ani jedna novinka neobsahuje alkohol, pitný režim si môžete dopĺňať kedykoľvek počas dňa. Číst dále...
Již zítra otevírá Vlkova věž
Informační centrum VOC Znojmo ve Vlkově věži letos otevírá v sobotu 6. dubna. Zahajuje již svou sedmou sezónu. Ve Vlkově věži je možné nejen zakoupit vína vinařů VOC Znojmo či degustovat ze speciálního vinného baru, ale hlavně tu jsou k dispozici nepřeberné množství informací o vinařství a vinařských akcích na Znojemsku. Nově lze od letoška ve Vlkově věži platit kartou. Číst dále...
Tradiční ostravská dvanáctka uvařená novou generací ostravských sládků
Pivovar Ostravar zahajuje distribuci tradiční ostravské dvanáctky, kterou pro letošní rok
v Ostravaru uvařila nová generace talentovaných sládků. Mladí ostravští sládci, kteří se už podíleli na úspěšných pivech Mustang, Černá Barbora a Speciály ze spilky, vyšli při vaření z původní ostravské receptury, ale vsadili na tři věci: silnější chmelení, mírně vyšší stupňovitost a vyváženější chuť. “Naše tradiční dvanáctka je nyní ještě plnější, hořčí
a harmoničtější,” říká vrchní sládek ostravského pivovaru Roman Richter. “Slavnostní představení naší dvanáctky plánujeme na příští pátek 12. dubna na Dni dvanáctky, který se bude konat v areálu pivovaru." Číst dále...
Mattoni sjednotí barvu PET lahví kvůli snazší recyklaci
Jednička na českém trhu minerálních vod, značka Mattoni, sjednotí barvu svých plastových lahví. Splní tak základní předpoklad pro mnohonásobnou recyklaci PET lahví. Recyklace PET materiálu „z lahve do lahve“ zásadně sníží vliv nápojového průmyslu na životní prostředí. Nové lahve Mattoni ve světle zelené barvě se budou postupně na regálech objevovat od léta. Číst dále...
Mlžení kolem záloh, aneb názor odpadového experta
Společnost Karlovarské minerální vody (KMV) nedávno na tomto serveru publikovala článek na téma zálohování PET lahví v České republice. Je smutné, že v tomto textu nenajdeme „jen“ pouhé omyly, ale přímo „argumentační fauly“. Číst dále...
Prazdroj zvýšil prodeje v obchodech i hospodách
Plzeňský Prazdroj má za sebou mimořádně úspěšný rok. Na domácím trhu loni prodal 7,2 milionu hektolitrů piv, což je o 3,8 % více než v předchozím roce. Rostly prodeje nejen v obchodech, ale i v restauracích. Nejvíce se dařilo nealkoholickým pivům, růst táhly i ležáky a cidery. Číst dále...
[Nahoru ↑]
Reklama