Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Kouření ven, příroda dovnitř

31. květen 2017  České nápoje   komentáře (0)  1964 x

Dnes začíná platit zákaz kouření v hospodách a restauracích. Milion popelníků tak ztratí důvod své existence a skončí na skládce. To největší značku ciderů v Česku i ve světě nenechává chladnou, a tak se rozhodla vdechnout popelníkům druhý život. Strongbow už několik let přináší přírodu do měst a zvelebuje veřejný prostor, a proto letos přinese přírodu do restaurací s heslem Kouření OUT, příroda IN. Dříve lidé kouřili uvnitř a zahradničili venku. Proč to nezkusit obráceně, když už kouření musí ven?

Rozkvetlé poupětníkyRozkvetlé poupětníky

S blížícím se zákazem kouření v restauračních zařízeních zůstane bez práce odhadem až jeden milion popelníků. Ptáte se, co se s nimi stane? Jaký bude jejich osud? Strongbow má řešení: dá popelníkům v rámci své nové kampaně druhou šanci! Popelníky pošle spolu se speciálními zahradnickými sety svým ambasadorům, známým osobnostem a youtuberům a nechá je osázet. „Věříme, že je tato myšlenka nadchne, a že spolu s námi budou osazovat a zalévat popelníky, z nichž se správným křížením s květinou stanou poupětníky,“ uvedla manažerka značky Michala Ebertová.

Celou kampaň budou doprovázet provokativní videa, která upozorní nejen na důležitost přírody, ale především na kreativní myšlenku – jak dát popelníkům druhou šanci. Značka zároveň představí blog www.prirodudomesta.cz, kde se budou objevovat tipy na zajímavou zeleň ve městech, návody, jak si vypěstovat vlastní kousek přírody za okny bytu, a chybět nebudou ani novinky ze světa poupětníků.

V několika vybraných provozovnách budou mít zákazníci možnost osázet si svůj vlastní popelník. Za nákup produktů získají zahradnický set i s návodem. Až se popelníky zazelenají a stanou se z nich tzv. poupětníky, zkrášlí vybraný veřejný prostor.

Nová kampaň Kouření OUT, příroda IN rozvíjí dlouhodobý koncept Přírodu do města, který značka Strongbow zahájila v loňském roce. Značce se za dobu působení na českém trhu podařilo zvelebit několik zanedbaných vnitrobloků. „Strongbow oživilo a zpříjemnilo prostory vnitrobloku Alta. Nyní je využíváme především k odpočinku a volný čas tam trávíme raději. Použité dřevo dodává místu specifickou atmosféru a v truhlících pěstujeme bylinky, které dál používáme na baru studia,“ uvedla Romana Packová, která pracuje ve studiu Alta. Strongbow se svým snažením zdaleka nekončí. Život vdechne dalším místům, a to i jedné z nejzajímavějších střech v centru Prahy, střeše Paláce Lucerna. Tu známý kavárník, aktivista a nyní i zahradník Ondřej Kobza ve spolupráci se spolkem Kokoza – a za přispění značky Strongbow – přemění v zelenou oázu, kde časem vyroste i komunitní zahrada.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist