Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Tchibo Eduscho

10. červen 2024  České nápoje   komentáře (0)  334 x

Nová značka Eduscho společnosti Tchibo, která působí na českém trhu od loňského podzimu, si získala mezi zákazníky takovou oblibu, že již nyní přichází s rozšířením svého portfolia. Na základě preferencí posiluje rychle rostoucí segment zrnkové kávy o Eduscho Espresso Classic a instantní kategorii o Eduscho Instant Intense.

Tchibo EduschoTchibo Eduscho

Nová káva Eduscho Espresso Classic má výraznou osobitou chuť. Jde o intenzivně pražené espresso doslova nabité chutí a vůní, kde ve vyváženém mixu zrn robusty a arabiky převládá robusta. Tento druh kávy je ideální do plnoautomatických kávovarů pro přípravu espressa nebo mléčných specialit. V portfoliu zrnkových káv Eduscho doplňuje espresso mírnější intenzity. Doporučená MOC 1 kg je 434,90 Kč.

Instantní káva Eduscho Instant Intense představuje ideální volbu pro dnešní zrychlenou dobu a odpověď na každý hektický den. Kvalitní silnou kávu si připravíte za pár vteřin a můžete, plní energie, opět běžet dál. Káva je 100% robusta intenzivní chuti s krémovou pěnou. Portfolio instantních káv Eduscho doplňuje o nejintenzivnější variantu. Doporučená MOC 200 g je 184,90 Kč.

„Produktové portfolio značky Eduscho rozšiřujeme s velkou radostí a jsme nadšení z toho, jak čeští zákazníci kávy Eduscho přijali. Prokazuje se, že hravé obaly i chuťová specifika těchto káv odpovídají vkusu moderních českých spotřebitelů a značka svojí pestrostí dokáže oslovit různé věkové skupiny. Největší úspěchy Eduscho jsme zaznamenali v kategorii zrnkové kávy, kde si obě varianty Eduscho Espresso Intenso i Eduscho Caff? Crema Strong našly svou spotřebitelskou základnu s tím, že mírně oblíbenější je zatím první jmenovaná. Z hlediska velikosti balení zákazníci častěji kupují 1kg varianty vs. balení 500 g, což odpovídá zvyklosti trhu,“ říká Michaela Pokorná, marketingová manažerka kávy Tchibo ČR/SR a dodává: „Eduscho je dobrá káva za fér cenu s osvědčenou kvalitou a zároveň špetkou zábavy a chutě do života. I proto její komunikaci doprovází hlas známého baviče Jakuba Koháka.

Eduscho je mezinárodní značka původem z Německa slavící letos 100 let, která vstoupila na český trh loni na podzim s portfoliem šesti druhů káv a dokázala se natolik etablovat, že Tchibo aktuálně rozšiřuje její nabídku na osm druhů káv – tři zrnkové, tři instantní a dvě mleté.

Přehled portfolia kávy Eduscho

Zrnková káva:

  • Eduscho Espresso Classic - NOVINKA
  • Eduscho Espresso Intenso Intensive
  • Eduscho Caff? Crema Strong

Instantní káva

  • Eduscho Instant Intense - NOVINKA
  • Eduscho Instant Classic
  • Eduscho Instant Crema

Mletá káva

  • Eduscho Classic Coffee Traditional
  • Eduscho Classic Coffee Strong
Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist