Svět na modro, aneb Pepsi žije fotbalem
6. březen 2018 České nápoje komentáře (0) 1541 xNová globální televizní reklama přináší fotbal a jeho hráčské hvězdy na ulici. Ikonické fotografie a lokalizovaná umělecká díla vypráví osobní příběhy o nejlepších světových hráčích, včetně dlouholetého propagátora Pepsi Leo Messiho.
#LOVEITLIVEIT - Společnost Pepsi® přinesla v historii radost každé generaci, spojovala fanoušky se zábavou, která učinila tuto značku ikonou popové kultury. S nejpopulárnějším světovým sportem v srdcích a myslích lidí více než kdy jindy dnes společnost Pepsi oznamuje zahájení své globální kampaně 2018 „LOVE IT. LIVE IT.FOOTBALL.". Od důstojného obsahu se známými hráči hry až po nečekané fotbalové momenty a zážitky bude od Pepsi po celý rok mít co milovat a čím žít.
Interaktivní multikanálové zpravodajství sledujte zde...
„Společnost Pepsi je známá tím, že světu představuje fotbalové hrdiny a hráčské naděje neobvyklým a zábavným způsobem a ukazuje fanouškům neznámé stránky hráčů, které mají rádi," uvedla Natalia Filippociants, ředitelka marketingu nápojové skupiny PepsiCo společnosti Pepsi. „Co pevně spojuje fotbalový zážitek s naší ikonickou značkou, hráče a naše kolektivní fanoušky po celém světě je láska k této hře. Letos budeme milovat a žít hru jako nikdy předtím ve všem, co děláme."
Bohatá, 360stupňová kampaň 2018 „LOVE IT. LIVE IT FOOTBALL." spojuje umění a sport a tuto krásnou hru oživuje - na hřišti a mimo něj - jedinečným, velmi zajímavým a radostným představením sportu a fotbalistů světové úrovně:
- Pětinásobný nejlepší hráč roku a čtyřnásobný vítěz Ligy mistrů UEFA Leo Messi
- Světově proslulý brazilský obránce a několikerý vítěz Ligy mistrů UEFA Marcelo
- Trojnásobný vítěz Ligy mistrů UEFA a německý záložník Toni Kroos
- Oceněná americká hráčka a dvojnásobná nejlepší ženská hráčka roku Carli Lloyd
- Anglická stoupající hvězda a dvojnásobný mladý hráč roku Dele Alli
Vysoce očekávaná televizní reklamní kampaň zahrnující značku Pepsi s výraznými uměleckými spojeními a animací všech prvků - od hráčských balíčků v limitované edici a úchvatného venkovního billboardu, který je spíše uměním, až po atraktivní digitální obsah, bude vysílána na více než 60 trzích po celém světě.
Kinematická TV kreativita
V rámci oficiálního partnerství značky s fotbalovou Ligou mistrů UEFA bude vysílána globální televizní reklama „Love It. Live It.", která přivádí pět z nejlepších světových hráčů na ulici pro akční, velmi energické „kopání" s fanoušky - a s koulemi plněnými barvou. Celosvětový tým hvězd Pepsi pro rok 2018 - Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd a Dele Alli - předvádějí své dovednosti a nadšení, když probíhají aplaudujícím davem, aby se vyhnuli barevným kuličkám přicházejícím ze všech stran. Energie a vzrušení jsou hmatatelné, když se další lidé rozhodnou žít okamžikem, zapojí se do hry a povzbuzují hráče.
Stěny, okna a lidé jsou pokryti barvou od hlavy až k patě. S nečekanou obměnou hry a vyzváním všech ke hře společnost Pepsi opět přináší fanouškům zcela nový způsob, jak prožívat hru, kterou mají rádi. Zvukovým doprovodem je skladba Majora Lazera „Light it Up (feat. Nyla a Fuse ODG) (Remix)".
Umění fotbalu
Od Messiho nezastavitelné přítomnosti a panování na hřišti po houževnatý herní styl Marcela má každý sportovec jedinečný atribut, který Pepsi oživuje prostřednictvím série odvážných, černobílých portrétů zachycených renomovaným objektivem Dannyho Clinche.
Clinchovy fotografie, které zachycují ducha, povahu a energii každého hráče týmu Pepsi, působí jako plátno pro extrémně osobní umělecké překryvy vytvořené vizuálními umělci z domovských zemí sportovců. Diego Jimenez (známý jako DIYE) (Argentina), Bicicleta Sem Freio (Brazílie), Dennis Schuster (známý jako DXTR) (Německo), Kim Sielbeck (USA) a Iain Macarthur (Spojené království) navrhli vlastní grafické interpretace příběhu každého hráče.
- Messi a Danny Clinch a DIYE: DIYE vytvořil vizuální metaforu, lev (Lion), který zastupuje Messiho na hřišti a mimo něj: výbušný hráč a nesporný král hřiště, který nese velké dědictví.
- Marcelo a Danny Clinch a Bicicleta: Energie a vliv uměleckého díla tohoto uměleckého dua je paralelní k srdci a duši Marcela, s různými příběhovými prvky, které mluví o zájmech Marcela, jeho rodném městu a odhodlané obětavosti rodině a fotbalu.
- Kroos a Danny Clinch a DXTR: Hravé ilustrace zobrazují Kroose jako „maestra" - přesného vůdce na hřišti orchestrujícího mistrovskou hru s neuvěřitelnou jemností.
- Lloyd a Danny Clinch a Kim Sielbeck: Dualita Lloydové na hřišti i mimo něj - agresivní a neúprosná, ale hráčka s velkou pokorou - je ilustrována paní Sielbeck se směsí tvrdých a organických prvků, které tvoří divokou krajinu složitých emocí a hloubky, s nejsilnější vůlí konečného úspěchu.
- Dele a Danny Clinch a Iain: S Deleho vytříbeným vkusem se tvary a vzory dávají do pohybu, kdy všechny věci plynou k Delemu a představují jeho nepředvídatelnou, přesto mistrnou a odvážnou osobnost a herní styl.
V průběhu celého roku bude společnost Pepsi vysílat další pozoruhodný obsah a zážitky, které fanouškům umožňují skutečně milovat a žít tuto hru, včetně:
- Osobních rozhovorů s hráči,
- Obsahu z definitivní mediální značky pro fotbal a fanouškovskou kulturu COPA90,
- Přístupu k finále Ligy mistrů UEFA a zábavě.
Připojte se k online konverzaci s Pepsi a #LOVEITLIVEIT.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!