Čínský výrobce likérů Luzhou Laojiao partnerem Australian Open
16. říjen 2018 České nápoje komentáře (0) 935 xTurnaj Australian Open uzavřel významnou partnerskou dohodu se společností Luzhou Laojiao, předním čínským výrobcem tradičního likéru paj-ťiou. Jedná se o největší sponzorskou dohodu s čínskou společností v historii turnaje.
Toto partnerství bude oficiálně zahájeno na Australian Open oslavou sdílených hodnot, jakými jsou tradice, dějiny, oslavy, kultura a inovace v rámci speciální řady s názvem 'Winning Moments' (Vítězné okamžiky).
Luzhou Laojiao díky partnerství s Australian Open získá celosvětovou publicitu a angažovanost značky, včetně mezinárodní viditelnosti v médiích a možnosti nabízet pohoštění prvotřídní světové úrovně.
"Je nám potěšením přivítat společnost Luzhou Laojiao do rodiny partnerů Australian Open, jedná se o významnou událost v historii naší organizace", uvedl Richard Heaselgrave, Chief Revenue Officer organizace Tennis Australia.
"Není žádným tajemstvím, že Čína a tento region představují pro Australian Open velkou prioritu a že naši roli Grand Slamu Asie a Pacifiku bereme vážně."
"Australian Open je největší lednovou sportovní a zábavní událostí na světě, která na sebe poutá pozornost nejen Melbourne, ale celého světa díky předním světovým hráčům, skvělému tenisu a celosvětovému vysílání."
"Toto partnerství je beze sporu dalším historickým milníkem na cestě internacionalizace společnosti Luzhou Laojiao. Do budoucna plánujeme společně s Australian Open propagovat tenis, zakládat dobročinné sportovní programy a budovat silnou spotřebitelskou základnu, abychom aktivovali toto komplexní, vícerozměrné a dlouhodobé partnerství a zároveň posílili komunikaci s našimi spotřebiteli po celém světě a dále rozšířili globální vliv značky Luzhou Laojiao," uvedl Miao Liu, předseda představenstva Luzhou Laojiao.
Coby první čínský výrobce paj-ťiou, který se stal partnerem Grand Slamu, přispěje Luzhou Laojiao k větší rozmanitosti nabídky občerstvení na Australian Open a zároveň představí jedinečnou kulturu a etiketu paj-ťiou fanouškům po celém světě.
Ruku v ruce s tím, jak se z Australian Open stala v posledních letech přední světová sportovní událost, došlo i k prudkému nárůstu nových fanoušků z regionu, kteří turnaj sledují v televizi nebo ho přímo navštíví. Díky tomu představuje Australian Open pro své partnery jedinečnou platformu, prostřednictvím které mohou tyto fanoušky nejrůznějšími způsoby oslovit.
Organizace Tennis Australia otevřela v posledních letech své zastoupení v Šanghaji i Hongkongu a tým místních odborníků organizuje v průběhu celého roku řadu událostí souvisejících s Australian Open, vytváří obsah šitý na míru fanouškům na místním trhu a propaguje Australian Open pro ty, kteří chtějí tento turnaj zažít na vlastní kůži.
Spolu s podporou od silných společností, médií a prostřednictvím cestovních i vládních partnerství Australian Open nadále upevňuje svoji pozici Grand Slamu Asie a Pacifiku.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!