Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Samson měl nejúspěšnější rok za posledních 30 let

5. březen 2019  České nápoje   komentáře (0)  1435 x

Nejstarší budějovický pivovar má za sebou jednoznačně nejúspěšnější rok v novodobé historii. Získal celou řadu prestižních ocenění jak na domácí půdě, tak na mezinárodním poli. Nejhodnotnější bylo vítězství v soutěži World Beer Awards v Londýně v kategorii ležáků. Vysokou kvalitu oceňují také tuzemští spotřebitelé.

Samson měl nejúspěšnější rok za posledních 30 letSamson měl nejúspěšnější rok za posledních 30 let

Příznivé jsou i ekonomické ukazatele dosažené v uplynulém roce. Tržby společnosti se meziročně zvýšily o 10%. S rostoucím zájmem souvisí také zvýšení výstavu, který za rok 2018 dosáhl 88,3 tis. hl. Pivovaru Samson se daří i na zahraničních trzích. V roce 2018 bylo vyvezeno 58 % celkové produkce.

Samson se vrací zpět do povědomí Čechů. Naše pivo již tradičně nachází své zákazníky také v cizině. Současný trend je pozitivní. Těžíme z kombinace masivních investic mateřské belgicko-brazilské společnosti AB InBev a zkušeností našich zaměstnanců, kteří přispívají k šíření věhlasu českobudějovického piva a jsou na svoji značku náležitě hrdí,“ říká generální ředitel Pivovaru Samson, Daniel Dřevikovský.

Klademe důraz na prvotřídní kvalitu všech vstupních surovin a díky zavedení špičkových technologií, odpovídajících nejvyšším světovým standardům, garantujeme stálost kvality našich piv, která se právem řadí k těm nejlepším. Do našeho portfolia patří i legendární nealkoholické Pito, ke kterému se vrací čím dál víc zákazníků,“ říká vedoucí laboratoře a manažerka kvality Pivovaru Samson, Kateřina Leštinová.

Ležák Samson loni získal v Londýně ocenění World Beer Awards za nejlepší ležák českého typu vyrobený v České republice. Nealkoholické Pito ve stejné soutěži získalo ve své kategorii stříbrnou medaili. Samson zaujal porotu také v  soutěži Brussels Beer Challenge, kde obdržel Certificate of Excellence. Ležák Samson zabodoval i v soutěži českých pivních znalců První pivní extraliga. Mezi českými pivy mu porota udělila druhé místo. „Samson má co říci nejenom našim slovenským přátelům. Jeho vyvážený charakter oceňují i zákazníci v sousedním Rakousku, či tradiční pivaři z Dánska nebo i v daleké Austrálii. Doufáme, že se počet zahraničních zájemců bude dále zvyšovat,“ míní Dřevikovský. V současné době vyváží pivovar do 20 zemí světa.

Pivovar Samson byl na konci listopadu 2018 oceněn také redakcí specializovaného časopisu „Pivo, Bier & Ale“ za koncept a realizaci přestavby a celkové modernizace pivovaru, ve které hrály prim investice AB InBev ve výši téměř půl miliardy korun. Kromě technologických investic došlo i na srdce pivovaru – varnu, která získala po zásluze nový kabát v podobě nové fasády.

Samson byl jediným oficiálním pivem pro Českou republiku na loňském Mistrovství světa ve fotbale v Rusku. V areálu Pivovaru Samson proběhl pod patronátem primátora města první ročník SamsonFestu, kde se mohli jeho návštěvníci osobně setkat s brazilskou fotbalovou legendou a rekordmanem Cafu, dvojnásobným mistrem světa a vítězem Ligy mistrů v dresu AC Milán. Společně s ním se mohli čeští fotbaloví fandové na SamsonFestu setkat i s českým míčovým virtuózem a internacionálem, jihočeským rodákem Karlem Poborským. Pivovar Samson loni přišel také s unikátním konceptem svých webových stránek, který získal první místo v prestižní soutěži WebTop100 v kategorii Gastronomie.

V závěru roku jsme pro naše příznivce připravili speciál BOCK. Silný ležák byl pomyslným dárkem a je vítanou novinkou v našem portfoliu. Jsem potěšen, že naše pivo sbírá jedno ocenění za druhým a patří k těm nejlepším nejen v České republice,“ doplňuje sládek Pivovaru Samson, Radim Lavička.

„Investice do zkvalitnění výroby a nových technologií budou pokračovat. V této etapě a v řádu milionů korun se bude jednat hlavně o modernizaci části sudové KEG linky, další vylepšení zařízení v Cold Blocku a úpravu etiketovacího stroje, která umožní použití nových podhrdlových etiket. Část prostředků chceme věnovat také na rozvoj marketingu. Pro tento rok plánujeme např. nový design pivních etiket,“ prozrazuje ředitel Daniel Dřevikovský.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist