Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Barové turné s nápoji Thomas Henry

26. květen 2023  České nápoje   komentáře (0)  501 x

Oblíbený výrobce prémiových nealko nápojů Thomas Henry se představil v dubnu na svém barovém turné v České republice. Prezentoval jej i ambasador značky, populární barman a mixolog Eddie Rudzinskas, který s sebou přivezl svou koktejlovou show a jedinečnou atmosféru.

Barové turné s nápoji Thomas HenryBarové turné s nápoji Thomas Henry

Berlínská značka Thomas Henry je známá díky svým limonádám, které skvěle fungují v nejrůznějších míchaných nápojích. Společně se svým globálním ambasadorem, inovativním barmanem Eddiem Rudzinskasem, představuje své mixologické uplatnění na barovém turné, které zpestřuje Eddieho barmanská show. Odpoledne a večer plné koktejlů a zábavy proběhly hned ve třech barech v České republice.

Známý irský barman a milovník koktejlů Eddie Rudzinskas je zakladatelem úspěšné mixologické platformy Cocktails For You. Do České republiky přijel na jaře spolu s nápojovou značkou Thomas Henry v rámci barového turné, které mělo zastávku hned ve třech městech – Plzni, Praze a Brně. Tématem byla mixologie long drinků, které se nazývají high balls. Jde vlastně o „short drink, made longer“, tedy koktejly, které se běžně připravují v short verzi, doplněné na verzi long větším množstvím nealkoholického nápoje. Spadají sem například Gin & Tonic nebo Paloma a většinou se jedná o perlivé drinky.

Akce se zúčastnili především profesionálové z české gastro scény, jako jsou barmani nebo majitelé barů, ale i další lidé z oboru. Na začátku programu proběhla vzdělávací barmanská masterclass, pokračovalo se rautem a volnou zábavou a pomyslnou třešničkou na dortu byla show Guest Shift Eddie, kdy Eddie Rudzinskas postupně představil a namíchal čtyři vybrané drinky ze svého menu, každý doplněný o exkluzivní limonádu či tonik značky Thomas Henry. Eddie ve své práci věnuje velkou pozornost tématu propagace na sociálních sítích (například Instagramu) a při své prezentaci v tomto smyslu apeloval i na barmanské kolegy. Sociální sítě podle něj představují pro barový byznys silný a významný marketingový nástroj, který je škoda zanedbávat.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist