Juniorskou soutěž Hanácká Barman Show ovládly dívky
11. duben 2018 České nápoje komentáře (0) 1215 xPrvní ročník juniorské barmanské soutěže Hanácká Barman Show ovládly dívky. V konkurenci třiceti soutěžících z celé České republiky dokázaly získat zlatou i stříbrnou medaili.
Hanácká Barman Show je oficiální soutěží České barmanské asociace zařazená do kategorie Junior Cocktail Competition. Do prostějovského Národního domu se tedy sjela třicítka mladých barmanů a barmanek. Jednalo se přitom o volnou soutěž, v níž účastníci nutně nemusí být studujícími odborné školy.
Úkolem adeptů barmanského umění bylo připravit „Fancy Drink“, tedy koktejl dle vlastní fantazie a podle originálního, dosud nezveřejněného receptu. A to v časovém limitu 5 minut. Podmínkou přitom bylo, že za bázi nápoje museli použít značku z portfolia Palírny U Zeleného stromu, která byla generálním partnerem soutěže. Tedy zejména Hanáckou vodku, Starou mysliveckou, ale třeba i vermuty Garrone nebo ochucené vodky Berentzen. Celkem bylo v Hanácké Barman Show k dispozici na třicet produktů z vlastního i distribučního portfolia Palírny U Zeleného stromu.
Soutěžící si tak mohli na vlastní kůži vyzkoušet, jaké to je být účastníkem podobného klání a poznat jeho atmosféru dřív, než vstoupí do světa velkých, prestižních soutěží. „Chceme, aby si juniorští barmani osahali, jaké možnosti při přípravě drinků jim naše produkty poskytují,“ uvedla brand manažerka Hanácké vodky Lucie Mrázková.
S podmínkami soutěže se nakonec nejlépe vypořádala Nikola Varvařovská ze Střední školy Charbulova Brno před svojí kolegyní Eliškou Syrůčkovou ze stejné školy. Čest mužů „zachraňoval“ bronzový Václav Ruček z Moravské SŠ Olomouc.
Palírna U Zeleného stromu do show věnovala také hodnotné ceny. Každý soutěžící byl například obdarován šejkrem. Tři nejúspěšnější získali také kvalitní elektroniku v barvách Hanácké vodky, LED kyblíky HV, lahve HV, party kravatu s kloboukem.
Hanácká vodka z produkce Palírny U Zeleného stromu patří k vůbec nejprodávanějším značkám ve své kategorii v Česku. V roce 2016 se prodeje Hanácké vodky meziročně zvýšily o 50 % a loni vykázala růst 30 %. Díky tomu s prodeji přes 1,3 milionu litrů dosáhla nejlepšího výsledku za dobu své existence a je s tržním podílem zhruba 13 % v Česku dvojkou v segmentu vodek. Jejím základem je jemný melasový líh a čirá voda z Prostějova. Součástí výrobního procesu je mnohonásobná filtrace přes aktivní dřevěné uhlí, která dodává Hanácké vodce absolutní čistotu a velmi jemnou chuť.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!