Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Omluva Bubblestar CZ za chybmou v komunikaci

24. říjen 2016  České nápoje   komentáře (0)  2002 x

Společnost BubbleStar CZ s.r.o., držitel značky Bubbleology pro český trh na základě smlouvy, se omlouvá svým zákazníkům, fanouškům i široké veřejnosti za nejasnou komunikaci a chyby v minulých měsících. Společnost podnikla příslušné kroky k nápravě, cílem je zlepšení komunikace se zákazníky a snaha o maximální transparentnost.

Ilustrační fotoIlustrační foto

Chceme  se  omluvit  za  nejasnou  komunikaci  sloganu  „originální  londýnský
čaj  z přírodních surovin“. Nebylo záměrem nikoho uvádět v omyl,
“ prohlásil výkonný ředitel českého zastoupení značky Bubbleology Luboš Bojanovský.

Suroviny na přípravu bubble tea od Bubbleology obsahují přírodní složky, jako jsou například ovocné šťávy. Prášky například obsahují sušinu z kokosového mléka, 100% kakao, matchu či maniok. Želé je z fermentované kokosové vody a kuličky tvoří sirup v mořské  řase. „Především  však  používáme  pravý  čaj  louhovaný z čajových  lístků. Nepoužíváme žádné čajové koncentráty ani rozpustné čaje. Přesto nás velice mrzí, že slogan vzhledem k dalším obsaženým složkám, které nejsou přírodní, mohl působit na zákazníky zavádějícím dojmem,
vysvětlil Bojanovský.
Výkonný ředitel značky Bubbleology zároveň připojil omluvu fanouškům a
zákazníkům za formu rozhovoru s moderátorem pořadu A dost! Janem Tunou. "Jsem si vědom, že mé chování bylo neprofesionální a je jedno, zda jsem nebyl připraven na rozhovor, unaven, či vyprovokován. Je nemožné se na veřejnosti takto chovat a být negativním příkladem mladé skupině zákazníků," uvedl
Luboš Bojanovský.
Společnost BubbleStar CZ s.r.o. podnikla řadu kroků k přechodu na maximálně
otevřenou a transparentní společnost. Konkrétně to znamená přehledné zveřejňování složení jednotlivých surovin, produktových listů a výživových hodnot na webových stránkách, komunikace novinek fanouškům na sociálních sítí a zprostředkování všech informací médiím. Z toho důvodu vzniklo ve společnosti tiskové oddělení, obsazena byla též pozice tiskového mluvčího a zástupce pro média.

Další informace jsou k dispozici na webu http://www.bubbleology.cz/

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

1 hvězdiček / Hodnoceno: 3x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist