Fernet Stock Citrus je plný zábavy a pozitivní energie
19. říjen 2022 České nápoje komentáře (0) 530 xZnačka Fernet Stock uvádí novou kampaň komunikující Fernet Stock Citrus. Zatímco předchozí kampaň „Na naše příběhy“ podtrhovala bylinný základ, poctivou ruční výrobu a charakteristickou chuť produktu Fernet Stock Original, nová kampaň „Když jste na stejné vlně, zažijete ty nejlepší příběhy“, cílí spíše na komunikaci požitkářství, zábavy, pohody a pozitivní energie, která je pro hlavní konzumenty Fernet Stock Citrus typická. Namísto propagace Originalu se zaměřuje na populární příchuť Citrus, která sklízí úspěch nejen v Česku, ale i na Slovensku, kde dokonce dosahuje vyšších prodejů než klasický Original.
Fernet Stock Citrus se velké oblibě těší nejen díky své jemné a svěží citrusové chuti s příjemným závěrem, ale i výborné mixabilitě. Spotřebitelé ho konzumují jak ve své čisté podobě na ledu, tak i v nepřeberném množství lahodných drinků. Díky své variabilitě se Fernet Stock Citrus hodí nejen ke konzumaci v panácích, ale i jako rozjezdový party drink a součást mnoha oblíbených drinků.
„S novou televizní reklamou se zaměřujeme především na mladou cílovou skupinu a konzumenty, kteří berou život s lehkostí a současně v ní zohledňujeme i nové trendy a přání spotřebitelů, kteří čím dál tím více vyhledávají lehčí a osvěžující nápoje s nižším obsahem alkoholu. Fernet Stock Citrus v sobě kombinuje všechny tyto nové prvky, a navíc nabízí spotřebitelům výbornou mixabilitu, díky které mohou vznikat další nové trendy a atraktivní drinky,“ přibližuje kampaň Daniela Froňková, Brand Manager Fernet, společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Kampaň navíc vznikla symbolicky ku příležitosti 25. výročí od uvedení produktu Fernet Stock Citrus na trh. A protože se až do letošního roku zaměřovala značka Fernet Stock převážně na komunikaci klasického Fernet Stock Original, v nové kampani se rozhodla podpořit oblíbenou citrusovou variantu Fernet Stock Citrus. Cílem kampaně bylo také vyzdvihnout současné trendy v oblasti konzumace alkoholu, kdy spotřebitelé dávají přednost méně alkoholickým nápojům a sladším variantám, a to především ti z mladé generace. A právě Fernet Stock Citrus má zásadní místo v portfoliu značky Fernet pro mladou generaci v Česku i na Slovensku. Značka Fernet Stock oslovuje spotřebitele již téměř 100 let a stále je jedničkou na trhu a současně třetí největší značkou, a to jak na českém, tak i slovenském trhu.
Cílová skupina byla pro tvorbu kampaně definována jako „Požitkář“. Zaměřuje se tedy především na konzumenty, kteří mají rádi zábavu, pohodu a užívání si života „teď a tady“. Součástí přípravy na kampaň bylo také zavedení celo-žlutých etiket jak pro český, tak i slovenský trh.
Televizní reklamní kampaň připravila agentura Made by Vaculík. Právě jejich návrh zvítězil ve výběrovém řízení díky svému originálnímu konceptu založenému na emocích spojených se zábavou a pohodou.
„Jsme přesvědčeni o tom, že pohoda a zábava jsou nejlepší tehdy, když jsou všichni zúčastnění na stejné vlně. Právě tak totiž zažívají ty nejlepší zážitky a příběhy. A tak vznikl headline celé naší kampaně,“ doplňuje Daniela Froňková.
Na kampani se také podíleli zaměstnanci společnosti Stock Plzeň-Božkov, kteří měli šanci si v reklamě zahrát a vyzkoušet si, jaké to je natáčet televizní reklamu a strávit čas i s kolegy z jiných oddělení, se kterými se běžně tak často nepotkávají.
„Nová kampaň se okamžitě stala symbolem i pro celou naši společnost a HR oddělení, kde společně vnímáme, že jsme na jedné vlně, a headline kampaně je tak odrazem vzájemné atmosféry mezi našimi zaměstnanci,“ doplňuje Tomáš Matuška, Senior Brand Manager společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Celá kampaň poběží od začátku října až do listopadu jak formou televizní reklamy, tak i online, a odrazí se také na sekundárních vystaveních.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!