Nealko vína od Bohemia Sektu
4. únor 2025 České nápoje komentáře (0) 87 xRok 2024 se nesl ve znamení dalšího růstu kategorie nealkoholických šumivých vín. Značka Bohemia Sekt, průkopník a lídr trhu šumivých vín, hlásí, že každá dvanáctá prodaná lahev Bohemia Sektu byla v roce 2024 bez alkoholu.
Tento nárůst navazuje na měnící se preference mladších spotřebitelů a rozšiřující se nabídku nealkoholických alternativ pro chvíle, kdy spotřebitelé nemohou, nebo nechtějí pít alkoholické nápoje. Zatímco v roce 2015 tvořily nealkoholické varianty jen 3 % z celkových prodejů značky, dnes už je to 8 %. „Nealko je nejrychleji rostoucí částí trhu s šumivým vínem a jeho význam nadále poroste. Proto neustále přicházíme s novinkami a inovacemi, přičemž se soustředíme nejen na retail, ale také na podporu prodejů v gastronomii. Právě v konzumaci nealko vín v restauracích a barech vidíme velký potenciál, který bychom rádi zaplnili naší bohatou nabídkou tak, aby měl každý host možnost volby,“ říká Martin Fousek, marketingový ředitel společnosti BOHEMIA SEKT.
Rozšiřující se portfolio a vstup do nové kategorie
Rostoucí trend podporuje nejen dlouhodobě a přirozeně se zvyšující poptávka ze strany spotřebitelů, zejména těch z kategorie Gen Z a Mileniálů, ale také aktivní a inovativní přístup společnosti BOHEMIA SEKT. Ta dále rozšiřuje své portfolio o produktové novinky vhodné pro domácí spotřebu, ale i pro gastronomii.
Hned v prvních měsících roku 2025 uvádí společnost na trh novou alternativu tichého vína značky Freixenet 0,0% rosé, která nabízí nové možnosti pro milovníky tichého vína. „Zároveň jsme vstoupili do segmentu nealko míchaných nápojů. K našemu stávajícímu šumivému Mionetto 0,0% přidáváme novinku Mionetto Aperitivo nealkoholické, které společně tvoří dokonalou „nealko dvojici“ pro přípravu oblíbeného Spritzu. Nyní máme volbu pro ty, kteří chtějí klasický i nealko Spritz,“ dodává Martin Fousek.
Globální růst trhu
Obliba nealkoholických variant v Česku dlouhodobě kopíruje dynamický růst na světových trzích. Globální prodeje rostou dvouciferným tempem už 10 let v řadě, přičemž v roce 2023 dosáhla hodnota trhu nealkoholických šumivých variant 400 milionů eur. Tento vývoj jasně ukazuje, že zájem o kvalitní alternativy bez alkoholu není jen lokální záležitostí, ale globálním trendem.
Zdroj: Tisková zpráva Bohemia Sekt
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!