Značka Božkov je Nejdůvěryhodnější značkou
29. listopad 2018 České nápoje komentáře (0) 969 x„Důvěra spotřebitelů hraje při nákupu produktů jednu z nejdůležitějších rolí. Letošní výsledky už potřetí potvrdily popularitu značky Božkov a také to, že čeští spotřebitelé v segmentu alkohol značce Božkov důvěřují nejvíce. Toho si nesmírně vážíme vzhledem k obrovské konkurenci,“ říká Brand Managerka značky Božkov, Marie Votrubová.
Program Důvěryhodné značky společnosti Atoz Marketing Services je na českém trhu jediným svého druhu. Monitoruje a oceňuje značky, ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru. V 60 kategoriích programu Důvěryhodné značky hodnotilo čtyři tisíce spotřebitelů téměř 600 značek, což je dosud nejrozsáhlejší nezávislá anketou, již realizuje výzkumná agentura STEM/MARK.
Ve více než polovině kategoriích byly jako nejdůvěryhodnější zvoleny tuzemské značky. Spotřebitelé je podpořili například v kategoriích – cestovní kanceláře, malé spotřebiče, osobní automobily, prodejci letenek, krmiva pro psy, pivo či víno.
V kategorii alkohol pak opět zvolili jako nejdůvěryhodnější značku Božkov. Rozsáhlá anketa tak již potřetí potvrdila její silné postavení a prokázala, že v ní Češi věří nejvíce. „Tímto bychom chtěli poděkovat našim spotřebitelům za projevenou důvěru,“ dodává Brand Managerka značky Božkov, Marie Votrubová.
Čtvrtý ročník této prestižní ankety vyvrcholil slavnostním galavečerem, jež proběhl v úterý 6. listopadu v prostorách Pražské křižovatky, v kostele sv. Anny v Praze.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!