Kampaň na BirGo od Budvaru a Mattoni
16. květen 2022 České nápoje komentáře (0) 1240 xNovinka dvou českých nápojářských ikon Mattoni a Budvaru, unikátní nealkoholické ochucené pivo BirGo ve třech chuťových variantách, se po dubnovém odhalení představí české i slovenské veřejnosti v intenzivní kampani. Ta využije televizi, digitální kanály, PR, in-store i sampling.i
„Spolupráce takových ikon, jako je Mattoni a Budějovický Budvar, je v dnešní době opravdu unikátní, a proto i připravovaná kampaň na BirGo využívá motiv spojování. Spojování nejen dvou expertů ve svých oborech, ale také spojení dvou světů – nealkoholického piva a chuti ovoce. Věříme, že právě tuto myšlenku se nám podařilo zapracovat do vizuální podoby všech prvků kampaně. Připravovaná 360stupňová kampaň na BirGo je pojata ve velkém stylu a zahrnuje komunikaci prostřednictvím TV, digitálních i klasických médií, a také materiály v místě prodeje a sampling, abychom zasáhli co největší počet lidí a vybudovali povědomí o nové značce BirGo,“ říká Kateřina Komárková, manažerka značky BirGo pro Česko a Slovensko.
BirGo má v současné době velmi širokou distribuci po celé České i Slovenské republice, najdete jej ve velkých mezinárodních řetězcích, benzinkách i menších obchodech.
TV spot (režisér: Matěj Šámal, produkce: Armada, kreativa: Ritual Communication) je ke shlédnutí na YouTube kanálu značky BirGo pro české a slovenské publikum. Komunikace probíhá i na FB profilech BirGo pro ČR a SR, funkční jsou také weby www.birgo.cz a www.birgo.sk.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
1 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!