Red Bull uvádí bio limonády řady Organics by Red Bull
27. červen 2018 České nápoje komentáře (0) 2996 xČtyři příchutě limonád s certifikací BIO uvede v létě na trh společnost Red Bull. Simply Colu, která je v tuzemsku k dostání již několik let, nově doplní rovněž perlivé nealkoholické nápoje Bitter Lemon, Ginger Ale a Tonic Water, a to v rámci prémiové řady ORGANICS by Red Bull s podtitulem „Talent od přírody“. Název nové řady produktů odráží složení výrobků ze stoprocentně přírodních surovin, které neobsahují barviva, konzervační látky ani dochucovadla. Red Bull takto vstupuje do nového segmentu nealkoholických nápojů, jelikož se nejedná o energetické nápoje.
Jako vůbec prvního zástupce limonád Simply Colu uvedl Red Bull na trh již v roce 2009. Právě úspěch tohoto nápoje a důvěra v kvalitu a osvěžující schopnosti přírodních surovin přivedl Red Bull k rozšíření nabídky nealkoholických nápojů, které se neřadí do segmentu energy drinků. ORGANICS by Red Bull jsou certifikované podle standardů Evropské unie jako bioprodukty, proto mohou nést označení BIO na obalu plechovky. Ocení je konzumenti a milovníci značky Red Bull, stejně tak jako lidé hledající kvalitní bio alternativy oblíbených nápojů. Zatím co energy drinky zvyšují výkonnost, limonády vás příjemně osvěží.
Kolový nápoj Simply Cola jako jediný z nové řady ORGANICS obsahuje kofein, a to ve stejném množství jako jiné kolové nápoje. V receptuře výrobci použili pravý kolový oříšek, který se do kolových nápojů přidával původně, a spolu s ostatními ingrediencemi vytváří jedinečnou, a ne tak sladkou chuť koly. Svěží chuť Bitter Lemon zase pochází ze šťávy získané ze sicilských citrónů a hořkost jí dodávají rostlinné extrakty. Kořeněnou příchuť zázvorových olejů a šťávy z citronů z ekologického zemědělství potom dostal do vínku nápoj Ginger Ale. Poslední z řady ORGANICS by Red Bull nese jméno Tonic Water a vyznačuje se přírodní a stimulující hořkostí, kterou vyvažují tóny citrónu a limetky.
Nová řada osvěžujících BIO limonád ORGANICS by Red Bull bude k dostání v maloobchodech i velkoobchodech od 1. 7. 2018 ve čtyřech výrazných příchutích. Cena plechovky o obejmu 250 ml se bude pohybovat na úrovni energy drinku ve stejném objemu.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
3.7 hvězdiček / Hodnoceno: 10x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!