Fanta s novou příchutí
10. květen 2022 České nápoje komentáře (0) 1168 xFanta, značka známého nápoje z portfolia společnosti Coca‑Cola, přichází na český a slovenský trh s netradiční marketingovou kampaní. Jejím ústředním motivem je utajená nová příchuť skrývající se v lahvích a plechovkách. Zákazníci tak předem nevědí, o jakou příchuť se jedná. Šanci odhalit tajemství dostanou až po zakoupení nápoje a jeho ochutnání. Celá kampaň má nádech bondovského stylu a je prezentována pod hashtagem #WhatTheFanta.
Probíhá v online prostoru, tradičních médiích i na místech prodeje a je rovněž podpořena spoluprací s ambasadory v čele se známým youtuberem Danielem „GoGo“ Štrauchem. Ten v rámci kampaně představuje lokálního Jamese Bonda, jehož jediným úkolem je uchránit tajemství nové příchutě. Součástí kampaně je také spotřebitelská soutěž, jež začíná 2. května. Její hlavní cenou je voucher na dovolenou v exotické destinaci v hodnotě 150 000 Kč.
Uhodnete, jaká příchuť se skrývá v lahvi či plechovce #WhatTheFanta? To je hlavní motiv nové kampaně oblíbené nápojové značky z portfolia společnosti Coca‑Cola. Fanta v ní spotřebitele vyzývá, aby se připojili k tajné misi a společně se vydali hledat stopy k nalezení tajných ingrediencí nové limonády bez cukru. Není to však vůbec jednoduché. Jedná se o výzvu, která musí být překonána společnými silami. Aby byla pravda odhalena, je třeba se spojit a spolupracovat s ostatními.
„Celá kampaň je koncipována jako hra, tajná mise, ve které se z každého člověka pijícího novou Fantu stává tajný agent s jediným cílem – odhalit pravdu skrytou pod víčky. Svět za poslední dobu zvážněl. Prostřednictvím této kampaně proto chceme, aby se spotřebitelé hlavně pobavili. Využíváme moment překvapení, vzrušení eskalující až do ochutnání, a nakonec dumání nad tím, o jakou příchuť se ve výsledku jedná. Nápad podporuje hravost značky, protože Fanta dokáže i obyčejnou chvíli přetvořit na nevšední zážitek,“ komentuje novou kampaň brand manažerka značky Fanta Zuzana Staňková.
Hlavní aktivitou je spotřebitelská soutěž, která funguje na principu skenování a registrace QR kódů z obalů soutěžních lahví a plechovek prostřednictvím aplikace Coca‑Cola. V aplikaci pak také probíhá samotné hádání nové příchutě – za sdílení tipů získává spotřebitel gemy, které lze proměnit za drobné ceny (například sluchátka nebo osušku). Všichni zúčastnění se navíc automaticky zařazují do slosování o hlavní cenu, kterou je voucher na dovolenou do exotických destinací v hodnotě 150 000 Kč.
„Nová Fanta poskytuje možnost vydat se na stopu něčemu tajnému, zažít dobrodružství a vnést do obyčejného života trochu vzrušení. Mám rád, když mohu v každodenních věcech najít nějaký nevšední moment, a myslím, že přesně o to se nová mise Fanty snaží. Zároveň mě baví komunikace značky celkově – je hravá, kreativní, veselá, pozitivní. Užívám si, že jsem toho součástí,“ říká youtuber Daniel „GoGo“ Štrauch, nový James Bond kampaně #WhatTheFanta.
Kampaň #WhatTheFanta je globální. V České republice a na Slovensku probíhá od 2. května po dobu jednoho měsíce. Komunikace je vedena v místech prodeje, aplikaci, webových stránkách Coca‑Cola a objeví se také v tištěných a online médiích i v televizi. Soutěž bude podpořena také komunikací na sociálních sítích, a to ve spolupráci s vybranými influencery využívajícími prvek nápovědy k utajené příchuti. Zajímavostí je, že televizní spot v bondovském stylu byl natáčen v Praze, využíván je však v celé řadě zemí na světě.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
2 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!