Generální ředitelkou Starbucks China se stala Belinda Wong
21. říjen 2016 České nápoje komentáře (0) 2211 xCílem je do roku 2021 otevřít v kontinentální Číně 5 tisíc obchodů Starbucks. Firma posílila své dlouhodobé strategické záměry v Číně také jmenováním Lea Tsoi provozním ředitelem místní pobočky Starbucks China.
Společnost Starbucks Coffee Company (index NASDAQ: SBUX) dnes oznámila, že povýšila Belindu Wong z funkce prezidentky společnosti do pozice generální ředitelky Starbucks China. Belinda Wong stojí za neuvěřitelným růstem firmy Starbucks v Číně, z původního počtu 400 obchodů v roce 2011 na dnešních více než 2 300. Paní Wong staví na základních hodnotách poslání firmy Starbucks a v Číně zavádí smysluplné inovace, ve prospěch partnerů, zaměstnanců i místních zákazníků. Ve své funkci bude paní Wong dohlížet na plněním plánů společnosti Starbucks, která chce do roku 2021 v Číně provozovat 5 000 obchodů. Belinda Wong bude i nadále přímou podřízenou Johna Culvera, prezidenta skupiny Starbucks pro maloobchodní činnosti.
“Za posledních 5 let se díky vizi, zkušenostem a inovativnímu přístupu Belindy podařilo dostat značku Starbucks do srdcí a myslí Číňanů a vytvořili jsme si tak silný základ pro další růst značky Starbucks v Číně,” řekl John Culver, prezident firmy Starbucks pro celosvětový obchod. “Belinda sdílí naše poslání a hodnoty a její povýšení přispěje v dlouhodobém měřítku k dalšímu posílení úsilí společnosti Starbucks při budování partnerské a zákaznické sítě na čínském trhu.”
“Je pro mě velká čest a pocta být jmenována do funkce ředitelky Starbucks v Číně v této důležité době,” řekla paní Wong. “Starbucks má v Číně i nadále řadu skvělých příležitostí a já se těším na další uplatňování poslání a hodnot společnosti při růstu a zavádění nových inovací pro naše čínské partnery a zákazníky.”
Belinda Wong nastoupila do společnosti Starbucks v lednu 2000 a zastávala četné vedoucí pozice v čínské pobočce firmy a v dalších pobočkách v Asii a Tichomoří. Ve své nové funkci se Belinda Wong zaměří na dlouhodobou růstovou strategii a na řízení zavádění nových inovací ve firmě Starbucks China. Bude odpovědná za řízení důležitých oblastí, včetně vyhledávání a využívání nových příležitostí v oblasti digitálního a elektronického obchodování na místním trhu a bude také řídit a koordinovat otevření první mezinárodní pražírny kávy Starbucks ReserveTM v Šanghaji v roce 2017.
Jako prezidentka společnosti Starbucks China paní Wong v Číně otevřela čtyři nové obchody Starbucks, které zákazníky učí lásku ke kávě a ukazují jim zkušenosti a dovednosti našich baristů. V posledních pěti letech firma také představila několik iniciativ, jejichž smyslem je představit nové inovace partnerům společnosti a ukázat jim, že si je značka Starbucks vědoma důležitosti investování do svých partnerů tak, aby podpořila jejich další růst a profesní ambice. Mezi iniciativy zaměřené na partnery patří finanční podpora na ubytování pro baristy zaměstnané na plný úvazek a pro vedoucí směny, dále pak zaškolení zaměstnanců a příležitosti k dalšímu vzdělávání a rozvoji v rámci univerzitního programu Starbucks China University a také v rámci vůbec prvního rodinného programu Partner Family Forums, který partnerům ukazuje, jak moc si Starbucks váží rodinných hodnot a dává jim tak příležitost dozvědět se o firmě a její strategii více informací.
V září 2016 se paní Wong stala jednou z 50 osob, které od šanghajské místní samosprávy získaly cenu Magnolia Award, jako ocenění za významný přínos pro rozvoj Šanghaje. Kromě toho byla ministerstvem zahraničí zařazena mezi 50 lidí, kteří se nejvíce podílejí na budování vztahů mezi USA a Čínou a časopis Forbes China jí v roce 2015 zařadil mezi 100 nejlepších žen v čínském obchodě. Od roku 2012 je Belinda Wong pravidelně zařazena do prestižního žebříčku 25 nejvlivnějších žen v Číně v oblasti obchodu, který sestavuje časopis Fortune.
Leo Tsoi, který dosud zastával pozici viceprezidenta pro rozvoj obchodní sítě ve společnosti Starbucks China, byl rovněž povýšen do pozice provozního ředitele Starbucks China. Ve funkci provozního ředitele bude pan Tsoi i nadále rozšiřovat a plánovat rozvoj obchodní sítě firmy, řídit změny a budování infrastruktury na trhu, zavádění nových provozních systémů a podílet se na rozvoji podnikání Starbucks v oblasti pohostinství na čínském trhu. Ve funkci viceprezidenta pro rozvoj obchodní sítě pan Tsoi a jeho tým dokázali urychlit růst počtu nových obchodů Starbucks na 550, včetně hlavních obchodů, specializovaných špičkových kávových obchodů, 75 barů Starbucks ReserveTM a více než 380 kávových barů Pour Over značky Starbucks.
Od svého příchodu do společnosti v roce 2012 zastával Tsoi řadu vedoucích funkcí, včetně ředitele marketingu a viceprezidenta pro severní Čínu a pomáhal tak firmě upevnit její místní pozici na trhu prodeje kávy.
Paní Wong i pan Tsoi se svých funkcí ujímají s okamžitou platností.
O společnosti Starbucks
Společnost Starbucks Coffee Company se již od roku 1971 zabývá etickým nakupováním a pražením vysoce kvalitní kávy typu Arabica. Dnes má firma obchody po celém světě a patří mezi špičkovou společnost v oblasti pražení a maloobchodního prodeje kvalitní kávy na světě. S každým šálkem kávy, který prodáme se snažíme dát zákazníkům možnost zažít jedinečnou zkušenost se značkou Starbucks. Pokud chcete tuto jedinečnou zkušenost zažít, navštivte nás v našich obchodech nebo online na webové stránce www.starbucks.com.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
2 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!