Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Soutěž drinků má své vítěze

29. leden 2021  České nápoje   komentáře (0)  847 x

Společnost STOCK Plzeň-Božkov vyhlásila vítěze své soutěže s názvem „Podpoř svého barmana“. Ta měla za cíl představit 10 ikonických produktů na základě originálních soutěžních drinků a současně finančně podpořit soutěžící, kteří se vlivem uzavřených podniků nachází v nelehké situaci. Soutěž probíhala za spolupráce České Barmanské Asociace CBA. Absolutním vítězem se stal Oleksandr Pavliuk s drinkem „Three reasons why“, který byl inspirován spisovatelem Ianem Flemingem.

Soutěž drinků má své vítězeSoutěž drinků má své vítěze

Soutěž byla zahájena 6. listopadu. Prvních 49 přihlášených účastníků si nejprve vylosovalo produkt, ze kterého posléze vyráběli originální soutěžní drink. Na uhrazení veškerých nákladů spojených s účastí v soutěži byl barmanům poskytnut společností STOCK finanční obnos ve výši 1500,- Kč/osobu. Mezi losovanými produkty byl Božkov Republica Espresso, Božkov Republica vodka z cukrové třtiny, Amundsen Deep Blue, Johnnie Walker Red Label, Fernet Stock Original, Fernet Stock Barrel Edition, ROKU gin, Gordon’s, Maker’s Mark a Abuelo. Účastnit se mohly pouze osoby starší 18 let, které aktivně působily v barmanských službách.

Vybraní soutěžící měli týden na výrobu jednoho drinku a jeho prezentaci na sociální síti Instagram. Rozhodující nebyla jen originální receptura, ale důležitou součástí byl také příběh a nápaditý název. O vítězích rozhodli uživatelé sítě Instagram svým likem – 5 nejúspěšnějších soutěžících po vyhlášení získalo finanční odměnu. Absolutní vítěz obdržel od společnosti STOCK výhru ve výši 10 000,- Kč, druhé místo 8 000,- Kč, třetí místo 6 000,- Kč, čtvrté místo 4 000,- Kč a páté místo 2 000,- Kč. Díky rozšíření vítězů o další dva členy získalo finanční bonus v nepříznivé podnikatelské situaci více soutěžících. Celkem společnost STOCK rozdělila mezi barmany před Vánoci krásných 103 500,- Kč. „Byli jsme velmi příjemně překvapeni jak zájmem, tak pozitivním přístupem barmanské veřejnosti k naší soutěži. Díky tomuto skvělému ohlasu máme nyní mnohem více energie a dobré nálady do další práce, která nás čeká.“, dodává k průběhu celé soutěže Michal Marešovský, Whisky Brand Ambassador společnosti STOCK Plzeň-Božkov.

Vítězné drinky byly slavnostně vyhlášeny dne 14. 12. 2020, a to po třinácti dnech aktivního hlasování na sociální síti Instagram. Hlasování se účastnilo nejvíce osob ve věkové kategorii 18 – 34 let, z nichž 45 % hlasujících představovali muži. Vyhlášení vítězů probíhalo formou LIVE stream, kde jinde než v autentickém barovém prostředí, které umocnilo atmosféru slavnostního večera.

Absolutním vítězem se stal Oleksandr Pavliuk s drinkem „Three reasons why“, který byl inspirován spisovatelem Flemingem. Gordon‘s byl údajně jeho nejoblíbenější gin a také jej použil při vymýšlení koktejlu Vesper Martini, který podal James Bond v jeho románu Casino Royal z roku 1953. „Vycházel jsem tedy z téhle světové klasiky, kdy jsem „gro” mého drinku postavil na ginu a šípku, tedy surovině, která je v tomhle období dostupná všude.“, komentuje svůj vítězný drink Oleksandr Pavliuk.

Druhé místo připadlo drinku Viejo Amigo, jehož autorem je Peter Plieštik. Viejo Amigo je neobvyklou kombinací rumu Abuelo, Coca Coly, Fernet Stock Original a banánové pěny. Ač se Vám tato kombinace může zdát zprvu bláznivá, hodnotící uživatele naprosto uchvátila.

Neotřelým nápadem překvapila také účastnice Milena Pohořalá, která si v soutěži vybojovala krásné třetí místo: „Po vylosování mé vymodlené lahvičky, následném přechutnávání Marker´s Mark jsem spokojeně usnula a ráno, do růžova vyspinkaná, se mi v hlavě zrodil recept. Recept na koktejl postavený z mého oblíbeného Marker‘s Mark bourbonu a z mé vlastní vyrobené domácí třešňové marmelády. Miluji kombinace sladkého, šťavnatého a slaného. Volba byla jasná a křupavý element v podobě parmazánového chipsu dodán. Běžně snídám domácí marmeládu a sýr pohromadě, rodina z toho šílí, ale mne to tak prostě chutná. Tak proč si toto spojení nevychutnat v koktejlu.“

STOCK Plzeň-Božkov opět potvrdila svou pozici aktivní společnosti s občanským přesahem. Díky iniciované soutěži si barmani a barmanky nejen finančně přilepšili v podnikatelsky nelehké společenské situaci, ale také dali průchod své fantazii a kreativitě, která nadchla tisíce sledujících na Instagramu. Popularitu a úspěšnost soutěže dokazuje i fakt, že společnost STOCK Plzeň-Božkov plánuje uspořádat začátkem února druhé kolo soutěže.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist