TROUBLEMAKER podpoří letka ambasadorů a promotým baletek
11. listopad 2016 České nápoje komentáře (0) 1987 xExtravagantní drink TROUBLEMAKER – The Rebellious Pear Spirit se na českém trhu objevil před několika týdny. Za tu dobu si spirit s příchutí a vůní hrušky a s nepřehlédnutelným designem oblíbily tisíce nadšenců a milovníků nespoutaných parties. S heslem No Trouble-No Fun si novinka razí cestu českými bary a začíná tvořit nový kult 35% alkoholu, který je vždycky v centru dění. V listopadu a prosinci značku podpoří stylizovaná letka pěti ambasadorů a promotým odvážných baletek.
Od 11. listopadu na ně narazí hosté ve vybraných barech, kde ohromí svými dovednostmi, předvedou originální servírovací rituál a nabídnou ochutnávky. Trend letošních novoročních párty je jasně určený…
Letka TROUBLEMAKERA, kterou tvoří tajemný kouzelník Trickman, ohebná akrobatka Tetris, vysvalený T-Bone, tanečnice Trouble a neodolatelná krasavice Tonetka, začíná svojí exhibiční tour de pub v pražském klubu Madona a dance clubu Techtle Mechtle. Rozjetý víkend bude pokračovat v podniku Steampunk Prague a Music baru Alibi.
Dynamická letka předvede svoje umění, zabaví karetními triky, předvede akrobatické i silácké kousky a okouzlí krásnými dívkami. Mimo to představí jak drink samotný, tak i jeho servírovací rituál, díky kterému chutná TROUBLEMAKER nejlépe, a rovnou i nabídne k degustaci.
Do půlky prosince na ně mohou narazit návštěvníci barů a klubů v Hradci Králové, Plzni, Ostravě, Olomouci a dalších městech. Některé z podniků a jejich nejlepší barmani se představí na Facebooku TROUBLEMAKERA.
Po Novém roce, v další fázi aktivace, vyrazí do barů promotým baletek a jejich nepřehlédnutelný společník Termoska. Následně bude jejich cesta pokračovat na české a moravské hory. Návštěvníci od nich mohou získat dárky v designu TROUBLEMAKERA a další originální hračky.
TROUBLEMAKER je specifický nejen složením, ale hlavně svým provokativním designem, který ho všude doprovází. Použití motivu kosočtverce a neonových barev, jak na vybroušené láhvi tak speciálních skleničkách, je přijímáno jako odvážné. A takový je i drink samotný. Dá se označit za „rebelující dítko“ společnosti Czechoslovak Spirit, která za vznikem TROUBLEMAKERa stojí.
„TROUBLEMAKER i jeho unikátní servírovací rituál znamenají nový trend v tomto segmentu alkoholických nápojů," vysvětluje Tomáš Novák, obchodní a marketingový ředitel Czechoslovak Spirit. „TROUBLEMAKER není jen pití, spojuje mladší generace na více úrovních, zajišťuje jim zábavu, pomalu proniká i do módy, hudby a designu. Do budoucna chystáme stylový merch, eventy a happeningy. Po úspěšné říjnové launch party je vyslání TROUBLEMAKER letky první vlaštovkou další promoce.“
Kromě vybraných barů je TROUBLEMAKER k dostání i ve vybraných obchodních řetězcích (Makro, Globus, Tesco nebo Kaufland). Více informací o připravovaných akcích je k nalezení na webu www.no-trouble-no-fun.cz nebo na Facebooku a Instagramu.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
4 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!