Troublemaker - přichází nová značka alkoholu
18. říjen 2016 České nápoje komentáře (0) 6198 xTapeta, Tattoo a Tomahawk. Extravagantní, vystylovaná trojička si od letošního července vybudovala na sociálních sítích slušný kult. Její hlášky dostaly křídla, ukázky designu lidé hromadně sdíleli. Teprve před několika dny se odhalil skutečný obsah písmene "T". Troublemaker. Jde o novou značku alkoholu, kterou nejde přehlédnout. A už vůbec ne ignorovat: získala tisíce příznivců, aniž by ochutnali jedinou kapku...
Launch party TROUBLEMAKERA, která připadla na pondělí 17. října, na trhu doprovodí nápadité aktivace, eventy nebo akce na barech. Novinka samotná je už k dostání ve vybraných obchodních řetězcích (Makro, Globus, Tesco, Kaufland) a on trade, odběrná místa se budou postupně dále rozšiřovat. Na TROUBLEMAKERA se můžete nalepit na www.no-trouble-no-fun.cz nebo na Facebooku a Instagramu.
O cílové skupině nového alkoholu napovídá už samotný popis: The Rebellious Pear Spirit. TROUBLEMAKER chce oslovit hlavně mladší konzumenty (18 - 25 let), kteří hledají nové zážitky. Vytvářejí divnosituace, k nimž patří i spojení s vyhraněnou značkou alkoholu. Takovou, která znamená jasný životní styl nebo názor.
Příběh, který obestírá brand TROUBLEMAKER, se začal psát při divokých parties na horách, klubových akcích a pijatikách v pulsujících barech. V podobném prostředí se vždy najde osoba, která na sebe strhne pozornost. Je hybatelem dění v prostoru, nedá se přeslechnout ani přehlédnout. Hýří nápady a má blízko k recesi. A strhává ostatní. Je lehce na hraně, těžce nad věcí.
Hodně z toho, co je možné v českém kulturním prostředí označit za kontroverzní, se vtělilo do designu nového produktu. Stojí za ním architekt a ideamaker Jan Skoupý ze studia Refuel. Pohrál si s chronicky známým motivem kosočtverce, expresivními barvami, provokativními texty plnými smyslnosti i dvojsmyslů na celodekoru lahve. Novinka tak přináší přesně to, co mladá generace konzumentů od alkoholu očekává - odlišnou story, která je viditelná na první pohled.
"Od počátku jsme věděli, že chceme značku, která tvoří trend. Nepracujeme jen se samotným pitím, ale přesahujeme i do módy, volného času nebo hudby. Obracíme se k nové generaci konzumentů, kterou nazýváme ´Generace T. A ta chce novou identitu, nový styl," říká Tomáš Novák, obchodní a marketingový ředitel společnosti Czechoslovak Spirit, která tuto značku přináší do tuzemských barů a obchodních řetězců.
Pověst, již kolem sebe vedle chutě a vůně hrušek začal šířit TROUBLEMAKER, uvozuje známý slogan: No Trouble, No Fun. Proto komunikační kampaň značky provází zmíněná trojice výrazných ambasadorů (Tapeta, Tattoo a Tomahawk), kterou tvoří archetypy vyhrocených momentů slibujících tu pravou zábavu.
Značku bude on trade podporovat skupina reálných troublemakerů s originálním servírovacím rituálem. Ve velmi neobvyklých (a neméně poutavých) situacích obdaří zákazníky novými zkušenostmi, množstvím vyzývavého merchandisingu a odměn. Zábavu při výpravách ambasadorů do barů, klubů a restaurací rozproudí mikromág, hadí žena a démonický silák.
Právě nepřehlédnutelné designové skleničky, dráždivé texty na neckhangerech nebo vybroušený tvar lahve, který padne barmanům přesně do ruky, jsou hlavními motivy zmíněného servírovacího rituálu. Ukazuje rovněž možnosti podávání TROUBLEMAKERA formou namražených panáků (shot) nebo jako základu mixologie. Ta bude hodně pestrá a zacílí na mnohem širší spektrum konzumentů.
Uvedení tohoto 35% alkoholu s příchutí hrušky předcházely měsíce příprav, průzkumů a testování. Výrobce se spojil s agenturou New Wave, která má bohaté zkušenosti s úspěšnými kreativními koncepty a eventy v segmentu FMCG. Invazivní digitální kampaň zaštítil tým Community.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
2.68 hvězdiček / Hodnoceno: 31x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!