Sté Trdlokafe
19. červenec 2023 České nápoje komentáře (0) 732 xSpolečnost Trdlokafe International překonala na konci červa další milník. Otevření sté pobočky Trdlokafe. Za ambiciózním projektem stojí koncept Ready-Made Business mladého českého podnikatele Radka Kleina, který nový podnikatelský model vymyslel během pandemie. Během roku 2022 díky němu vzrostl počet poboček Trdlokafe z 30 na 71. Na konci letošního roku plánuje mít řetězec v Evropě celkem 200 minikaváren.
Trdlokafe International je mezinárodní obchodní r?ete?zec minikaváren s trdelníky se sídlem v C?eské republice. Značka Trdlokafe vstoupila na trh v roce 2014 a u jejího zrodu stál tehdy dvacetiletý student práv Radek Klein. Svou první minikavárnu s kávou a trdelníky si Klein postavil svépomocí v Brne? pr?ed obchodním centrem Futurum v lednu 2015.
V zahraničí pod názvem Twistcafe
Aktuálně český řetězec Trdlokafe otevírá v Evropě v průměru každý týden tři nové pobočky. Minikavárny Trdlokafe již najdete kromě České republiky také na Slovensku, v Rakousku, Maďarsku, Rumunsku a v Německu. Ve všech státech s výjimkou Česka a Slovenska firma používá brandové označení Twistcafe kvůli snadnější výslovnosti.
Poslední červnový víkend vstoupila značka na belgický trh, kde otevřela svou v pořadí již stou minikavárnu s trdelníky v Bruselu v nákupním centru Docks Bruxels. V moderním obchodním centru o rozloze tři tisíce metrů čtverečních na nábřeží řeky Senne budou pravé české trdelníky konkurovat tradičním belgickým vaflím a americkým donutům. Řetězec bude mít v Bruselu stejnou nabídku jako v Česku a ostatních zemích - čerstvé trdelníky vlastní výroby, kvalitní italskou kávu Pellini, teplé i chlazené nápoje Twistlatté a tradiční opočenskou zmrzlinu
Koncept Ready Made-Business
Za rychlou expanzí značky stojí unikátní koncept Ready-Made Business, který zakladatel značky Radek Klein vymyslel se svými společníky během pandemie. Na expanzi se firma připravovala dva roky a financuje ji z vlastních zdrojů. V roce 2022 mělo Trdlokafe obrat 197 milionů korun a zisk 84 milionů.
Podstatou úspěšného konceptu Ready-made Business, který vzešel z klasického franšízingového modelu, je zpřístupnění podnikání mnohem širšímu okruhu zájemců. Ti se segmentem foodservice nemusí mít žádné zkušenosti. Pokud zájemce projeví zájem mít svůj vlastní byznys, firma se postará o vše. Ve srovnání s klasickým franšízingem Trdlokafe dokonce celý provoz rozjede a teprve až vše běží, předá zavedenou minikavárnu do rukou nového vlastníka. Na novém vlastníkovi záleží, zda se bude chtít do provozu minikavárny sám aktivně zapojit, nebo ji bude využívat jen jako zdroj pasivních příjmů. Díky vysoké míře digitalizace jednotlivých procesů může dokonce vlastník minikavárny v reálném čase na mobilu sledovat chod kavárny včetně informace o počtu zákazníků, tržbách apod. To je ve srovnání s původní myšlenkou franšízingu, který předpokládal osobní angažovanost vlastníka licence přímo na pobočce, úplná revoluce.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!