Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

MOL dnes slaví Mezinárodní den kávy

1. říjen 2024  České nápoje   komentáře (0)  283 x

Zastávka na kávu a cestování autem jdou ruku v ruce. 9 z 10 Čechů se při delší cestě zastaví na čerpací stanici na kávu, i když zrovna nepotřebují tankovat. Data společnosti MOL ukazují, že si řidiči stále více spojují zastávku na čerpací stanici s kvalitním šálkem kávy. Pro téměř 90 % Čechů je kvalita kávy klíčovým faktorem při výběru čerpací stanice. Jen za prvních osm měsíců letos prodala skupina MOL na svých čerpacích stanicích více než 40 milionů šálků kávy.

MOL dnes slaví Mezinárodní den kávyMOL dnes slaví Mezinárodní den kávy

V průměru se na čerpacích stanicích MOL vypije 120 šálků kávy za minutu. A protože kvalitní káva je na cestách důležitá, přidává se MOL k oslavám Mezinárodního dne kávy.

Češi – milovníci latte a flatwhitů

Pauza na kávu představuje symbol cestování autem pro skoro 70 procent Čechů. Tak, jako si Češi nedovedou představit cestu autem bez zastávky na kávu, nedovedou si ani představit kávu na čerpačce bez mléka. Nejvíce si na nich dávají latte, americano s mlékem a cappuccino. Ve střední Evropě také s přehledem vedeme v počtu vypitých flat whitů.

„Češi si již nechtějí jen vzít kávu do kelímku a rychle pokračovat v cestě. Hledáme místo toho příležitost vychutnat si skvělou kávu a odpočinout si před další cestou. V tom se také odlišujeme například od Slováků, kteří si naopak nejčastěji dávají na čerpacích stanicích espresso,“ komentuje Jan Semotán, ředitel maloobchodu společnosti MOL Česká republika.

Na čerpačce jako v kavárně

Aby vyhověla stále vytříbenějším kávovým preferencím českých řidičů, přišel MOL v loňském roce s novou kávou. Jde o 100% arabiku z brazilského regionu Minas Gerais, která je perfektní pro flat white, espresso a espresso macchiato. Společnost ji vybrala společně s prestižní pražírnou Roastar a odbornou baristkou Anitou Nagyovou-Bertókovou.

Zákazníci dnes věnují výběru kávy stále větší pozornost, což dokládá i rostoucí popularita flat white – relativní novinky na českém trhu, kterou Češi často preferují před tradičnějšími kávovými nápoji. MOL se proto zaměřuje na poskytování baristického zážitku, který jde nad rámec klasického kávového automatu. Káva se dnes podává na vybraných stanicích v klasických šálcích, což odpovídá rostoucí poptávce zákazníků po kvalitě a komfortu.

„Káva se stala důležitou součástí každodenního cestování, a my se proto snažíme přinést zákazníkům ten nejlepší kávový zážitek i během jízdy. Čerpací stanice už nejsou jen místem, kde si lidé koupí kávu na cestu. Stále více z nich si kávu raději vychutná v klidu, jako by byli v kavárně,“ říká Semotán.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist