Božkov je nejdůvěryhodnější značkou ve své kategorii
15. prosinec 2016 České nápoje komentáře (0) 1635 xBožkov byl českými spotřebiteli v letošním roce vyhlášen nejdůvěryhodnější značkou ve své kategorii. V rozsáhlé celonárodní anketě, kde 4000 respondentů hodnotilo bezmála 600 značek a služeb v šedesáti kategoriích, předběhl i celosvětově známé hráče, jako jsou Tullamore Dew, Finlandia nebo Jägermeister. Potvrdil tak, že tradiční české značky se v Česku stále těší velké důvěře.
Marketingový program Důvěryhodné značky společnosti Atoz Marketing Services je spojen s dosud nejrozsáhlejší nezávislou anketou zaměřenou na důvěru spotřebitelů, kterou realizovala výzkumná agentura STEM/MARK. Důvěra spotřebitelů hraje při nákupu produktů jednu z nejdůležitějších rolí. Letošní výsledky potvrdily, že Češi dávají při výběru rychloobrátkového zboží přednost domácím značkám.
V kategorii Alkohol se tak na prvním místě umístila stálice české scény, značka Božkov, se svou téměř sedmdesátiletou tradicí. Zařadila se tak po bok vítězů z dalších kategorií nápojů jako jsou Pilsner Urquell, Red Bull, Mattoni či Kofola. Výsledky ankety vyhlásila 10. listopadu na slavnostním galavečeru v Pražské křižovatce – kostele sv. Anny moderátorka Jolana Voldánová.
České značky u nás vedou
Na základě prodejních výsledků bylo do každé kategorie nominováno deset značek. Vedle Božkova se do kategorie Alkohol nominoval také Fernet Stock a Amundsen, rovněž ze společnosti Stock Plzeň-Božkov. Z této desítky potom spotřebitelé vybírali tu nejdůvěryhodnější. „Jsme rádi, že do nás spotřebitelé vkládají svou důvěru. Ocenění je pro nás důkazem úspěchu naší práce, ať už se jedná o zavedení nové řady ochucených Božkov Speciálů či nejčerstvější a slibné novinky Božkova Bílého, anebo o spolupráci s hercem a hudebníkem Jiřím Macháčkem,“ uvádí k ocenění Gabriela Adámková, Senior Brand Manager značky.
Tuzemské značky byly zvoleny jako nejdůvěryhodnější ve více než polovině kategorií, například v oblasti obuvi, automobilů nebo internetových obchodů. Spotřebitelé je podpořili také v kategoriích dodavatelů energií, cestovních kanceláří a finančních institucí.
I přes poměrně krátkou dobu svého působení na trhu si program Důvěryhodné značky stihl vybudovat silné postavení. Spotřebitelé měli možnost hodnotit své favority mezi značkami už loni, během prvního ročníku programu. Mnoho vítězů využilo ocenění ve své komunikaci nebo na obalech svých produktů.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
1.5 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!