Cool+ Mind a COOL s příchutí mandarinky a zázvoru
23. duben 2025 České nápoje komentáře (0) 46 xSpolečnost Pivovary Staropramen reaguje na rostoucí poptávku po nealkoholických pivních alternativách a rozšiřuje své portfolio o nové druhy nealkoholických pivních mixů. Klasická řada COOL se rozrůstá o příchuť Mandarinka & zázvor. Do řady COOL+ s funkčními benefity přibyde COOL+ Mind. Extrakt z ginkgo biloby v něm obsažený má antioxidační vlastnosti a má pozitivní vliv na paměť i pozornost. Přidaný hořčík zase přispívá k normálnímu energetickému metabolismu.
Osvěžující ovocné chutě v rovnováze s pivní hořkostí
Pivní mixy se mezi českými spotřebiteli těší velké oblibě. Pivovary Staropramen na tento trend odpovídají novinkami z řad pivních mixů COOL a COOL+. „Obě novinky jsou maximálně chutné a osvěžující, ideální pro teplé dny v jarních a letních měsících. Na své si přijdou milovníci klasiky i příznivci inovací. Vsadili jsme na osvědčené ovocné chutě, ale ozvláštnili je nevšedními přísadami, jako je například zázvor nebo extrakt z ginkgo biloby,“ popisuje manažerka značky COOL Nikola Koštálová, společnost Pivovary Staropramen.
Přírůstek do klasické řady pivních mixů COOL představuje nápoj s příchutí mandarinky a zázvoru, který překvapí harmonickou kombinací citrusové sladkosti s lehce štiplavým, pikantním nádechem. Mezi pivní mixy COOL+ s funkčními benefity přibývá COOL+ Mind s bohatou chutí meruněk a broskví. Obsahuje extrakt z ginkgo biloby s antioxidačními vlastnostmi, který má pozitivní vliv na paměť i pozornost, a hořčík přispívající k normálnímu energetickému metabolismu. Obě novinky si i přes sladké ovocné chutě zachovávají jemnou pivní hořkost.
Vzrůstající obliba ochucených nealkoholických pivních mixů
Pivní mixy si v posledních letech nacházejí stále více příznivců, a to zejména díky své osvěžující chuti, nižšímu obsahu alkoholu a rostoucímu zájmu o nealkoholické nápoje obecně. Tahounem celé kategorie jsou právě nealkoholické varianty. Zatímco alkoholické varianty ochucených pivních mixů se na trhu vyskytují už pouze okrajově, nealkoholické verze zažívají trvalý růst. Spotřebitelé je nejčastěji konzumují ve chvílích codpočinku, při volnočasových aktivitách, po sportu, apod.
Prodeje ochucených pivních mixů COOL v Česku mezi lety 2023 a 2024 vzrostly o 7 %. Přízeň spotřebitelů si rychle získávají i verze s funkčními benefity. „Řada COOL+ s funkčními benefity u nás tvořila v roce 2024 přes 10 % z prodaných pivních mixů, a to přesto, že jsme ji uvedli trh teprve na jaře loňského roku,“ dodává Nikola Koštálová.
Novinky COOL a COOL+ jsou od dubna k dispozici v prodejnách a provozovnách napříč Českem. Kromě toho se s nimi lidé mohou potkat na nejrůznějších jarních a letních akcích. V nejbližší době například osvěží účastníky Nočního běhu pro Světlušku. K dostání budou také na hudebním festivalu United Islands of Prague a na eventu Body and Mind v pražské Stromovce, na Mirai Tour a na festivalech Rock for People a Mezi Ploty se mohou návštěvníci těšit dokonce na vlastní Cool launch zónu.
Zdroj: Tisková zpráva Pivovarů Staropramen
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!