Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Božkov uspěl v soutěží EFFIE

15. prosinec 2020  České nápoje   komentáře (0)  955 x

česká a oblíbená značka Božkov, která je dlouhodobým lídrem v prodeji lihovin, podtrhla oslavy výročí 100 let založení oceněním v prestižní soutěži EFFIE 2020, a sice v kategorii Dlouhodobé budování značky za projekt „Jak zvýšit hodnotu celé kategorie rumů?“.

Božkov uspěl v soutěží EFFIEBožkov uspěl v soutěží EFFIE

Předávání cen EFFIE je vždy prvořadou událostí, která svým významem přesahuje obor komunikace. Nicméně současná situace částečně omezila předávání, a proto byly ceny EFFIE uděleny během online ceremoniálu, který moderoval ředitel Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica. Božkov, resp. Božkov Republica, uspěl v jedné z nejnáročnějších kategorií, a to Dlouhodobé budování značky. Za projekt „Jak zvýšit hodnotu celé kategorie rumů“ získala značka třetí místo.

„Jsme rádi za to, co se nám povedlo, a chtěli bychom poděkovat všem, kdo pomáhal posouvat značku Božkov a zároveň vdechl Božkov Republice život pod víčko. Konkrétně to jsou spolupracující agentury jako Made by Vaculik, kteří připravují pro Božkov dlouhodobě skvělou komunikaci, nebo agentura LineArt, která připravila vizuální identitu Božkov Republicy. Nemůžeme zapomenout ani na agentury jako Ipsos, Kantar nebo Simply 5, které pomohly s testováním. Speciální dík patří celému týmu Stock, bez kterého bychom toho nedosáhli!“ komentuje Michal Jakl, Group Brand Manager značky Božkov.

Soutěž EFFIE je v České republice pořádána již od roku 1997 a každoročně oceňuje nejefektivnější reklamy. Veškeré projekty jsou posuzovány dvoukolovým rozhodováním poroty, kde se nejprve hodnotí měřitelné a prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí se účinnost kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům. Kreativita je posuzována až ve druhém kole, a to z hlediska inspirativnosti strategického řešení a nápaditosti komunikačního mixu. Chceme neustále budovat sílu značky Božkov a posouvat ji dále z hlediska jejího vnímání. Proto jsme upravili positioning, na který navázala úprava portfolia, a to jak v mainstream, tak v prémiovém segmentu, kam jsme vstoupili s Božkov Republicou. V neposlední řadě jsme připravili novou komunikační platformu zaměřenou na Božkov Originál se známou osobností Jirky Macháčka, ale i na Božkov Republicu. Výsledky, které odborná porota posoudila a na základě kterého nám ocenění EFFIE udělila, ukazují, že se nám opravdu daří to, o co nám jde. Samozřejmě ale stále nemáme hotovo a s Božkovem do budoucna plánujeme další skvělé věci,“ dodává Michal Jakl.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist