Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Meloun porazil ananas, aneb nová příchuť Mirindy

10. srpen 2017  České nápoje   komentáře (0)  2346 x

Oblíbená limonáda značky Mirinda vyhlásila výsledky své letní kampaně. Spotřebitelé v ní vybírali, která ze dvou nových příchutí zůstane i nadále v českých a slovenských obchodech. Z více než 34 000 hlasujících dala většina (68 % versus 32 %) přednost melounové příchuti před ananasem. Vítězné melounové Mirindě se během září dostane v rámci závěrečné fáze kampaně podpory v on-line prostředí.

Meloun porazil ananas, aneb nová příchuť MirindyMeloun porazil ananas, aneb nová příchuť Mirindy

„Děkujeme všem, kteří se do naší kampaně zapojili a dali svůj hlas jedné z nabízených nových příchutí naší Mirindy. Potěšila nás i pozitivní odezva veřejnosti na ambasadory Evelyn a Smusu, kteří se za příchutě osobně postavili. Právě jejich účast byla jedním z hlavních pilířů a zároveň i významným faktorem pro úspěch celé kampaně,“ uvedl Pavel Vykydal, koordinátor značky Mirinda.

V kampani oba ambasadoři v roli superhrdinů Smelouna a Ananaselyn, kteří „bojují“ za svou příchuť. Pomocí série zábavných videí přesvědčovali nejen své fanoušky, aby svým hlasem podpořili nedávno uvedenou Mirindu s ananasovou nebo melounovou příchutí. Samotná volba o tom, která z příchutí zůstane na trhu, pak probíhala v období přibližně dvou měsíců na webových stránkách nápoje.

Kampaň byla zaměřena zejména na teenagery, cílem bylo oslovit ale i lidi o téměř jednu generaci starší. Komunikace probíhala v digitálním prostředí, především na sociálních sítích Mirindy a osobních kanálech ambasadorů příchutí Evelyn a Smusy.

Mirinda s ananasovou příchutí tak po doprodání zbývajících kusů z českých a slovenských obchodů zmizí. Meloun naopak rozšíří stávající portfolio příchutí Mirindy, kam na domácím trhu patří pomeranč a hruška. „Vzhledem k úspěšnosti letošní kampaně uvažujeme, že bychom v budoucnu podobnou formu představení nových příchutí mohli zopakovat,“ doplnil Pavel Vykydal za značku limonád Mirinda.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist